Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές;
105.086 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2019)
Απορροφητικότητα ανάρτησης: Το σημαντικότερο στοιχείο όσον αφορά στην άνεση που παρέχει ένα αυτοκίνητο στους επιβάτες. Διαβάστε τις επιδόσεις 10 μοντέλων στο «Τεστ του Καφε».
Για να μετρήσουμε λοιπόν πόσο απορροφητική είναι η ανάρτηση κάθε αυτοκινήτου, επιλέξαμε να τοποθετήσουμε στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, εκεί δηλαδή που οι αναταράξεις είναι περισσότερες, μια ειδική βάση στην οποία στερεώσαμε ένα γεμάτο ποτήρι με καφέ, με το συνολικό του βάρος να είναι 290 γρ., όπως έδειξε η ηλεκτρονική ζυγαριάς ακριβείας που είχαμε.
Για να τεστάρουμε λοιπόν την ανάρτηση επιλέξαμε ένα ψηλό και φαρδύ σαμαράκι, πάνω από το οποίο περάσαμε με όλα τα μοντέλα της δοκιμής, επιχειρώντας για το καθένα να δούμε σε ποια ταχύτητα δε θα χυθεί ούτε σταγόνα καφέ. Παράλληλα μετρήσαμε πόσο καφέ ρίχνουν τα υπόλοιπα μοντέλα στην κορυφαία επίδοση.
Τα 10 μοντέλα της δοκιμής κατέγραψαν αποκλίσεις από 32-44 χλμ./ώρα χωρίς να χύσουν τον καφέ από το ποτήρι.
Ford Focus
To Ford Focus έκανε την κορυφαία επίδοση με 44 χλμ./ώρα
Την κορυφαία επίδοση των 44 χλμ./ώρα πέτυχε το Ford Focus, το οποίο παρά την σφιχτή ανάρτηση (λόγω ST-Line έκδοσης), αυτή είχε εξαιρετική συμπεριφορά κατά το bound-rebound. Πιο απότομη, αλλά εξίσου άμεση ήταν η φόρτιση-αποφόρτιση της αναρτησης του VW Golf, το οποίο δεν έχυσε σταγόνα καφέ στα 42 χλμ./ώρα. Τρίτη καλύτερη επίδοση αυτή του Citroen C4 Cactus, με 40,5 χλμ./ώρα, με το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions. Αξίζει πάντως να αναφέρουμε πως σύμφωνα με τη Citroen στις συνολικές πιέσεις που ασκούνται στον επιβάτη ένα μεγάλο μέρος του απορροφάται από τα καθίσματα.
Tα Renault Megane και Hyundai i30, δύο μοντέλα που φημίζονται για την άνεση τους κατέγραψαν επιδόσεις 39,5 και 38 χλμ./ώρα αντίστοιχα, ενώ 1 χλμ./ώρα λιγότερο έκανε το Opel Astra. Τα πιο fun to drive Honda Civic και Peugeot 308 είδαν το καφέ να μένει «αλώβητος» στα 35 και 34 χλμ./ώρα. Ίδια επίδοση και για το SEAT Leon, ενώ τέλος η Alfa Romeo Giuletta, ολοκλήρωσε τη διαδικασία επιτυχώς στα 32 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας, περάσαμε με όλα τα μοντέλα (εκτός του Focus) από το σαμαράκι με 44 χλμ./ώρα, την κορυφαία της δοκιμασίας. To δεύτερο καλύτερο Golf είδε 17 γρ. καφέ να χύνονται από το ποτήρι, ενώ η Giuletta κατά το πέρασμα της έχυσε 37 γρ. καφέ.
Ωραία όλα αυτά.
Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Ωραία όλα αυτά. Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Νικητής στο τεστ του καφέ, ο ημιάκαμπτος.
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο