ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Παρουσίαση
Πέρα από την άσφαλτο…!
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Διαβάστηκε από 34456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Θηρίο ανήμερο
Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις
Το αρχοντικό Mitsubishi Pajero, εφοδιασμένο με χωμάτινα ελαστικά, αποτέλεσε ένα από τα 4κίνητα του Γύρου 4Χ4 που όλοι ήθελαν να οδηγήσουν! Κι αυτό γιατί το ιαπωνικό 4Χ4 κινήθηκε με χαρακτηριστική ευκολία σε όλου του τύπου τα εδάφη που περάσαμε, χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα. Ίσως το μοναδικό σημείο όπου απαιτήθηκε λίγη προσοχή, ήταν στα κατηφορικά γλιστερά κομμάτια με πατημένο χώμα και λίγο χαλίκι, εκεί όπου το αυξημένο βάρος του οχήματος απαίτησε σύνεση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, αλλά και στην επιλογή της σχέσης στο αυτόματο κιβώτιο. Σε επίπεδο άνεσης, η ανάρτηση του Pajero απορροφούσε με αποτελεσματικότητα ένα μεγάλο ποσοστό των ανωμαλιών, κερδίζοντας και εδώ τις εντυπώσεις. Τα φρένα, με τη σειρά τους, ήταν αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες, ενώ το τιμόνι με υδραυλική υποβοήθηση ήταν λίγο αργό (3,6 στροφές από άκρη σε άκρη), χωρίς όμως τελικά να ενοχλεί.
Κινητήρας
Ο MIVEC κινητήρας του Mitsubishi Pajero είναι εξακύλινδρος (σε σχήμα V) και διαθέτει χωρητικότητα 3,8 λίτρων. Αποδίδει 250 ίππους στις 6.000 στροφές και από πλευράς λειτουργίας παρουσιάζεται εύρυθμος σε όλο το φάσμα περιστροφής του, με τα αποθέματα ισχύος να είναι ικανά να αντεπεξέλθουν στην κίνηση του 2,2 τόνων αμαξώματος του Pajero. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 5 σχέσεων, με σειριακή λειτουργία και σχετικά αραιή κλιμάκωση των σχέσεων. Η κατανάλωση, τέλος, βρίσκεται σε αυξημένα επίπεδα, ειδικά όταν το μοτέρ είναι υπό πίεση.
Σύστημα τετρακίνησης
To Pajero εξοπλίζεται με κατ' επιλογή σύστημα τετρακίνησης, αφού ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και κίνηση μόνο πίσω. Η τετρακίνηση με την ονομασία "Super Select 4 II", όταν επιλεγεί, μεταφέρει έως και το 50% της ροπής εμπρός, ενώ προσφέρεται και κλείδωμα του κεντρικού ή και του πίσω διαφορικού. Τέλος, υπάρχει και δυνατότητα επιλογής υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)3.828
Κύλινδροι/ΒαλβίδεςV6/24
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ.)*250/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*329/2.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)10,8
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 11,0
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 21,1
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα)200
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)42,1
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)*13,5
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)324
Βάρος (κιλά)2.287
*Εργοστασιακές τιμές

Εκτός δρόμου Χαρακτηριστικά
Γωνία Προσέγγισης (μοίρες)36,6
Γωνία Ράμπας (μοίρες)22,5
Γωνία Διαφυγής (μοίρες)25
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)225

Εξοπλισμός-Τιμή
ESP
Αερόσακος οδ./συνοδ.•/•
Αερόσακοι πλευρ./οροφής•/•
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω•/•
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Air condition-
Κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Δερμάτινο σαλόνι
Ηλιοροφή
Ζάντες αλουμινίου
Τιμή (ευρώ)51.663
Τα θετικά…
Ο εκτός δρόμου χαρακτήρας, η άνεση από την ανάρτηση, οι χώροι
… και τα αρνητικά
Η μη δυνατότητα ρύθμισης του τιμονιού σε βάθος, η κατανάλωση

Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής εμφανίζει το εσωτερικό του Pajero, με μαλακά υλικά σε ένα μεγάλο κομμάτι του ταμπλό. Εντυπωσιάζει σε λειτουργία και απόδοση το ηχοσύστημα της Rockford Fosgate.

Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής εμφανίζει το εσωτερικό του Pajero, με μαλακά υλικά σε ένα μεγάλο κομμάτι του ταμπλό. Εντυπωσιάζει σε λειτουργία και απόδοση το ηχοσύστημα της Rockford Fosgate.

 
 Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
1η Ημέρα
2η Ημέρα
Εκτός δρόμου μετρήσεις - Ramp Travel Index (RTI)
Chevrolet Captiva 2,4
Citroen C-Crosser 2,4
Daihatsu Terios 1,5
Honda CR-V 2,0
Kia Sorento 3,3 FL
Mercedes GLK 280
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Nissan Qashqai+2 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Renault Koleos 2,5
SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
Subaru Forester 2,0
Suzuki Grand Vitara 2,4
Toyota Land Cruiser 5d
Volvo XC60 3,0 T6
Παραλειπόμενα