Mπορεί τα υπόλοιπα τρία αυτοκίνητα να είναι από άρτι αφιχθέντα μοντέλα ή έστω μόλις ενός έτους και το Captur να κάνει εντύπωση ότι κυκλοφορεί από το 2013, όμως αυτό δεν το εμποδίζει να επικρατεί στο θέμα της αντιληπτής ποιότητας με το άνω μέρος του ταμπλό να είναι ντυμένο με μαλακό υλικό και τη συνολική ποιότητα συναρμολόγησης και φινιρίσματος να είναι πολύ αναβαθμισμένη έπειτα από τις πρόσφατες ανανεώσεις. Το μαλακό υλικό λείπει ουσιαστικά από τα άλλα τρία μοντέλα χωρίς αυτό να συνεπάγεται αυτόματα και εκπτώσεις στον τομέα της ποιότητας. To Arona μας αρέσει πιο πολύ αισθητικά έναντι των τριών συγκεκριμένων αντιπάλων του. Έχει μεταφέρει όμορφα το στιλ του νέου Ibiza, η οθόνη του έχει φοβερή ευκρίνεια και είναι αρμονικά ενσωματωμένη στο ταμπλό ενώ μπορεί να εφοδιαστεί και με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ποιοτικά δεν υστερεί καθώς δείχνει συμπαγές και ανθεκτικό χωρίς θορύβους και τριγμούς. Στο ίδιο περίπου επίπεδο είναι και το Kona αν και με πολύ συγκρατημένο αισθητικά εσωτερικό – ειδικά αν σκεφτούμε πόσο νεωτεριστικό και τολμηρό είναι το νέο Hyundai εξωτερικά. Ποιοτικά το επίπεδο είναι καλό παρά τα σκληρά υλικά ενώ προσεγμένο είναι και το φινίρισμα με όμορφες χρωματικές αντιθέσεις σε κάποια σημεία (ανάλογα πάντα και με το χρώμα του αμαξώματος). Το Citroen C3 Aircross κινείται κι αυτό στο ίδιο μήκος κύματος, τα υλικά είναι και εδώ σκληρά και δεν ενθουσιάζουν ιδιαίτερα στην όψη, ωστόσο είναι καλοβαλμένα. Σχεδιαστικά το «παιχνίδι» περιορίζεται και στο σχήμα των αεραγωγών, στο χειρόφρενο «αεροπορικού τύπου». Πολύ συμπαθητική όμως η οθόνη του infotainment, με εύκολο μενού εσωτερικά, ίσως το πιο φιλικό και βολικό μαζί με του Arona.