ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Info - Για να καταλάβετε την ποσότητα του καφέ που χύθηκε θα σας δώσουμε δύο παραδείγματα. Ένα καπάκι από μπουκάλι νερού περιέχει 7 γρ. καφέ, ενώ ένα σφηνοπότηρο περίπου 35 γρ. καφέ. Δύο σταγόνες πάντως φτάνουν για να λερώσουν τα ρούχα σας…

3ος Citroen C4 Cactus - 40,5 χλμ./ώρα Το Citroen C4 Cactus με το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions, που δεν αφήνουν τους κραδασμούς να περάσουν στην καμπίνα μετά το rebound επιβεβαίωσε το άνετο οδηγικό του προφίλ και στo Τεστ του Καφέ.

2ος VW Golf - 42 χλμ./ώρα Η πολύ καλή φόρτιση και αποφόρτιση των ελατηρίων της ανάρτησης του VW Golf, βοήθησαν ώστε το γερμανικό μοντέλο να καταφέρει τη δεύτερη καλύτερη επίδοση.

1ος Ford Focus - 44 χλμ./ώρα Το Ford Focus αναδείχτηκε νικητής στη δοκιμασία του καφέ, συνεπώς και το καλύτερο μικρομεσαίο στην προσπέλαση εγκάρσιων ανωμαλιών, χάρη στο εξαιρετικό bound-rebound της ανάρτησής του.

Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές;

105.355 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2019)

Απορροφητικότητα ανάρτησης: Το σημαντικότερο στοιχείο όσον αφορά στην άνεση που παρέχει ένα αυτοκίνητο στους επιβάτες. Διαβάστε τις επιδόσεις 10 μοντέλων στο «Τεστ του Καφε».

Για να μετρήσουμε λοιπόν πόσο απορροφητική είναι η ανάρτηση κάθε αυτοκινήτου, επιλέξαμε να τοποθετήσουμε στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, εκεί δηλαδή που οι αναταράξεις είναι περισσότερες, μια ειδική βάση στην οποία στερεώσαμε ένα γεμάτο ποτήρι με καφέ, με το συνολικό του βάρος να είναι 290 γρ., όπως έδειξε η ηλεκτρονική ζυγαριάς ακριβείας που είχαμε.

Για να τεστάρουμε λοιπόν την ανάρτηση επιλέξαμε ένα ψηλό και φαρδύ σαμαράκι, πάνω από το οποίο περάσαμε με όλα τα μοντέλα της δοκιμής, επιχειρώντας για το καθένα να δούμε σε ποια ταχύτητα δε θα χυθεί ούτε σταγόνα καφέ. Παράλληλα μετρήσαμε πόσο καφέ ρίχνουν τα υπόλοιπα μοντέλα στην κορυφαία επίδοση. 
Τα 10 μοντέλα της δοκιμής κατέγραψαν αποκλίσεις από 32-44 χλμ./ώρα χωρίς να χύσουν τον καφέ από το ποτήρι.

Ford Focus 
To Ford Focus έκανε την κορυφαία επίδοση με 44 χλμ./ώρα

Την κορυφαία επίδοση των 44 χλμ./ώρα πέτυχε το Ford Focus, το οποίο παρά την σφιχτή ανάρτηση (λόγω ST-Line έκδοσης), αυτή είχε εξαιρετική συμπεριφορά κατά το bound-rebound. Πιο απότομη, αλλά εξίσου άμεση ήταν η φόρτιση-αποφόρτιση της αναρτησης του VW Golf, το οποίο δεν έχυσε σταγόνα καφέ στα 42 χλμ./ώρα. Τρίτη καλύτερη επίδοση αυτή του Citroen C4 Cactus, με 40,5 χλμ./ώρα, με το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions. Αξίζει πάντως να αναφέρουμε πως σύμφωνα με τη Citroen στις συνολικές πιέσεις που ασκούνται στον επιβάτη ένα μεγάλο μέρος του απορροφάται από τα καθίσματα.

Tα Renault Megane και Hyundai i30, δύο μοντέλα που φημίζονται για την άνεση τους κατέγραψαν επιδόσεις 39,5 και 38 χλμ./ώρα αντίστοιχα, ενώ 1 χλμ./ώρα λιγότερο έκανε το Opel Astra. Τα πιο fun to drive Honda Civic και Peugeot 308 είδαν το καφέ να μένει «αλώβητος» στα 35 και 34 χλμ./ώρα. Ίδια επίδοση και για το SEAT Leon, ενώ τέλος η Alfa Romeo Giuletta, ολοκλήρωσε τη διαδικασία επιτυχώς στα 32 χλμ./ώρα. 

Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας, περάσαμε με όλα τα μοντέλα (εκτός του Focus) από το σαμαράκι με 44 χλμ./ώρα, την κορυφαία της δοκιμασίας. To δεύτερο καλύτερο Golf είδε 17 γρ. καφέ να χύνονται από το ποτήρι, ενώ η Giuletta κατά το πέρασμα της έχυσε 37 γρ. καφέ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
Fiat