Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Captur | Νέο «πρόσωπο», ίδια LPG οικονομία
Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024
- Νέο look στο μπροστινό μέρος, ίδιο εργοστασιακό κιτ υγραερίου κάτω από το καπό
- Όταν δουλεύει με LPG βγάζει 100 άλογα, με βενζίνη 91
- Νέο look στο μπροστινό μέρος, ίδιο εργοστασιακό κιτ υγραερίου κάτω από το καπό
- Όταν δουλεύει με LPG βγάζει 100 άλογα, με βενζίνη 91
Δοκιμάζουμε το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Renault Captur, το μοναδικό μικρό SUV με ήπια, full και plug-in υβριδικό σύστημα στην γκάμα του.
Πόσο καλό είναι το προηγούμενο Renault Captur ως μεταχειρισμένο, τώρα που τα πρώτα μοντέλα είναι 10 ετών; Αναλύουμε την πρώτη γενιά του γαλλικού SUV, καταγράφουμε τα σημεία που παρουσιάζουν τυπικές φθορές, και σας αναφέρουμε τι πρέπει να γνωρίζετε.
Η ήπια υβριδική έκδοση του Renault Captur έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα κινητήρων του γαλλικού B-SUV προσφέροντας ισορροπία επιδόσεων-κατανάλωσης, αλλά και ευκολία λόγω του αυτόματου κιβωτίου.
Η νέα plug-in με βενζίνη έκδοση του Renault Captur καίει από τίποτα έως λιγότερο και από σκούτερ, κοστίζει όμως και σαν premium μικρομεσαίο SUV. Αξίζει τα λεφτά του;
Η έκδοση υγραερίου του Renault Captur, το «γιατρικό» στα έξοδα καυσίμου, πλέον εξοπλίζεται με νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο αναβαθμίζει συνολικά τη λειτουργία του.
Αναβάθμιση στη βάση: Η βασική έκδοση βενζίνης του Renault Captur με τον 1,0 ΤCe κινητήρα από τα 100 πέφτει στα 90 άλογα, αλλά σε τελική ανάλυση αναβαθμίζεται και κερδίζει τις εντυπώσεις. Πως γίνεται αυτό;
Εξίσωση οικονομίας: Captur+LPG= 5,8 ευρώ/100 χλμ.. Η Renault εφοδιάζει το δημοφιλές Captur με εργοστασιακό κιτ υγραερίου για μείωση των εξόδων καύσιμου, αλλά και συνολική αυτονομία που θα σε κάνει να ξεχάσεις που έχει βενζινάδικα.
Με diesel που του «πάει»: To νέο Renault Captur διατίθεται και με σύγχρονο 1,5 Blue dCi πετρελαιοκινητήρα, που του ταιριάζει γάντι και αποτελεί μια ρεαλιστική λύση οικονομίας για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τα 115 άλογα.
Κομψό, ποιοτικό, ευρύχωρο και high-tech, τo νέο Renault Captur σε βάζει σε σκέψεις απέναντι και σε μεγαλύτερα μοντέλα της C-SUV κατηγορίας. Εδώ δοκιμάζουμε την αυτόματη εκδοχή των 130 ίππων.
Βλέπει κορυφή: Κομψότερο, πρακτικότερο και πιο high-tech, το ολοκαίνουργιο Renault Captur, έχει όλα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να μας συσταθεί ως μια από τις πιο ολοκληρωμένες και επιτυχημένες προτάσεις της πιο hot κατηγορίας σήμερα.
Δοκιμάζουμε σε παγκόσμια πρώτη την έκδοση με τον 1,3 ΤCe βενζινοκινητήρα των 130 ίππων. Η κομψότερη, πρακτικότερη και πιο high-tech, νέα γενιά του Renault Captur, έχει το απαραίτητο hardware, ώστε να παραμείνει best-seller σαν τον προκάτοχό του.
Οδηγούμε εντός έδρας, στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, την ολοκαίνουργια, κομψότερη, πιο πρακτική και πιο τεχνολογικά προηγμένη, δεύτερη γενιά του best seller, Renault Captur.
Το Renault Captur αναδιαρθρώνει την γκάμα του και προσφέρει ως μοναδική επιλογή με βενζινοκινητήρα την έκδοση με τον 0,9 λίτρων 3κύλινδρο κινητήρα TCe των 90 ίππων που δοκιμάζουμε.
Το Renault Captur, μετά την ανανέωσή του αναβαθμίστηκε στα σημεία που χρειαζόταν, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί το Νο.1 crossover πόλης σε πωλήσεις στην Ευρώπη, με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 1,5 λτ. να προσφέρεται για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
Το ανανεωμένο Renault Captur με τον βενζινοκινητήρα των 120 ίππων μπορείς να το καψουρευτείς, αφού συνδυάζει την πρακτικότητα των μικρών διαστάσεών του, με σβέλτες επιδόσεις, προσθέτοντας έτσι και το μπρίο στην μοντέρνα του παρουσία.
Το Renault Captur, μετά την ανανέωσή του αναβαθμίστηκε στα σημεία που χρειαζόταν, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί το Νο.1 crossover πόλης σε πωλήσεις στην Ευρώπη, με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 1,5 λτ. να προσφέρεται για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
Οδηγούμε στην Κοπενχάγη το φρεσκαρισμένο Renault Captur, που βελτίωσε την ποιότητα και διατήρησε στο έπακρο την πρακτικότητά του.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr