Υβριδικό Hyundai Tuscon 230 PS - Στο No1 ανάμεσα στα 67 οικογενειακά SUV που κυκλοφορούν
Κυριακή, 11 Αυγούστου 2024
- Φρενάρει από 100 χλμ./ώρα σε μόλις 35 μέτρα
- Θες κάτω από 5 δευτερόλεπτα για προσπέρασμα στην Εθνική
- Φρενάρει από 100 χλμ./ώρα σε μόλις 35 μέτρα
- Θες κάτω από 5 δευτερόλεπτα για προσπέρασμα στην Εθνική
Η νέα μεγάλη δοκιμή του AutoΤρίτη Test Center αφορά την κατανάλωση των οικογενειακών SUV. Πόσο καίνε λοιπόν σε πραγματικές συνθήκες και ποιο κέρδισε στις 3 διαφορετικές διαδρομές μας; Ακολουθούν οι απαντήσεις.
Πώς τα πάει το Tucson απέναντι στα όργανα μετρήσεων του AutoΤρίτη. Στις επόμενες γραμμές θα βρείτε την αναλυτική "ακτινογραφία" του δημοφιλούς μοντέλου της Hyundai. Τα πάντα για κατανάλωση, χώρους και επιδόσεις.
Συγκρίνουμε όλα τα Plug-in hybrid οικογενειακά SUV και αξιολογούμε στη δοκιμή τους πόσο καλό είναι το καθένα σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και τις υπόλοιπες μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
Βαθμολογίες AutoΤρίτη: Ψάχνεις SUV και φυσικά θέλεις το καλύτερο για εσένα και την οικογένειά σου. Εδώ λοιπόν θα βρεις τα καλύτερα και τα χειρότερα οικογενειακά SUV, σύμφωνα με την αξιολόγηση - βαθμολογία του Test Center.
To επιτυχημένο Mega Test του AutoΤρίτη Test Center, το Τεστ Φώτων, επανέρχεται με την πιο δημοφιλή κατηγορία για τους οικογενειάρχες, αυτήν των μικρομεσαίων SUV. 13 μοντέλα μπαίνουν στο σκοτεινό πεδίο δοκιμών μας, για να μας δείξουν τα φώτα τους.
Όλα τα οικογενειακά SUV μπορούν να ρυμουλκήσουν τρέιλερ, αλλά όχι τα πάντα. Όλα εξαρτώνται από το μαγικό νούμερο που δηλώνει ο κατασκευαστής για κάθε έκδοση του μοντέλου.
Τα Plug-in hybrid τα παίρνεις -ως εταιρικά συνήθως- γιατί «καίνε» ρεύμα και έχουν κορυφαίες επιδόσεις. Παρακάτω αξιολογούμε τα μικρομεσαία PHEV SUV με περισσότερα από 245 άλογα. Ποια 3 είναι τα καλύτερα και ποια 2 τα χειρότερα σε ασφάλεια;
Γιατί κυριαρχούν σε όλη την Ευρώπη στις πωλήσεις τα SUV Plug-in πολυτελείας: Πολυτέλεια, δεν καίνε τίποτα στην πόλη (αν τα φορτίζεις κάθε βράδυ βέβαια), πουλιούνται κυρίως με leasing.
Συγκρίνουμε τα 2 καλύτερα και τα 2 χειρότερα σε φρενάρισμα plug-in υβριδικά οικογενειακά SUV. Εσύ θα πλήρωνες παραπάνω για να φρενάρεις 7 (ολογράφως εφτά) μέτρα χειρότερα;
ΝΑΙ, καίνε λιγότερο από τα diesel και ΝΑΙ, καίνε λιγότερο από τα μισά. Σας ακούγεται υπερβολικό; Εμείς το δοκιμάσαμε, μετρήσαμε την κατανάλωσή τους και σας ενημερώνουμε. Διαβάστε πως το κατάφεραν τα 7 υβριδικά SUV της δοκιμής.
Χαμός έγινε στην Αττική με το χιόνι που έπεσε στις αρχές του μήνα. Τα SUV υπόσχονται το κάτι παραπάνω σε τέτοιες συνθήκες. Μπορούν; Το ΑutoΤρίτη Test Center αναδεικνύει τις ικανότητες 6 μοντέρνων δικίνητων οικογενειακών SUV σε χιονισμένο έδαφος. Ποια είναι τα όριά τους και πόσο ικανά είναι σε αυτό το τερέν; Ποια είναι η σημασία των ελαστικών και των ηλεκτρονικών, αλλά πόση διαφορά κάνει η τετρακίνηση;
Επειδή ένα απλό νούμερο ταχύτητας εισόδου δεν δίνει όλη την πληροφορία, βαθμολογούμε με άριστα το 10 όλα τα C-SUV στην κορυφαία δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας, που πραγματοποιεί το Test Center του AutoΤρίτη.
Μετά από 8 χρόνια τα θηρία του WRC επισκέπτονται την Πελοπόννησο και την Στερεά Ελλάδα για τον πιο σκληροτράχηλο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Λίγο πριν την εκκίνησή του, πήραμε και εμείς τα βουνά και «οργώσαμε» όλες τις ειδικές. Μάλιστα, με καθημερινά, 2κίνητα SUV. Τι λέτε, τα έβγαλαν πέρα;
Το AutoΤρίτη παίρνει τα βουνά για να διαπιστώσει αν και κατά πόσο μπορούν τα δικίνητα SUV να τα βγάλουν πέρα με τις ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις. Εσείς μείνετε συντονισμένοι για να βλέπετε Live τις εντυπώσεις μας από αυτοκίνητα και ειδικές. Τι λέτε; Θα τα καταφέρουμε ή θα γελάσουν μαζί μας και οι πέτρες του «Ταρζάν»;
Καλές οι hot επιδόσεις και το top «0-100», αλλά χωρίς φρένα δεν πας πουθενά. Το Test Center του AutoΤρίτη αποκαλύπτει τα μοντέλα της αγοράς που ρίχνουν άγκυρα και κοκαλώνουν από τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 35 μέτρα!
Το ΑutoΤρίτη Test Center αναδεικνύει τις ικανότητες 10 δικίνητων οικογενειακών SUV σε χιονισμένο έδαφος. Ποια είναι τα όριά τους και πόσο ικανά είναι σε αυτό το τερέν. Η σημασία των ελαστικών και των ηλεκτρονικών, αλλά και τι διαφορά κάνει η τετρακίνηση.
Παρά το ύψος και ορισμένα χαρακτηριστικά που τονίζουν την άνεση, το νέο Hyundai Tucson όχι μόνο δεν απογοήτευσε, αλλά αντίθετα είχε μια συνολικά πολύ καλή εικόνα στο απαιτητικό Elk Test, που στην Ελλάδα καθιέρωσε το AutoTρίτη.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr