ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Opel Astra παρέχει τις περισσότερες ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού, με οσφυϊκή στήριξη σε δύο ύψη.

To Ford Focus προσφέρει κορυφαία θέση οδήγησης, χάρη στα βολικά του καθίσματα, με την εξαιρετική πλευρική στήριξη.

Το Civic έχει μία μεγάλη, αλλά δυσπρόσιτη θέση για αντικείμενα, κάτω από την κεντρική κονσόλα.

Το Citroen C4 Cactus διαθέτει ειδικά αφρώδη καθίσματα, τα οποία από πολλούς θεωρούνται τα αναπαυτικότερα της κατηγορίας.

Αρκετές διακριτές θέσεις για μικροαντικείμενα στην κονσόλα του Leon, η οποία διαθέτει και δύο ρηχές ποτηροθήκες.

Ο συνοδηγός στο Megane δεν μπορεί να ρυθμίσει το κάθισμά του καθ΄ ύψος, ωστόσο είναι από τα αναπαυτικότερα της κατηγορίας.

Τα πίσω καθίσματα του Hyundai i30 είναι πολύ βολικά για το ανθρώπινο σώμα, χωρίς να βουλιάζουν ή να είναι σκληρά.

Δύο βαθιές ποτηροθήκες στην κονσόλα του Astra. Σε σωστό σημείο ώστε κατά την αλλαγή ταχυτήτων να μην ακουμπάτε το καλαμάκι.

Ένα έξυπνο ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει η Giuletta, η οποία δεν διακρίνεται γενικότερα πάντως σε αυτόν τον τομέα.

Ο καλύτερος συνδυ-ασμός οθόνης-συστήματος πολυμέσων ανήκει στο Golf. ¶μεση απόκριση σε κάθε εντολή και εύκολο λογισμικό.

Το Ford Focus είναι το μοναδικό μοντέλο με δύο φώτα εκατέρωθεν στο χώρο αποσκευών. Στοιχείο που σε συνθήκες σκότους θα εκτιμηθεί πολύ.

Όλα τα μοντέλα του θέματός μας, πλην του C4 Cactus διαθέτουν χειρολαβές για τους πίσω επιβάτες. (φώτο Hyundai i30).

2 θύρες USB και μία για κάρτα SD σε σημείο με εύκολη και γρήγορη πρόσβαση θα συναντήσουμε στην κονσόλα του Megane.

Στο Peugeot 308, όπως και στα Golf-Civic, οι δύο πίσω επιβάτες έχουν θέση για τον καφέ τους στο υποβραχιόνιο.

Η νέα Toyota Corolla διεθέτει δύο ποτηροθήκες στο κεντρικό πίσω υποβραχιόνιο, καθώς και δύο έξτρα στις χειρολαβές.

Η νέα Skoda Scala αποδεικνυεται πολύ φιλόξενη προς τους επιβαίνοντες. Από τα ελάχιστα μοντέλα με αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες

Συμπέρασμα

105.084 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2019)

Τα µοντέλα που ξεχωρίσαµε είναι το VW Golf, το Ford Focus και το Renault Megane. Το Focus είναι το κορυφαίο όσον αφορά στην φιλοξενία των µπροστά επιβατών, καθώς και την συνολική άνεση που προσφέρει στο δρόμο. Από την άλλη υστερεί στις παροχές για τους πίσω επιβάτες λόγω της έλλειψης πίσω θηκών για ποτήρια. Από την άλλη το Megane, παρόλο που διαθέτει πολλές παροχές, χάνει «πόντους» λόγω του µη εργονοµικού συστήµατος πολυµέσων. Τομέας που ξεχωρίζει το VW Golf µε την εξαιρετική οθόνη και το σύστηµα πολυµέσων. Αν είχε πιο βολικά καθίσματα, θα έπαιρνε συνολικά τον καλύτερο βαθμό. Εξαιρετικό από πλευράς κομφόρ καi χώρων είναι το Scala, όπως επίσης και το Civic, ωστόσο σε αυτό θα σε δυσκολέψουν οι δυσπρόσιτες θέσεις κάτω από την κονσόλα, ενώ και το σύστηµα πολυµέσων θέλει πολύ εξοικείωση. Η νέα Corolla επίσης δεν διαθέτει infotainment στο επίπεδο του Focus ή του Golf, αν και γενικότερα διαθέτει πολλές ανέσεις. ¶λλωστε είναι το μοναδικό μοντέλο με 4 πραγματικές ποτηροθήκες για τους πίσω. Το 308 είναι εξαιρετικό σε όλους τους τοµείς, ωστόσο δεν έχει χώρους στην κεντρική κονσόλα για να ακουµπήσετε πράγµατα, παρά µόνο ένα καφέ. Θέµα χώρων για µικροαντικείµενα, έχει και η Giuletta, ενώ αντίθετα το Leon έχει αρκετές µικροθέσεις στην κονσόλα, ωστόσο πίσω η µόνη άνεση είναι ο αεραγωγός θέρµανσης/ψύξης. Από την πλευρά του, το Astra δεν εξαργυρώνει τα πολύ καλά καθίσµατά του, λόγω των περιορισµένων παροχών για τους πίσω και την έλλειψη µιας καλής θέσης στην κονσόλα για το κινητό, ενώ το Hyundai i30 τα πηγαίνει πολύ καλά σε όλους τους τοµείς και θα ικανοποιήσει µπροστά και πίσω επιβάτες. Τέλος, µια κατηγορία µόνο του είναι το C4 Cactus που προσφέρει τροµερή άνεση χάρη στα ειδικά καθίσµατά του, ωστόσο δεν έχει χειρολαβές και οι θέσεις για αντικείµενα είναι απλά επαρκείς. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS