Στα ζόρια λέει ναι Oι χωμάτινες ειδικές του Ράλλυ Ακρόπολις δεν πτόησαν στο ελάχιστο το Dacia Duster, που απέδειξε για μια ακόμα φορά την ικανότητά του στα «δύσκολα».
Η δεύτερη γενιά του Dacia Duster έχει πάρει ψήφο εμπιστοσύνης χάρη στον κορυφαίο του Value For Money χαρακτήρα (παίρνεις οικογενειακό μικρομεσαίο σε τιμή μικρού SUV), αλλά και την αντοχή που δείχνει στα δύσκολα. Το MEGA TEST στις ειδικές του Ράλλυ Ακρόπολις ήρθε απλά ως επιβεβαίωση πως το χώμα είναι το στοιχείο του Duster, ακόμα και στη δικίνητη έκδοση. Όπλα του η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και η εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης με τις μεγάλες διαδρομές. Ακόμα και στα συνεχόμενα άλματα στην ειδική των Αγίων Θεοδώρων η ανάρτηση δεν τερμάτισε, ενώ στα πατημένα κομμάτια του Λουτρακίου, της Θήβας και της Παύλιανης, το Duster ήταν στα όρια του απολαυστικού. Στις πιο σκληρές ειδικές, όπως στις Καρούτες και στον «Ταρζάν», τα νεροφαγώματα και τα πετρώδη εδάφη δεν διατάραξαν στο ελάχιστο την πορεία του. Κυρίως όμως δεν διατάραξαν τη στιβαρότητα και την συναρμογή του. Το Duster άντεξε και δεν κουδούνιζε καθώς περνούσε τη μια πέτρα μετά την άλλη.
Γεροδεμένο και οικονομικό Παρά τη σχετικά λιτή σχεδίασή της, η καμπίνα του Duster είναι στιβαρή, ευρύχωρη και αρκετά πρακτική, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση στους επιβάτες. Ο ροπάτος diesel κινητήρας των 115 ίππων, που είχαμε στη δοκιμασία και σε συνδυασμό με το «κοντό» 6άρι κιβώτιο θα κινήσει με περίσσια άνεση το αμάξωμα του Duster, διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση: Σε τέτοιες συνθήκες πίεσης τα 6,2 λτ./100 χλμ. είναι μια εξαιρετική τιμή κατανάλωσης. Στην άσφαλτο που συνέδεε τις ειδικές διαδρομές, η κατανάλωση έπεφτε ακόμα χαμηλότερα, ενώ η συμπεριφορά του Duster ήταν ασφαλής και ικανοποιητική με μόνο ουσιαστικό μεμπτό τον αυξημένο θόρυβο από κινητήρα και αέρα. Μετά τις αλλαγές στη γκάμα, το 4Χ2 πετρελαιοκίνητο Duster προσφέρεται από 19.950 ευρώ με καλό εξοπλισμό.