ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέτουμε αντιμέτωπα τρία από τα best seller στην κατηγορία των μικρομεσαίων βενζινοκίνητων SUV: τα Nissan Qashqai, Ford Kuga και Toyota C-HR. Ποιό κερδίζει στην μεταξύ τους «μονομαχία»;

3 best seller SUV σε μάχη

173.205 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2018)

Τα Ford Kuga, Nissan Qashqai και Toyota C-HR είναι best seller στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover στις λιανικές πωλήσεις, χάρη στο μοντέρνο και ολοκληρωμένο προφίλ τους.

Όταν 1 στα 4 νέα μοντέλα που ταξινομούνται στη χώρα μας είναι crossover/SUV, δεν αποτελεί έκπληξη πως οι εταιρίες ποντάρουν πολλά πάνω τους και προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο το δυνατόν ελκυστικότερα «πακέτα» για να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό. Η ανταπόκριση που τυγχάνουν οι προσπάθειές τους καθρεφτίζονται στις πωλήσεις τους και δη σε αυτές της λιανικής. Εκ του αποτελέσματος λοιπόν οι Ford, Nissan και Toyota τα έχουν καταφέρει περίφημα καταφέρνοντας να σημειώσουν πολύ καλά νούμερα στις λιανικές πωλήσεις των μοντέλων τους, Kuga, Qashqai και C-HR αντίστοιχα.

Ορμώμενοι από αυτή τη βάση λοιπόν, επιλέξαμε να συγκρίνουμε τις βασικές εκδόσεις των τριών μοντέλων. Το Kuga που εφοδιάζεται με τον 1.500άρη Ecoboost των 150 ίππων, είναι το ισχυρότερο όλων, καθώς επίσης και το μεγαλύτερο, αφού βρίσκεται στο ανώτερο άκρο της κατηγορίας, ενώ τα άλλα δύο μοντέλα «φλερτάρουν» με το κάτω άκρο. Κάτι που δικαιολογεί απόλυτα και τη διαφορά που έχει στην τιμή, που είναι της τάξης των 2.000 ευρώ. Τα Qashqai και C-HR αποδίδουν 115 ίππους, αμφότερα με τούρμπο μοτέρ 1,2 λτ., ωστόσο για να βάλουμε μεγαλύτερη ποικιλία στο θέμα μας, επιλέξαμε για το πρώτο, την πιο ενισχυμένη εκδοχή με τους επιπλέον 20 ίππους (μέσω κιτ), που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία. 

Σχεδίαση: To Toyota C-HR παίζει χωρίς αντίπαλο
Παρόλο που η κατηγορία είναι μαθημένη σε πιο συνηθισμένα σχεδιαστικά μοτίβα, η Toyota άλλαξε τα δεδομένα με το C-HR. Το μικρομεσαίο crossover της δείχνει πολύ πιο compact από ότι είναι (4.360 χλστ.), χάρη στο άκρως δυναμικό και φουτουριστικό σχεδιασμό του, που καταφέρνει και επισκιάζει όχι μόνο τα μοντέλα του θέματός μας, αλλά ολόκληρη την κατηγορία. Αιχμηρό όσο δεν πάει, με γωνίες και ακμές «ξυράφια», coupe λογική και ύφος, αλλά και πίσω φώτα κατευθείαν από το… 2025, δε γίνεται παρά να τραβάει όλα τα βλέμματα στο πέρασμά του. Για τους πιο συντηρητικούς βέβαια που θα βρουν το C-HR υπερβολικό, τα Ford Kuga και Nissan Qashqai είναι πιο εύπεπτα. Το πρώτο ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην τραπεζοειδή μάσκα, αλλά και τις πιο μεγάλες του διαστάσεις (μήκος 4.531 χλστ.), βγάζοντας αρκετό δυναμισμό και πιο επιβλητικό παρουσιαστικό. Από την άλλη το νέο Qashqai συνδυάζει αρμονικά τις ακμές του αμαξώματός με τις καμπύλες του επιφάνειες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και πιο ισορροπημένο προφίλ, ενώ σε κάθε περίπτωση είναι πολύ πιο ενδιαφέρον αισθητικά, συγκριτικά με το παρελθόν.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER