ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η καμπίνα του Kona θα εξυπηρετήσει σε ό,τι αφορά το πλάτος (φωτ.).

Την πιο ολοκληρωμένη εικόνα παρουσιάζει το Citroen: άφθονο χώρο για κεφάλια λόγω ύψους, καλή καμπίνα καθώς και μεγάλο πορτ-μπαγκάζ με πολυχρηστικές προεκτάσεις κιόλας.

Xώροι: Πιο ολοκληρωμένη εικόνα από το Citroen C3 Aircross

73.694 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2018)

Ένα πολύ καλό προφίλ χωροταξικά παρουσιάζει το Citroen C3 Aircross κερδίζοντας καθαρά τη μάχη σε ό,τι αφορά τα κεφάλια εμπρός και πίσω. Ταυτόχρονα, με τεράστιο πορτ-μπαγκάζ το οποίο ξεκινά από τα 410 λίτρα (εκεί που δε φτάνουν καν οι αντίπαλοι δηλαδή) και φτάνει έως τα 520 λίτρα χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα (οι πολυχρηστικές καταβολές που λέγαμε νωρίτερα). Ο χώρος για τα πόδια, όπως και το πλάτος της καμπίνας δεν είναι το πιο καλό της σύγκρισης αλλά σίγουρα είναι σε καλό επίπεδο. Από εκεί κι έπειτα, το Kona είναι αυτό που έχει την πιο πλατιά καμπίνα αλλά παρά το μεγάλο μεταξόνιό του δεν παρέχει αυτόματα και τους καλύτερους χώρους για τα πόδια. Το Arona είναι ίσως πιο ισορροπημένο: έχει καλύτερο χώρο για τα κεφάλια αξιόλογα πλατιά καμπίνα, καλό αέρα για τα πόδια και το δεύτερο καλύτερο πορτ-μπαγκάζ, στα 400 λίτρα. Το δε Captur δεν υστερεί κάπου αλλά η μόνη πρωτιά του αφορά στα πόδια των πίσω. Στα συν πάντως το συρόμενο κάθισμα και εδώ και το γενναιόδωρο πορτ-μπαγκάζ, από τη βασική διαμόρφωση κιόλας. Συνολικά, η τετράδα αυτή δείχνει πόσο ικανά είναι τα B-SUV και ως οικογενειακά «πλήρους απασχόλησης».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON