Αυτονομίες ηλεκτρικών: Υπόσχονται Θεσσαλονίκη, δεν φτάνουν ούτε Λάρισα
Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2023
- Απογοήτευσε η αυτονομία των Tesla (τα μισά από όσα λένε)
- Τελευταίο το ηλεκτρικό Volvo XC40. Δεν έφτασε ούτε Λάρισα (260 χλμ.)
- Απογοήτευσε η αυτονομία των Tesla (τα μισά από όσα λένε)
- Τελευταίο το ηλεκτρικό Volvo XC40. Δεν έφτασε ούτε Λάρισα (260 χλμ.)
Mega Test, Part 2. Μετά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «μεσαίου μεγέθους», συγκρίνουμε τα ηλεκτρικά με μπαταρία χωρητικότητας πάνω από 70 κιλοβατώρες. Αυτονομία έχουν, πώς τα πηγαίνουν στους υπόλοιπες μετρήσεις μας;
Για εμάς στο AutoΤρίτη Test Center υπάρχουν συγκεκριμένα μέτρα κάτω από τα οποία πρέπει να «κοκκαλώνει» ένα αυτοκίνητο. Βάζουμε όριο τα 37 μέτρα και παρουσιάζουμε όλα τα μικρά με το συγκεκριμένο φρενάρισμα από τα 100-0 χλμ./ώρα.
Toyota Yaris, SEAT Ibiza, Hyundai i20, Peugeot 208 και Citroen C3, προσφέρονται σε εκδόσεις με τιμή «λουκούμι», οι οποίες «καίνε και τα μισά» σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
Συγκρίνουμε πόσα χρήματα θα γλιτώσεις το χρόνο για καύσιμα με mild hybrid, full hybrid, diesel και ηλεκτρικό μοντέλο. Πόσο κοστίζουν και τελικά τι συμφέρει περισσότερο για αγορά.
Hybrid vs diesel: 2 ζευγάρια από την κατηγορία των μικρών δίνουν απαντήσεις στο ποιο καύσιμο συμφέρει και σε ποιο τομέα. Yaris vs 208 και C3 vs Jazz συγκρίνονται σε κατανάλωση, αυτονομία, επιδόσεις και τιμή.
1 ευρώ καύσιμο για κάθε 10 χιλιόμετρα είναι αυτό που λέμε «καίνε τα μισά»! Γι αυτό λοιπόν διαλέξαμε, βάσει των μετρήσεων του AutoΤρίτη, 10 μοντέλα που έχουν τόσο χαμηλή κατανάλωση.
Συγκρίνουμε και αξιολογούμε 16 νέα ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία χωρητικότητας 50-70 κιλοβατώρων (kWh). Ποιο είναι καλύτερο σε Κατανάλωση, Αυτονομία, Χώρους και Ασφάλεια;
Για εμάς στο AutoΤρίτη Test Center υπάρχουν συγκεκριμένα μέτρα κάτω από τα οποία πρέπει να «κοκκαλώνει» ένα αυτοκίνητο. Βάζουμε όριο τα 37 μέτρα και παρουσιάζουμε όλα τα μικρά με το συγκεκριμένο φρενάρισμα από τα 100-0 χλμ./ώρα.
Διαβάστε ποια είναι τα 5 πιο value for money μικρά μοντέλα που υπάρχουν στην αγορά, βάσει των μετρήσεων του Test Center σε συνάρτηση με την τιμή αγοράς, αλλά και ποια είναι πιο χαμηλά απ' αυτό που νομίζαμε.
Ασφάλεια, ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς σε ένα αυτοκίνητο. Διαβάστε ποια είναι τα ασφαλέστερα μικρά ως 25.000 ευρώ και ποια τα λιγότερο ασφαλή.
Ποιο είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο που μπορείς να αγοράσεις μέχρι 42.000 ευρώ; Αξιολογήσαμε όλα τα μοντέλα μέχρι αυτή την τιμή και σας παρουσιάζουμε τις 5 καλύτερες επιλογές.
Αποκαλύπτουμε όλες τις πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρία πάνω από 75 kWh. Ποια πάνε Θεσσαλονίκη, και ποια δεν φτάνουν ούτε Βόλο;
Η ηλεκτροκίνηση βροντοφωνάζει πως η νέα ηλεκτρική τάξη πραγμάτων αλλάζει, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, την αυτοκίνηση που ξέραμε. Σε αυτό το MEGA TEST δοκιμάζουμε τα περισσότερα από τα ηλεκτρικά μοντέλα, που κυκλοφορούν σήμερα στην ελληνική αγορά.
Το AutoΤρίτη «ρίχνει» τα φώτα του, αυτή τη φορά στην μικρή κατηγορία, σε ένα τεστ που δεν θα βρείτε αλλού. Ποια είναι τα μικρά μοντέλα που ξεχωρίζουν σε απόδοση και ποιότητα φωτισμού και γιατί;
To Test Center του AutoΤρίτη αξιολογεί τα μικρά μοντέλα, στον τομέα της άνεσης στο δρόμο, του θορύβου, των χώρων και των πρακτικών λύσεων που προσφέρουν στους επιβάτες. Διαβάστε ποιο είναι το καλύτερο σε κάθε τομέα.
Μετά την πρώτη δοκιμή του, το νέο Peugeot 208 τα βάζει με τον «Τάρανδο». Τελικά, πόσο καλά στρίβει σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του;
Πληρώνεις από 377 έως 1.014 ευρώ για τα service της 5ετίας ενός μικρού μοντέλου σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης για 5 χρόνια. Διαβάστε αναλυτικά πόσο κοστίζει το κάθε service, κάθε πότε γίνεται, αλλά και πόσο χρεώνει η κάθε εταιρεία τα πιο βασικά ανταλλακτικά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr