Οδική συμπεριφορά: Βελούδινο σε κίνηση, αποτελεσματικό όποτε πιεστεί
272.317 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2017)
Ρεγουλάρισμα με στρόφιγγα στην πλάτη του καθίσματος, επαρκής διαδρομή του τιμονιού για την τηλεσκοπική ρύθμιση και αρκετά καλή αίσθηση από τον επιλογέα του κιβωτίου: αυτό είναι ένα Hyundai το οποίο δείχνει να μιλάει καλά… γερμανικά. Επιπλέον το κάθισμα παραμένει μαλακό για μεγάλες αποστάσεις χωρίς να χάνει πόντους σε ό,τι αφορά τη στήριξη.
Η κύλιση είναι πολύ ήσυχη και δεν είναι πολλές οι λακούβες οι οποίες θα απασχολήσουν πραγματικά το πλαίσιο. Ακόμη και τότε πάντως η συμπίεση των εξαρτημάτων της ανάρτησης δεν γίνεται θορυβωδώς ενώ και η εκτόνωση μετά γίνεται ελεγχόμενα και χωρίς αναπηδήσεις. Οι κλίσεις είναι υπαρκτές χωρίς να ενοχλούν και ταιριάζουν με το ήπιο σε ρύθμιση τιμόνι. Εδώ υπάρχει και επιλογή για δεύτερη χαρτογράφηση της υποβοήθησης: η sport σφίγγει λίγο την αίσθηση αλλά χωρίς αισθητά μεγάλη διαφοροποίηση γεγονός που ωθεί τον οδηγό να πατάει ξανά μετά από λίγη ώρα το σχετικό μπουτόν για να δει ποια ρύθμιση έχει επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση η πληροφόρηση είναι αρκετά καθαρή και το τιμόνι παραμένει σίγουρο και στον αυτοκινητόδρομο όπου το Tucson επιδεικνύει ευχάριστη ευθυβολία.
Εκεί που θα πέσει το μάτι του οδηγού είναι ένα μικρό πάνελ με μπουτόν δίπλα στον επιλογέα του κιβωτίου: έλεγχος καθόδου αλλά και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού! Κυρίως το δεύτερο στοιχείο είναι πραγματικά υπό εξαφάνιση για την κατηγορία. Καλό εφόδιο για το Tucson και τις εκτός δρόμου εξορμήσεις του οι οποίες χάρη και στην τετρακίνηση (στάνταρ με το μοτέρ αυτό) είναι σίγουρα μέρος του ρεπερτορίου του.
Οι φυσιολογικοί περιορισμοί μπαίνουν από τη σχετικά συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) αλλά και τα ασφάλτινου προσανατολισμού ελαστικά. Σε σαθρό έδαφος ή –ακόμα πιο πολύ- σε δρόμο καλυμμένο με χιόνι πάντως το Tucson θα μπορεί να συνδυάζει την ασφαλή διέλευση με αρκετή διασκέδαση.
Στην άσφαλτο όπου θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του πάντως, το αυτοκίνητο, χωρίς να γίνεται ποτέ σπορ, αποδεικνύεται πολύ ώριμο, ουδέτερο και με πλαίσιο το οποίο διαχειρίζεται εύκολα την παραπάνω πίεση που θα του ασκήσει ο οδηγός παίρνοντας θάρρος από το καλό μοτέρ. Βασική αντίδραση παραμένει η υποστροφή όσο ανεβαίνει ο ρυθμός ενώ το πρώτο στοιχείο το οποίο αρχίζει να μένει πίσω όσο η βόλτα γίνεται σπορτίφ είναι το τιμόνι και αρκετά αργότερα η ανάρτηση. Η τελευταία παραμένει σφικτή χωρίς όμως να γίνεται ακραία.
Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο.
Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου:
1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!!
2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο.
Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!
Μια χαρα αμαξαρα ειναι και ο ατμοσφαιρικος με τα 135 αλογα τελη 270 ευρω παει μια χαρα για τα δεδομενα τον ελληνικων δρομων και για καποιον που δεν κανει πολλα χλμ και δεν θελει τρεξιματα με βουλομενα dpf και διαφορα αλλα ειναι μια χαρα αμαξι..δεμενο και το μονο στην κατηγορια του που περνει 5 αστερια και στην ασφαλεια του συνοδηγου...
430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...
Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.
Το Tucson μαζι με το Mazda CX-5 τα καλυτερα στην κατηγορια τους. Ολα τα αλλα απλα προσπαθουν...
Ζάντα αλουμινίου στη ρεζέρβα? Σεβασμός στον καταναλωτή αν μη τί άλλο.
Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο. Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου: 1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!! 2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο. Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!
HONDA HRV DIESEL.Σχεδον ιδια επιταχυνση,ιδια τελικη,καταναλωση 5 με 6,5 Λιτρα,και 104 Co2.
Μια χαρα αμαξαρα ειναι και ο ατμοσφαιρικος με τα 135 αλογα τελη 270 ευρω παει μια χαρα για τα δεδομενα τον ελληνικων δρομων και για καποιον που δεν κανει πολλα χλμ και δεν θελει τρεξιματα με βουλομενα dpf και διαφορα αλλα ειναι μια χαρα αμαξι..δεμενο και το μονο στην κατηγορια του που περνει 5 αστερια και στην ασφαλεια του συνοδηγου...
430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...
Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.
Με 1580 κιλά καθαρό βάρος γι' αυτό το αμάξωμα και 177 CO2 ρύπους πρέπει να προσπαθήσει πολύ ακόμη η Hyundai...
Πολύ ακριβό για χιουνται με την αμφιβόλου ποιότητας κατασκευή και ασφαλεια που έχουν.
Αρκετά όμορφο εξωτερικά. Μέχρι εκεί. Τίποτα παραπάνω.