To Test Center του AutoΤρίτη αξιολογεί τα μικρομεσαία μοντέλα της κατηγορίας στον τομέα της άνεσης στο δρόμο, του θορύβου, των χώρων και των πρακτικών λύσεων που προσφέρουν στους επιβάτες. Διαβάστε ποιο είναι το καλύτερο σε κάθε τομέα.
Διαμορφώνεις το σπίτι σου, το γραφείο σου και όποιο άλλο χώρο περνάς πολλές ώρες με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες σου και να σου προσφέρει όσο το δυνατόν πιο άνετη παραμονή. Ένας επιπλέον χώρος που περνάμε αρκετό χρόνο από τη ζωή μας ωστόσο είναι και η καμπίνα του αυτοκινήτου μας. Συνεπώς κανείς δεν θα ήθελε αυτός ο χρόνος να μην είναι όσο το δυνατόν πιο ευχάριστος.
Τι χρειάζεστε για μια ξεκούραστη και άνετη διαδρομή. Να κάθεστε αναπαυτικά, να μην υπάρχει θόρυβος στην καμπίνα, αλλά και να μπορείτε να βολέψετε τα πράγματά σας, ώστε να μην ακουμπάνε αριστερά και δεξιά.
«Ανεση Extended» λοιπόν. Το νέο μεγάλο εγχείρημα του Test Center μας και μια δοκιμασία που θα διαβάσετε μόνο στο AutoΤρίτη. Τι είναι όμως το «Ανεση Extended»;
Είναι το τεστ που αξιολογεί πόσο άνετη είναι η παραμονή των επιβατών μέσα στο αυτοκίνητό κατά τη μετακίνησή τους. Οι τομείς που εξετάζουμε είναι η λειτουργία της ανάρτησης και πόσο αποτελεσματικά θα αποσβέσει μια εγκάρσια ανωμαλία στο δρόμο, ο θόρυβος που περνάει μέσα στην καμπίνα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, ο διαθέσιμος χώρος για το κεφάλι και τα γόνατα των επιβατών, καθώς και οι έξτρα παροχές που προσφέρει ο εξοπλισμός και κάνει πιο εύκολη την παραμονή εντός της καμπίνας.
Ωραία όλα αυτά.
Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Ωραία όλα αυτά. Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Νικητής στο τεστ του καφέ, ο ημιάκαμπτος.
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο