Μέτρηση χώρων
Μια από τις καθιερωμένες μετρήσεις μας, είναι αυτή των διαθέσιμων χώρων που έχουν οι επιβάτες για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Στο Test Center του AutoΤρίτη μετράμε το πραγματικό μέγεθος της καμπίνας όλων των μοντέλων της αγοράς, με τις μετρήσεις να προσδιορίζουν στο χιλιοστό την εικόνα του κάθε μοντέλου στον συγκεκριμένο τομέα.
Γιατί, ναι μεν στα περισσότερα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας που εξετάζουμε σήμερα, οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα χωρούν χωρίς καμία παραχώρηση, είναι διαφορετικό, ωστόσο να ταξιδεύεις με την οροφή στα 10 εκ. απόσταση και διαφορετικό στο 1 εκ..
Ωραία όλα αυτά.
Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Ωραία όλα αυτά. Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Νικητής στο τεστ του καφέ, ο ημιάκαμπτος.
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο