Τα μικρομεσαία μοντέλα περνούν το κατώφλι του Test Center του AutoΤρίτη για να μετρήσουμε εξονυχιστικά τους χώρους τους και να δούμε ποια είναι τα καλύτερα ανά τομέα.
Η ευρυχωρία της καμπίνας, μετράει πολύ στην επιλογή ενός μοντέλου, που υποτίθεται έχει σκοπό να εξυπηρετεί μια μέση οικογένεια, καθώς ορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό το γενικότερο επίπεδο άνεσης ενός αυτοκινήτου. Για αυτό λοιπόν, στο Test Center του AutoΤρίτη μετράμε το πραγματικό μέγεθος της καμπίνας όλων των μοντέλων της αγοράς με ακρίβεια χιλιοστού. Έτσι υπολογίζουμε τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια μπροστά και πίσω επιβατών μέχρι τον ουρανό της οροφής, αλλά και τον χώρο που ορίζει η απόσταση μεταξύ των γονάτων των πίσω επιβατών, με το πίσω μέρος της πλάτης του μπροστινού καθίσματος. Στο θέμα μας τώρα δείτε ποια είναι τα κορυφαία της μικρομεσαία κλάσης, ανάμεσα σε 14 υποψήφιους.
Κεφάλι μπροστά - Golf, Scala και i30 τα πιο «ψηλοτάβανα»
Στους μπροστά επιβάτες η μέτρηση που έχουμε καθιερώσει είναι αυτή για τον αέρα του κεφαλιού τους. Φυσικά κανένα από τα μοντέλα μας δε θα προβληματίσει επιβάτες μέχρι 1,75 μ., αφού ακόμα και η Alfa Romeo Giulietta, που είχε το μικρότερο νούμερο θα βολέψει άτομα μέχρι και 1,82 μ.. Το καλύτερο σε αυτόν τον τομέα πάντως είναι το VW Golf που διαθέτει 100 χλστ. ή αν προτιμάτε 10 εκ. αέρα για το κεφάλι σας, όντας και το μοναδικό μοντέλο που καταφέρνει να φτάσει τριψήφιο νούμερο. Εξαιρετικά φιλόξενο αποδεικνύεται και το ολοκαίνουριο Skoda Scala με τα 94 χλστ., όπως και το Hyundai i30 με τα 89 χλστ. αέρα και το Opel Astra που δίνει περιθώριο 87 χλστ..
Κεφάλι πίσω - Golf με τον περισσότερο αέρα και για τα κεφάλια των πίσω
Κυρίαρχο στον αέρα για τα κεφάλια των επιβατών αποδεικνύεται το VW Golf, αφού και στους πίσω επιβάτες προσφέρει τον περισσότερο χώρο. Δεν φτάνει βεβαίως πάλι τα 100 χλστ., αλλά και τα 69 χλστ. είναι πολύ ικανοποιητικό νούμερο, αφού για να μη χωρέσετε πρέπει να είστε πάνω από 1,89 μ.
Ο όμιλος VW πάντως πέρα από το Golf, φρόντισε να προικίσει και ένα άλλο μοντέλο του, το Skoda Scala με μπόλικο αέρα για τους πίσω, αφού τα 58 χλστ. που έδειξαν οι μετρήσεις μας είναι εξαιρετικό νούμερο. Την τρίτη θέση μοιράζονται τα Kia Ceed και SEAT Leon με 45 χλστ. με μόλις 1 χλστ. διαφορά από το i30.
Στον αντίποδα η η Alfa Romeo Giulietta είναι το μοναδικό μοντέλο που κατέγραψε αρνητικό νούμερο με -10 χλστ..
Πόδια πίσω - Skoda Scala και Opel Astra έχουν τον κορυφαίο χώρο για τα πόδια
Ο διαθέσιμος χώρος των μικρομεσαίων μοντέλων για τα γόνατα των πίσω επιβατών μετρήθηκε θετικός σε όλα, κάτι που πρακτικά σημαίνει πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ακουμπούν τα γόνατα του πίσω επιβάτη στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού, ακόμα και να είναι ιδιαίτερα ψηλός.
Στο θέμα μας, ανάμεσα στα 13 μοντέλα που εξετάζουμε, αυτά που ξεχωρίζουν, είναι τα Opel Astra και Ford Focus. To μοντέλο της Opel προσφέρει αυτοκρατορικούς χώρους, με 168 διαθέσιμα χλστ., για να απλώσετε τα πόδια σας, ενώ άκρως φιλόξενο είναι και το Focus, με 165 ολόκληρα χλστ., Η πρώτη τριάδα να κλείνει με το Fiat Tipo των 156 χλστ., αφήνοντας για ένα μόλις χλστ., πίσω του τα Honda Civic και SEAT Leon.
Από την άλλη πλευρά ψάχνοντας αυτά με το λιγότερο χώρο, καταλήγουμε στο C4 Cactus με 81 χλστ., το Megane με 85 και τη Giuletta με 100 χλστ. ακριβώς.
Ωραία όλα αυτά.
Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Ωραία όλα αυτά. Όμως τι δικό μου ύψος είναι 1,88 η σύζυγός μου 1,80και τα δύο μας παιδιά 1, 80 και 1,76 εγώ ζυγίζω 90 κιλά. Οπότε οι κινητήρες που αναφέρετε είναι απλός ανεπαρκείς για την οικογένειά μου και οι χώροι... Απλός δεν χωράμε... Το μοναδικό sedan που έχω μπει με την οικογένεια μου και νιώθουμε άνετα είναι το skoda superb. Αυτήν την στιγμή το αυτοκίνητο μας είναι ένα Toyota Avensis 2012 μοντέλο
grigor, ο Παναγιώτης θα προτιμούσε χίλιες φορές το superb με τους πολλαπλούς από το focus με τον ημιάκαμπτο, κι ας μην έπινε καφέ στο αυτοκίνητο. Γιατί το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό... ε... πως να γίνει δλδ, δε μακραίνει με τίποτα, ούτε με καφέ.
Το VW Golf 1.0 έχει ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, οπότε με τον κινητήρα 1.5 TSi και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, λογικά παίζει να είναι το πιο άνετο στην κατηγορία του
Νικητής στο τεστ του καφέ, ο ημιάκαμπτος.
Το HONDA civic χωράει άνετα 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, ύψους πάνω από 1.90 οι μπροστινοί και 1.80 οι πίσω, το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο. Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κάποιος πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο