ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Παρουσίαση
Πέρα από την άσφαλτο…!
Chevrolet Captiva 2,4
Διαβάστηκε από 34456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Είναι SUV και φαίνεται!
Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις
Το Captiva αποτελεί το πρώτο SUV στην ιστορία της μάρκας και εφοδιάζεται με σύστημα αυτόματης τετρακίνησης, όπως τα περισσότερα μοντέλα του είδους. Στις εκτός δρόμου διαδρομές του Ακρόπολις, το Captiva ικανοποίησε με την προσφερόμενη άνεση, ένα γεγονός που οφείλεται κυρίως στη σχετικά μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεών του. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το SUV της Chevrolet κινείται ευκολότερα σε διαδρομές με πατημένο χώμα, αφού σε λίγο πιο δύσκολα κομμάτια γίνεται εμφανής η έλλειψη επιπλέον off road δυνατοτήτων, όπως π.χ. το κλείδωμα της τετρακίνησης. Επίσης, στο χώμα, η εμπλοκή του αυτόματου συστήματος δεν έδειξε τόσο άμεση όσο χρειαζόταν, κυρίως εκεί όπου χρειάζεται να σταλεί ροπή και πίσω, ενώ πολύ θετικό είναι το γεγονός της ύπαρξης στάνταρ ESP. Το σύστημα διεύθυνσης, τέλος, προσφέρει συνολικά καλή αίσθηση, με εξαίρεση μόνο τη θέση της ευθείας, όπου είναι λίγο ασαφές.
Κινητήρας
Το μοτέρ με το οποίο εφοδιάζει το Captiva η Chevrolet, είναι ένα τετρακύλινδρο, 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο 2.405 κ.εκ. Το τράβηγμά του συνολικά είναι ικανοποιητικό, κυρίως στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα των στροφών, ενώ στο υψηλότερο εμφανίζεται κάπως τραχύ. Το 5άρι μηχανικό κιβώτιο με το οποίο εφοδιάζεται έχει αραιή κλιμάκωση, γεγονός που εκτός δρόμου δε βοηθά τον οδηγό και, παράλληλα, ο επιλογέας έχει μέτρια αίσθηση. Σε επίπεδο επιδόσεων, τέλος, το Captiva εμφανίζει μέτρια συνολικά νούμερα για την κατηγορία.
Σύστημα τετρακίνησης
Η τετρακίνηση του Captiva είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και εμπλέκεται αυτόματα. Αρχικά η δύναμη μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, ενώ εφ' όσον διαγνωσθεί ανάγκη για εμπλοκή και του πίσω άξονα, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου δίνει εντολή για μεταφορά ποσοστού έως και 50% της διαθέσιμης ροπής και πίσω.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)2.405
Κύλινδροι/Βαλβίδες4/16
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ.)*136/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*220/2.200
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)12,8
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)13,7
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 24,1
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα)183
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)44,1
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)*9,3
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)222
Βάρος (κιλά)1.845
*Εργοστασιακές τιμές

Εκτός δρόμου Χαρακτηριστικά
Γωνία Προσέγγισης (μοίρες)24
Γωνία Ράμπας (μοίρες)18
Γωνία Διαφυγής (μοίρες)23
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)200

Εξοπλισμός-Τιμή
ESP
Αερόσακος οδ./συνοδ.•/•
Αερόσακοι πλευρ./οροφής-/•
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω•/•
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Air condition-
Κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Δερμάτινο σαλόνιo
Ηλιοροφήo
Ζάντες αλουμινίου
Τιμή (ευρώ)26.295
Τα θετικά…
Η άνεση στο χώμα, η εξωτερική σχεδίαση, τα μαλακά υλικά στο εσωτερικό
… και τα αρνητικά
Η αίσθηση του τιμονιού στην ευθεία, η λειτουργία της τετρακίνησης, οι επιδόσεις

Στη ράμπα το Captiva αποδεικνύει τις εκτός δρόμου ικανότητες λόγω της διαδρομής των αναρτήσεών του, καταφέρνοντας να επιτύχει από τα καλύτερα νούμερα για SUV. RTI εμπρός: 414 - RTI πίσω: 499

Στο εσωτερικό του Captiva η παρουσία μαλακών πλαστικών αναβαθμίζει την ατμόσφαιρα, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα βρίσκονται σε καλά επίπεδα. Η σχεδίαση είναι συνολικά αρκετά σύγχρονη.

 
 Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
1η Ημέρα
2η Ημέρα
Εκτός δρόμου μετρήσεις - Ramp Travel Index (RTI)
Chevrolet Captiva 2,4
Citroen C-Crosser 2,4
Daihatsu Terios 1,5
Honda CR-V 2,0
Kia Sorento 3,3 FL
Mercedes GLK 280
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Nissan Qashqai+2 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Renault Koleos 2,5
SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
Subaru Forester 2,0
Suzuki Grand Vitara 2,4
Toyota Land Cruiser 5d
Volvo XC60 3,0 T6
Παραλειπόμενα