ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δυνατό μοτέρ παρά τον ήπιο τρόπο με τον οποίο αποδίδει την ισχύ του: ο κινητήρας των 1,6 λίτρων με τούρμπο τα πάει πολύ καλά με το όχι υπεροβολικά βαρύ αλλά σίγουρα σεβαστής μάζας αμάξωμα.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Με τη δύναμη της βενζίνης

272.312 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2017)

Μια απόδοση σχεδόν 180 ίππων από ένα σύνολο 1,6 λίτρων με τούρμπο είναι σαφές ότι δημιουργεί ένα πολύ καλογυμνασμένο πακέτο. Και οι προδιαγραφές από το χαρτί επαληθεύονται και στην πράξη. Το μοτέρ ξεκινά λίγο νωχελικά στις χαμηλές στροφές αλλά όσο πλησιάζει στις 2.000-2.500 σ.α.λ. γίνεται πιο μεστό σε απόδοση και τότε αρχίζει πραγματικά να πείθει και για την ιπποδύναμη και για τη ροπή που του αποδίδεται, φτάνοντας να γίνει απολαυστικό εκεί κοντα στις 3.500-4.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι γραμμική, δεν έχει εκρηκτικό, σπορ χαρακτήρα αλλά δίνει στο αμάξωμα τη δυνατότητα να κινείται πολύ σβέλτα. Επιπλέον, ο κινητήρας είναι ήσυχος, δεν διεισδύει ακουστικά στην καμπίνα σε οποιαδήποτε φάση της λειτουργίας του, και, συνολικά, ενώ παρουσιάζει ένα ήπιο προφίλ, αποδεικνύεται στην πράξη κρυφός άσος στο «μανίκι» του Tucson. Η κατανάλωση στα 9,6 λτ./100 χλμ. δεν ενθουσιάζει ως νούμερο, δικαιολογείται μεν από τη μάζα και το επίπεδο των επιδόσεων οι οποίες είναι πολύ καλές αλλά υπό πίεση μπορεί να ανέβει κι άλλο. To σύνολο το γνωρίσαμε με το χειροκίνητο εξάρι σαζμάν ενώ προαιρετικά δίδεται και 7άρι κιβώτιο αυτόματης λειτουργίας διπλού συμπλέκτη.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS