ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Hyundai Kona Vs ανταγωνιστές

73.725 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2018)

Μικρά στο μάτι, δραστήρια αλλά και μεγάλα σε πωλήσεις: τα B-SUV είναι μια από τις πιο καυτές κατηγορίες της αγοράς στις μέρες μας. Μπορεί το νέο Kona να προκαλέσει αναστάτωση στο επίπεδο αυτό; Ας επιχειρήσουμε μια πρώτη σύγκριση με τρεις ισχυρούς αντιπάλους.

Ίσως δεν υπάρχει κομμάτι της αγοράς το οποίο να δυσκολεύει τόσο πολύ τον εν δυνάμει αγοραστή από όσο η κλάση των μικρών Crossover. Η έξυπνη τοποθέτηση πάνω σε πλατφόρμες της μικρής κατηγορίας ευνοεί την ευελιξία, αλλά ταυτόχρονα η γενναιοδωρία σε χώρους που τα φέρνει σε επίπεδο κοντά στα μικρομεσαία, χαρίζει πολλούς πόντους σε χρηστικότητα ακόμα και για οικογένειες. Ο συνδυασμός είναι καταδικασμένος να πετύχει. Το κάνει ήδη εξάλλου σε παγκόσμιο επίπεδο και οι προοπτικές είναι ακόμα πιο θετικές. Το νέο Hyundai Kona είναι η νεότερη προσθήκη σε μια κλάση, η οποία τείνει να γίνει από τις πιο πολυπληθείς καθώς όλες οι εταιρείες θέλουν οπωσδήποτε εκπρόσωπο εδώ. Οι αντίπαλοι που επιλέξαμε εδώ είναι το Renault Captur ως ένας από τους ιδρυτές της κλάσης καθώς και τα Citroen C3 Aircross και SEAT Arona που είναι επίσης φρέσκιες μονάδες στο χώρο. 

Ντιζάιν: Γκολ από τα αποδυτήρια για το Hyundai 
Σε όλες τις παρουσιάσεις οι εταιρείες αναγνωρίζουν ότι η πολυκοσμία στο χώρο που πρόκειται να παίξει το εκάστοτε νέο B-SUV τους, δημιουργεί έξτρα απαιτήσεις από το σχεδιαστικό τμήμα. Το αυτοκίνητο πρέπει να ξεχωρίζει και, υπό αυτό το πρίσμα, η επιλογή της Hyundai και του Kona δείχνει πολύ επιτυχημένη. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα, χωρισμένα σε στρώσεις και σε επίπεδα τόσο εμπρός όσο και πίσω γεμίζουν ωραία το αμάξωμα ενώ και οι χρωματικές αντιθέσεις βοηθούν πολύ στο να χτιστεί ένα πολύ ξεχωριστό προφίλ. Από πλευράς των αντιπάλων του, το Arona έχει επίσης ένα πολύ ευχάριστο παρουσιαστικό. Το «μικρό Ateca» είναι ένα πολύ ισορροπημένο σύνολο, έχει αρκετές επιλογές εξατομίκευσης και με τις έντονες γωνίες σε διάφορα σημεία φτιάχνει ένα πιο σκληρό και σπορτίφ πρόσωπο. Οι άλλοι δύο μονομάχοι κινούνται σε διαφορετικό μήκος κύματος και μοιάζουν να εστιάζουν πιο πολύ στην κομψότητα. Οι τόνοι εδώ είναι πιο ήπιοι και οι καμπύλες περισσότερες. Το Citroen Aircross φέρνει στα B-SUV το στιλ του συμβατικού C3 και το μπολιάζει με τις πολυχρηστικές καταβολές και την παράδοση της γαλλικής εταιρείας στα MPV (αυτό θα μας απασχολήσει και αργότερα). Το έτερο γαλλικό μοντέλο, το Captur εστιάζει κι αυτό στα ωοειδή σχήματα. Η Renault ποντάρει πολλά στο όμορφο ανυψωμένο αμάξωμα από το οποίο επίσης δε λείπει ένα στιλ ενός όγκου. Αισθητικά λοιπόν τα 4 μοντέλα χωρίζονται σε δύο υποομάδες ενώ το Kona έχει ένα αισθητό προβάδισμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA