Oι τρεις από τους τέσσερις κινητήρες του συγκριτικού μας εδώ, είναι τρικύλινδροι και μόνο το μοτέρ της Renault έχει τέσσερις οπές στο μπλοκ του. Επίσης δύο είναι στο 1,0 λίτρο (Ηyundai-SEAT) και δύο στα 1,2 λίτρα (Citroen-Renault). Από πλευράς ισχύος προβάδισμα στα χαρτιά έχει το Hyundai και το Renault με 120 ίππους ενώ το SEAT ακολουθεί λίγο πιο πίσω με 115 και το Citroen μισό σκαλοπάτι ακόμα πιο κάτω στους 110 ίππους. Μικρή σημασία μοιάζει να έχει όμως αυτό αφού για παράδειγμα το Citroen με το χαρισματικό μοτέρ του ομίλου PSA, εμφανίζει την υψηλότερη ροπή (μαζί με το Captur αλλά σε αισθητά χαμηλότερο επίπεδο στροφών). Στην πράξη, στις μετρημένες από εμάς δηλαδή επιδόσεις, υπάρχουν κι άλλες εκπλήξεις αφού το SEAT Arona εκμεταλλεύεται το κεφάτο μοτέρ του αλλά και το χαμηλό βάρος του αμαξώματός του και ξεκινά πιο γρήγορα από τα φανάρια ενώ πραγματοποιεί και πιο εύκολα προσπεράσματα. Συνδυασμός υψηλής ισχύος αλλά και χαμηλού βάρους χαρακτηρίζει και το Captur το οποίο μοιάζει ως το πιο ολοκληρωμένο σε νούμερα επιδόσεων αμέσως μετά το SEAT. Πιο κοντά μεταξύ τους και σε κάποια απόσταση από τους άλλους δύο μονομάχους βρίσκονται το Citroen και το Hyundai με το μεν να «πληρώνει» την απουσία 6ης σχέσης στο σαζμάν, κάτι που θα ζωντάνευε την παρουσία του πολύ, το δε τη σχετικά χαμηλή ροπή του, η οποία μοιάζει να του στερεί ένα πιο καλό προφίλ στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Δεν είναι άσχημα πάντως και τα αποτελέσματα αυτά. Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, το Citroen δείχνει ακριβώς πού ποντάριζε όταν επέλεγε πεντάρι κιβώτιο και παίρνει μια καθαρή νίκη. Πολύ ισορροπημένο και εδώ και το Arona καθώς οι καλές επιδόσεις δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό σε καύσιμα. Αντίστοιχα, Hyundai και Renault έχουν λίγο πιο τσιμπημένες απαιτήσεις.