Μια απόδοση σχεδόν 180 ίππων από ένα σύνολο 1,6 λίτρων με τούρμπο είναι σαφές ότι δημιουργεί ένα πολύ καλογυμνασμένο πακέτο. Και οι προδιαγραφές από το χαρτί επαληθεύονται και στην πράξη. Το μοτέρ ξεκινά λίγο νωχελικά στις χαμηλές στροφές αλλά όσο πλησιάζει στις 2.000-2.500 σ.α.λ. γίνεται πιο μεστό σε απόδοση και τότε αρχίζει πραγματικά να πείθει και για την ιπποδύναμη και για τη ροπή που του αποδίδεται, φτάνοντας να γίνει απολαυστικό εκεί κοντα στις 3.500-4.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι γραμμική, δεν έχει εκρηκτικό, σπορ χαρακτήρα αλλά δίνει στο αμάξωμα τη δυνατότητα να κινείται πολύ σβέλτα. Επιπλέον, ο κινητήρας είναι ήσυχος, δεν διεισδύει ακουστικά στην καμπίνα σε οποιαδήποτε φάση της λειτουργίας του, και, συνολικά, ενώ παρουσιάζει ένα ήπιο προφίλ, αποδεικνύεται στην πράξη κρυφός άσος στο «μανίκι» του Tucson. Η κατανάλωση στα 9,6 λτ./100 χλμ. δεν ενθουσιάζει ως νούμερο, δικαιολογείται μεν από τη μάζα και το επίπεδο των επιδόσεων οι οποίες είναι πολύ καλές αλλά υπό πίεση μπορεί να ανέβει κι άλλο. To σύνολο το γνωρίσαμε με το χειροκίνητο εξάρι σαζμάν ενώ προαιρετικά δίδεται και 7άρι κιβώτιο αυτόματης λειτουργίας διπλού συμπλέκτη.
Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο.
Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου:
1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!!
2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο.
Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!
Μια χαρα αμαξαρα ειναι και ο ατμοσφαιρικος με τα 135 αλογα τελη 270 ευρω παει μια χαρα για τα δεδομενα τον ελληνικων δρομων και για καποιον που δεν κανει πολλα χλμ και δεν θελει τρεξιματα με βουλομενα dpf και διαφορα αλλα ειναι μια χαρα αμαξι..δεμενο και το μονο στην κατηγορια του που περνει 5 αστερια και στην ασφαλεια του συνοδηγου...
430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...
Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.
Το Tucson μαζι με το Mazda CX-5 τα καλυτερα στην κατηγορια τους. Ολα τα αλλα απλα προσπαθουν...
Ζάντα αλουμινίου στη ρεζέρβα? Σεβασμός στον καταναλωτή αν μη τί άλλο.
Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο. Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου: 1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!! 2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο. Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!
HONDA HRV DIESEL.Σχεδον ιδια επιταχυνση,ιδια τελικη,καταναλωση 5 με 6,5 Λιτρα,και 104 Co2.
Μια χαρα αμαξαρα ειναι και ο ατμοσφαιρικος με τα 135 αλογα τελη 270 ευρω παει μια χαρα για τα δεδομενα τον ελληνικων δρομων και για καποιον που δεν κανει πολλα χλμ και δεν θελει τρεξιματα με βουλομενα dpf και διαφορα αλλα ειναι μια χαρα αμαξι..δεμενο και το μονο στην κατηγορια του που περνει 5 αστερια και στην ασφαλεια του συνοδηγου...
430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...
Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.
Με 1580 κιλά καθαρό βάρος γι' αυτό το αμάξωμα και 177 CO2 ρύπους πρέπει να προσπαθήσει πολύ ακόμη η Hyundai...
Πολύ ακριβό για χιουνται με την αμφιβόλου ποιότητας κατασκευή και ασφαλεια που έχουν.
Αρκετά όμορφο εξωτερικά. Μέχρι εκεί. Τίποτα παραπάνω.