Η ανάρτηση πρέπει να «σιδερώνει» τις κακοτεχνίες
To σημαντικότερο στοιχείο όσον αφορά στην άνεση που παρέχει ένα αυτοκίνητο στους επιβάτες είναι ο τρόπος με τον οποίο η ανάρτησή του φιλτράρει τις ανωμαλίες του δρόμου, όπως σαμαράκια, λακκούβες, φρεάτια κ.λπ..
Σκοπός κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να εξελίξει την ανάρτηση με τέτοιο τρόπο, ώστε οι κραδασμοί να μην περνούν μέσα στην καμπίνα και διαταράσσουν τους επιβαίνοντες. Ειδικά μάλιστα στη χώρα μας, που το οδικό μας δίκτυο –δυστυχώς- έχει πολλές κακοτεχνίες, η άνεση της ανάρτησης αποτελεί αναμφίβολα ένα τεράστιο πλεονέκτημα για το εκάστοτε μοντέλο.
Πως όμως μπορούμε να διακρίνουμε ποιο αυτοκίνητο έχει την πιο άνετη ανάρτηση και πως αυτό έχει εφαρμογή στην καθημερινότητά μας. Γιατί μπορεί να βλέπουμε την αρχιτεκτονική ή τα χαρακτηριστικά κάθε ανάρτησης, ωστόσο αυτές εντάσσονται στο συνολικό στήσιμο του αυτοκινήτου, συνεπώς από αυτά μπορούμε να αντλήσουμε κάποια στοιχεία, όχι όμως και να βγάλουμε ολοκληρωμένα συμπεράσματα.
Ωραία όλα αυτά.
Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Ωραία όλα αυτά. Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Νικητής στο τεστ του καφέ, ο ημιάκαμπτος.
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο