To σύστημα 4x4 του Tucson έχει την απλή δομή που έχουμε συνηθίσει: ξεκινά από δικίνητη επιλογή με το 100% της ροπής να φτάνει στους εμπρός τροχούς ενώ όποτε χρειαστεί μπορεί να δώσει τη μισή του δύναμη στον πίσω άξονα. Το κλείδωμα κρατάει τη ροπή ισόποσα μοιρασμένη για ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα.. Φαντάζει μικρό το εύρος αλλά σίγουρα θα σας ξελασπώσει όταν βρείτε τα δύσκολα σε χώμα ή χιόνι. Γενικά σε εκτός δρόμου διαδρομές η αίσθηση είναι πολύ ευχάριστη, το ABS αργεί «να μπει» ενώ και το ESP απενεργοποιείται. Η ευχαρίστηση κρύβεται πιο πολύ σε πατημένα εδάφη όπου ο ρυθμός μπορεί να γίνει γρήγορος και λιγότερο σε ανώμαλες επιφάνειες όπου η μικρή άρθρωση της ανάρτησης δε θα βοηθήσει.
Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο.
Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου:
1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!!
2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο.
Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!
Μια χαρα αμαξαρα ειναι και ο ατμοσφαιρικος με τα 135 αλογα τελη 270 ευρω παει μια χαρα για τα δεδομενα τον ελληνικων δρομων και για καποιον που δεν κανει πολλα χλμ και δεν θελει τρεξιματα με βουλομενα dpf και διαφορα αλλα ειναι μια χαρα αμαξι..δεμενο και το μονο στην κατηγορια του που περνει 5 αστερια και στην ασφαλεια του συνοδηγου...
430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...
Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.
Το Tucson μαζι με το Mazda CX-5 τα καλυτερα στην κατηγορια τους. Ολα τα αλλα απλα προσπαθουν...
Ζάντα αλουμινίου στη ρεζέρβα? Σεβασμός στον καταναλωτή αν μη τί άλλο.
Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο. Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου: 1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!! 2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο. Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!
HONDA HRV DIESEL.Σχεδον ιδια επιταχυνση,ιδια τελικη,καταναλωση 5 με 6,5 Λιτρα,και 104 Co2.
Μια χαρα αμαξαρα ειναι και ο ατμοσφαιρικος με τα 135 αλογα τελη 270 ευρω παει μια χαρα για τα δεδομενα τον ελληνικων δρομων και για καποιον που δεν κανει πολλα χλμ και δεν θελει τρεξιματα με βουλομενα dpf και διαφορα αλλα ειναι μια χαρα αμαξι..δεμενο και το μονο στην κατηγορια του που περνει 5 αστερια και στην ασφαλεια του συνοδηγου...
430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...
Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.
Με 1580 κιλά καθαρό βάρος γι' αυτό το αμάξωμα και 177 CO2 ρύπους πρέπει να προσπαθήσει πολύ ακόμη η Hyundai...
Πολύ ακριβό για χιουνται με την αμφιβόλου ποιότητας κατασκευή και ασφαλεια που έχουν.
Αρκετά όμορφο εξωτερικά. Μέχρι εκεί. Τίποτα παραπάνω.