ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Eυχαριστη αίσθηση, συγκρατημένες κλίσεις κι ένας καλός κινητήρας: το νέο Tucson θα εξυπηρετήσει με άνεση όχι μόνο τον απλό οικογενειάρχη αλλά και όποιον διεκδικήσει λίγη περισσότερη ευχαρίστηση.

Μια απόδοση σχεδόν 180 ίππων από ένα σύνολο 1,6 λίτρων με τούρμπο είναι σαφές ότι δημιουργεί ένα πολύ καλογυμνασμένο πακέτο.

Ευχάριστο και εκτός δρόμου το Tucson. Η απόσταση από το έδαφος ίσως μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερη αλλά μετά θα έκοβε πόντους από τη συμπεριφορά στην άσφαλτο.

Οδική συμπεριφορά: Βελούδινο σε κίνηση, αποτελεσματικό όποτε πιεστεί

272.317 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2017)

Ρεγουλάρισμα με στρόφιγγα στην πλάτη του καθίσματος, επαρκής διαδρομή του τιμονιού για την τηλεσκοπική ρύθμιση και αρκετά καλή αίσθηση από τον επιλογέα του κιβωτίου: αυτό είναι ένα Hyundai το οποίο δείχνει να μιλάει καλά… γερμανικά. Επιπλέον το κάθισμα παραμένει μαλακό για μεγάλες αποστάσεις χωρίς να χάνει πόντους σε ό,τι αφορά τη στήριξη. 
 
Η κύλιση είναι πολύ ήσυχη και δεν είναι πολλές οι λακούβες οι οποίες θα απασχολήσουν πραγματικά το πλαίσιο. Ακόμη και τότε πάντως η συμπίεση των εξαρτημάτων της ανάρτησης δεν γίνεται θορυβωδώς ενώ και η εκτόνωση μετά γίνεται ελεγχόμενα και χωρίς αναπηδήσεις. Οι κλίσεις είναι υπαρκτές χωρίς να ενοχλούν και ταιριάζουν με το ήπιο σε ρύθμιση τιμόνι. Εδώ υπάρχει και επιλογή για δεύτερη χαρτογράφηση της υποβοήθησης: η sport σφίγγει λίγο την αίσθηση αλλά χωρίς αισθητά μεγάλη διαφοροποίηση γεγονός που ωθεί τον οδηγό να πατάει ξανά μετά από λίγη ώρα το σχετικό μπουτόν για να δει ποια ρύθμιση έχει επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση η πληροφόρηση είναι αρκετά καθαρή και το τιμόνι παραμένει σίγουρο και στον αυτοκινητόδρομο όπου το Tucson επιδεικνύει ευχάριστη ευθυβολία. 
 
Εκεί που θα πέσει το μάτι του οδηγού είναι ένα μικρό πάνελ με μπουτόν δίπλα στον επιλογέα του κιβωτίου: έλεγχος καθόδου αλλά και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού! Κυρίως το δεύτερο στοιχείο είναι πραγματικά υπό εξαφάνιση για την κατηγορία. Καλό εφόδιο για το Tucson και τις εκτός δρόμου εξορμήσεις του οι οποίες χάρη και στην τετρακίνηση (στάνταρ με το μοτέρ αυτό) είναι σίγουρα μέρος του ρεπερτορίου του. 
 
Οι φυσιολογικοί περιορισμοί μπαίνουν από τη σχετικά συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) αλλά και τα ασφάλτινου προσανατολισμού ελαστικά. Σε σαθρό έδαφος ή –ακόμα πιο πολύ- σε δρόμο καλυμμένο με χιόνι πάντως το Tucson θα μπορεί να συνδυάζει την ασφαλή διέλευση με αρκετή διασκέδαση.

Στην άσφαλτο όπου θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του πάντως, το αυτοκίνητο, χωρίς να γίνεται ποτέ σπορ, αποδεικνύεται πολύ ώριμο, ουδέτερο και με πλαίσιο το οποίο διαχειρίζεται εύκολα την παραπάνω πίεση που θα του ασκήσει ο οδηγός παίρνοντας θάρρος από το καλό μοτέρ. Βασική αντίδραση παραμένει η υποστροφή όσο ανεβαίνει ο ρυθμός ενώ το πρώτο στοιχείο το οποίο αρχίζει να μένει πίσω όσο η βόλτα γίνεται σπορτίφ είναι το τιμόνι και αρκετά αργότερα η ανάρτηση. Η τελευταία παραμένει σφικτή χωρίς όμως να γίνεται ακραία. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ford
FORD VS RENAULT