ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Θέτουμε αντιμέτωπους τους τρεις εκπροσώπους του Group VAG, Audi Allroad Quattro, Skoda Scout και Volkswagen Alltrack. Ποιος θα κερδίσει σε αυτή την... οικογενειακή μάχη;

Θέτουμε αντιμέτωπους τους τρεις εκπροσώπους του Group VAG, Audi Allroad Quattro, Skoda Scout και Volkswagen Alltrack. Ποιος θα κερδίσει σε αυτή την... οικογενειακή μάχη;

A4 Allroad Vs Octavia Scout Vs Passat Alltrack

39.631 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2017)

Audi Allroad Quattro, Skoda Scout, ή Volkswagen Alltrack; Το Α4, η Octavia και το Passat αντίστοιχα κοντράρονται για όσους θέλουν crossover με βάση ένα στέισον βάγκον αμάξωμα. Δείτε τώρα πόσο διαφέρουν σε τιμή και σε αυτά που προσφέρουν.

Στον όμιλο VW είναι άρτια εκπαιδευμένοι να δημιουργούν διαφορετικά προϊόντα ξεκινώντας από την ίδια ή έστω μια παραπλήσια βάση. Eιδικά με την έλευση της πλατφόρμας MQB είναι συχνά δύσκολο να κατανοήσει κανείς το πόσο μεγάλος βαθμός συγγένειας υπάρχει ανάμεσα στα μοντέλα των διαφόρων εμπορικών σημάτων. Η μαεστρία του γερμανικού ομίλου φαίνεται από το γεγονός ότι για παραπλήσια αυτοκίνητα μπορεί να διαμορφώνει διαφορετικές τιμές, χτίζοντας μέσα στα χρόνια μια διαφορετική εμπορική ταυτότητα για κάθε θυγατρική του. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η πρόσφατη έλευση του Audi A4 Allroad quattro μας θύμισε ότι εντός του group υπάρχουν κι άλλα στέισον βάγκον με στοιχεία crossover. Και πολύ καλά μάλιστα: από τη μία πλευρά η καθιερωμένη πια Skoda Octavia Scout αλλά και η σχετικά πιο πρόσφατη προσθήκη, το Passat Alltrack το οποίο ίσως λίγοι θυμούνται ότι υπήρχε ως έκδοση ήδη από την προηγούμενη γενιά του μεσαίου VW. 
Τρία αυτοκίνητα πάνω στην ίδια ιδέα λοιπόν. Και με τον ίδιο στόχο: πώς θα κερδίσουν την καρδιά του πελάτη εκείνου ο οποίος θέλει ένα crossover όχι όμως με τις κλασσικές SUV αναλογίες καθώς βρίσκει πιο πρακτικό το σχήμα του στέισον βάγκον. Στην υπόλοιπη Ευρώπη εξάλλου τα SW είναι κοσμαγάπητα - π.χ. το Passat σε ποσοστό 95% ζητείται ως Variant και μόλις το 5% θέλει το σεντάν. Οπότε είναι λογικό να θεωρούνται βάσεις με καλή προοπτική. 
 
Όσο μοιάζουν τα αμαξώματα όμως, άλλο τόσο διαφορετικές είναι και οι τιμές: η Οctavia Scout ξεκινά από 27.700 ευρώ με έκδοση 1,6 λίτρων TDI ενώ η δίλιτρη TDI των 150 ίππων εκκινεί από τα 32.900 ευρώ. Το δε Passat έχει ως βάση το δεύτερο μοτέρ της Skoda με σημείο έναρξης όμως τα 36.800 ευρώ ενώ μπορεί να πάει μέχρι 44.900 ευρώ για την TDI έκδοση των 190 ίππων επίσης από 2,0 λίτρα. Στα ίδια χρήματα υπάρχει και μια άριστη έκδοση βενζίνης (2,0 TSI) με 220 ίππους. Αρκετά πιο πάνω βάζει τον πήχη η Audi: το Α4 Αllroad quattro θέλει 58.000 ευρώ είτε πρόκειται για δίλιτρο ντίζελ (190 PS) είτε για αντίστοιχη βενζίνη με 252 ίππους (57.900 ευρώ εδώ για να είμαστε ακριβείς). Φαίνονται αυτά τα κλιμακωτά έξτρα χρήματα σε κάποιον τομέα; Ας ρίξουμε μια ματιά. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR