Να πορεύεται η κατηγορία των SUV στην Ελλάδα χωρίς εκπρόσωπο από τη Hyundai, δε μπορεί να πει κανείς ότι είναι μια φυσιολογική κατάσταση. Εμείς δοκιμάζουμε το νέο crossover της εταιρείας, το οποίο όμως επαναφέρει κι ένα επιπλέον «κανονικό» στοιχείο: το όνομα Tucson!
What is new
- Τρίτη γενιά μικρομεσαίου SUV Ηyundai
- Eπιστροφή στο σωστό όνομα
- Δυνατό μοτέρ – πολύ καλοί χώροι
- 28.290 ευρώ με 177 ίππους και τετρακίνηση
Υπάρχουν ονόματα τα οποία καμιά φορά δεν πιάνουν, δεν κουμπώνουν με ένα προϊόν. Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το «ix35» όνομα το οποίο συνόδευσε τη δεύτερη γενιά του μοντέλου στις αγορές εκτός Ν. Κορέας και Βόρειας Αμερικής. Με την τρίτη γενιά του μικρομεσαίου SUV της, η Hyundai επαναφέρει το όνομα Tucson και αφ`ενός αποφεύγει τα μπερδέματα που είχε προκαλέσει η παλιότερη επιλογή της στις διάφορες γεωγραφικές ζώνες, αφ`ετέρου προσθέτει ξανά την αύρα «άγριας Δύσης» που της άρεσε από την εποχή του πρώτου Santa Fe.
Σε τοπικό επίπεδο, η έλευση του Tucson σηματοδοτεί και μια πιο σημαντική εξέλιξη, αφού επιβεβαιώνει ότι το καθεστώς της αντιπροσώπευσης της Hyundai στη χώρα μας βρίσκει ξανά τα πατήματα του και σταδιακά ανεβάζει ρυθμό στις «μηχανές» του.
Απολύτως λογικά, αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια αυτή θα αποτελέσει το νέο Tucson, ένα αυτοκίνητο για την πιο καυτή κλάση των ημερών, ακολουθούμενο από ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο μοντέλων τα οποία θα γνωρίσουμε σιγά-σιγά.
Το μικρό διάστημα που έχει μεσολαβήσει από το διεθνές ντεμπούτο του τρίτης γενιάς Tucson μέχρι το λανσάρισμά του στην Ελλάδα δε μπορεί φυσικά να στερήσει φρεσκάδα από το σχήμα του νέου μοντέλου. Κάθε άλλο μάλιστα: το νέο SUV μπορεί να περιληφθεί στα πιο όμορφα της κατηγορίας του. Χωρίς πολλή οπτική «φασαρία» το νέο Tucson καταφέρνει και παρουσιάζει ένα αβίαστο σπορ στιλ το οποίο απορρέει κυρίως από τις αναλογίες του αμαξώματος. Λεπτά φώτα εμπρός τραβηγμένα ψηλά στα άκρα του καπό και μια εξάγωνη μάσκα ανάμεσα, στην πιο καλή της εκτέλεση μέχρι τώρα, δημιουργούν ένα «πρόσωπο» το οποίο ξεχωρίζει. Αντίστοιχα και πίσω: τα μοτίβα είναι πιο απλοϊκά αλλά η όμορφη ενσωμάτωση καμπύλων και η έντονη κλίση της οροφής φτιάχνουν ένα σύνολο σχεδόν σαν τις κουπέ εκδοχές των SUV τις οποίες παρουσιάζουν πια όλο και περισσότεροι κατασκευαστές.
Η έκδοση της δοκιμής είναι από τις πιο γεμάτες. Όχι μόνο σε εξοπλισμό, όπου η στάνταρ λίστα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων είναι εδώ στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του και με 177 ίππους φτιάχνει ένα πολύ γεροδεμένο πακέτο με στάνταρ και την τετρακίνηση. Η τιμή των 28.290 ευρώ είναι καλή για τα προσφερόμενα χαρακτηριστικά και δείχνει ότι η Hyundai, μαζί και με τις πιο προσιτές εκδόσεις της γκάμας, η οποία ξεκινά από 19.390 ευρώ για το ατμοσφαιρικό μοντέλο των 132 ίππων, θα διεκδικήσει μια επιστροφή στην κανονικότητα και σε ό,τι αφορά τους πίνακες πωλήσεων.
Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο.
Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου:
1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!!
2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο.
Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!
Μια χαρα αμαξαρα ειναι και ο ατμοσφαιρικος με τα 135 αλογα τελη 270 ευρω παει μια χαρα για τα δεδομενα τον ελληνικων δρομων και για καποιον που δεν κανει πολλα χλμ και δεν θελει τρεξιματα με βουλομενα dpf και διαφορα αλλα ειναι μια χαρα αμαξι..δεμενο και το μονο στην κατηγορια του που περνει 5 αστερια και στην ασφαλεια του συνοδηγου...
430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...
Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.
Το Tucson μαζι με το Mazda CX-5 τα καλυτερα στην κατηγορια τους. Ολα τα αλλα απλα προσπαθουν...
Ζάντα αλουμινίου στη ρεζέρβα? Σεβασμός στον καταναλωτή αν μη τί άλλο.
Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο. Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου: 1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!! 2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο. Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!
HONDA HRV DIESEL.Σχεδον ιδια επιταχυνση,ιδια τελικη,καταναλωση 5 με 6,5 Λιτρα,και 104 Co2.
Μια χαρα αμαξαρα ειναι και ο ατμοσφαιρικος με τα 135 αλογα τελη 270 ευρω παει μια χαρα για τα δεδομενα τον ελληνικων δρομων και για καποιον που δεν κανει πολλα χλμ και δεν θελει τρεξιματα με βουλομενα dpf και διαφορα αλλα ειναι μια χαρα αμαξι..δεμενο και το μονο στην κατηγορια του που περνει 5 αστερια και στην ασφαλεια του συνοδηγου...
430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...
Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.
Με 1580 κιλά καθαρό βάρος γι' αυτό το αμάξωμα και 177 CO2 ρύπους πρέπει να προσπαθήσει πολύ ακόμη η Hyundai...
Πολύ ακριβό για χιουνται με την αμφιβόλου ποιότητας κατασκευή και ασφαλεια που έχουν.
Αρκετά όμορφο εξωτερικά. Μέχρι εκεί. Τίποτα παραπάνω.