Το Peugeot 3008 έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του στην ελληνική αγορά, αφού αποτελεί ένα από τα best seller αυτοκίνητα στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Peugeot παρουσίασε τη νέα του γενιά αποκλειστικά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, όμως μέσα στους επόμενους μήνες θα δούμε να αποκαλύπτονται και οι ήπια υβριδικές και Plug-in υβριδικές εκδόσεις του νέου 3008, οι οποίες δεν αναμένεται να έχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στο κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης και στον εσωτερικό διάκοσμο.
Το 3008 με τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες βενζίνης αναμένεται να έχει τις ίδιες ακριβώς διαστάσεις με το ηλεκτρικό δηλαδή (μήκος 4,54 μέτρα, πλάτος 1,89 μ. και ύψος 1,64 μ, ενώ το μεταξόνιο μετράται στα 2.739 χιλιοστά) και να βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis. Από εκεί και έπειτα, το γαλλικό C-SUV θα υιοθετήσει την εξελιγμένη σχεδιαστική γλώσσα της Peugeot, με λεπτότερους προβολείς LED που έχουν από κάτω τις χαρακτηριστικές τριπλές «νυχιές», οι οποίες με τη σειρά τους παίζουν το ρόλο των LED φώτων ημέρας. Αυτό που θα κερδίζει τις εντυπώσεις ωστόσο με την πρώτη ματιά στη νέα μάσκα, είναι το νέο έμβλημα της Peugeot που βρίσκεται στο κέντρο της γρίλιας. Πιο πίσω στο 3008, η Peugeot θα εκσυγχρονίσει το ντιζάιν μέσω μιας «πλωτής» αεροτομής, η οποία ενισχύει την επιβλητικότητα του μοντέλου κάνοντάς το παράλληλα πιο αεροδυναμικό.
Το στοιχείο που θα κλέβει την παράσταση στο εσωτερικό είναι το Panoramic i-Cockpit, το οποίο, όπως είδαμε στην ηλεκτρική έκδοση, βασίζεται πάνω σε κυρτή (curved) οθόνη 21 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η νέα οθόνη, που έχει κατεύθυνση προς την πλευρά του οδηγού, συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles: δηλαδή 10 μη παραδοσιακά μπουτόν αφής που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Επίσης, ο κλασικός μοχλός ταχυτήτων απουσιάζει και ο χειρισμός του κιβωτίου επιτυγχάνεται από τα κουμπιά «PRND» που εδράζονται στα δεξιά του μπουτόν start/stop στο ταμπλό, πίσω από το μικρό χαρακτηριστικό τιμόνι της Peugeot.