Στο δρόμο: Πολύπλευρο ταλέντο το Arona, στον αστερισμό της άνεσης οι υπόλοιποι
73.695 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2018)
Είναι γεγονός ότι, ο πρώτος στόχος για τα μοντέλα της κλάσης αυτής είναι η παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης και τα μοντέλα που κονταροχτυπιούνται στις συγκεκριμένες σελίδες δεν αποτελούν εξαίρεση. Αυτό το κάτι διαφορετικό, το λίγο πιο οδηγοκεντρικό μπορεί να προσφέρει πρωτίστως το Arona. Tο SEAT τιμά το μεσογειακό του ταμπεραμέντο και οπλισμένο με μια καλορυθμισμένη ανάρτηση (σφικτή αλλά όχι ενοχλητική), ένα άμεσο τιμόνι κι ένα πλαίσιο πραγματικά πολύ ευέλικτο, ανταμείβει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον οδηγό που θα αποφασίσει να σπάσει λίγο τα όρια του οικογενειακού ρυθμού κίνησης. Σχεδόν δεν πιστεύεις ότι αυτό το αυτοκίνητο έχει 190 χλστ. απόσταση από το έδαφος.
Το Kona είναι επίσης αυτοκίνητο που δεν βάζει το οδηγικό ενδιαφέρον σε δεύτερο πλάνο. Έχει καλό σε αίσθηση και γρήγορο τιμόνι (έχει και τις λιγότερες στροφές από άκρη σε άκρη), η ανάρτηση περιορίζει αισθητά τις κλίσεις χωρίς να δυσανασχετεί στις λακούβες ενώ και το πίσω μέρος βοηθά πολύ στη διαμόρφωση μιας καλής οδικής συμπεριφοράς όντας ήπιο σε αντιδράσεις. Το Captur είναι επίσης πολύ ευχάριστο για τον οδηγό. Η πρόσφατη ανανέωση έχει σφίξει αρκετά την αίσθηση που παρέχει το αυτοκίνητο στο δρόμο παρέχοντας παράλληλα και πολύ αξιόλογη ποιότητα κύλισης. Το Citroen είναι το ψηλότερο από όλα και έχει εμφανώς την πιο μαλακή ρύθμιση στην ανάρτησή του. Εξασφαλίζει έτσι ένα πολύ άνετο ταξίδι και εύκολο πέρασμα πάνω από λακούβες. Ωστόσο, όταν αρχίσει να πιέζεται θα βγάλει πιο νωρίς την υποστροφή του καθώς και πιο έντονες κλίσεις.
Από πλευράς φρένων η πρωτιά πάει στο Arona συπληρώνοντας την ήδη καλή εικόνα του. Ας ασχοληθούμε όμως και λίγο με την ευκολία στην πόλη: το μικρότερο μήκος από τα τέσσερα αυτοκίνητα συναντάται στο Renault Captur το οποίο παρά το μεγάλο του μεταξόνιο εμφανίζει το μικρότερο κύκλο στροφής με αρκετή κιόλας διαφορά σε σχέση π.χ. με το Citroen που έχει το μεγαλύτερο.