Διαβάστηκε από 34456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Ολικά χιλιόμετρα ημέρας: 448. Χιλιόμετρα ειδικών: 94
08:30: Το ραντεβού για σήμερα είναι στο ΣΕΑ της Ε.Ο. Αθηνών - Κορίνθου, έτσι ώστε να ξεκινήσουμε με κατεύθυνση προς Λουτράκι για την πρώτη ειδική, αυτή του Χαρβατίου. Ύστερα από εκεί, μας περιμένουν οι τρεις νέες ειδικές στην Πελοπόννησο.
09:16: Μετά από ένα ακόμη "φουλάρισμα" των αυτοκινήτων, είσοδος στην ειδική Χαρβάτι.
10:30: Χωρίς κανένα απρόοπτο και ύστερα από κάποιες φωτογραφήσεις αυτοκινήτων, ολοκληρώνουμε την ειδική και παίρνουμε κατεύθυνση προς Πελοπόννησο, για να φτάσουμε -πριν τις Μυκήνες- στη δεύτερη ειδική.
11:55: Μετά από περίπου 65 χλμ. φτάνουμε στην ειδική Κλένια - Μυκήνες.
12:40: Η ειδική αυτή έχει δύο πολύ "σκληρά" κομμάτια, που θέλουν μεγάλη προσοχή για τα λάστιχα. Δυστυχώς, μια μεγάλη πέτρα κρυμμένη σε χόρτα που είχαν φυτρώσει στο δασικό δρόμο, έχει ως αποτέλεσμα το πίσω δεξί ελαστικό του "άφθαρτου" Land Cruiser να τραυματιστεί. Αντικατάσταση και συνέχεια.
13:15: Τέλος της ειδικής και κατεύθυνση προς τη δεύτερη, αυτή του Γυμνού.
14:55: Ύστερα από 37 χλμ. και μετά από μια ακόμη στάση για ανεφοδιασμό καυσίμου, είσοδος στην ειδική.
15:48: Στο 19ο χλμ. της ειδικής και στο ίδιο ακριβώς σημείο, το εμπρός δεξί ελαστικό του Volvo XC60 και το πίσω δεξιά του Suzuki Grand Vitara βγαίνουν off! Δυστυχώς, λόγω ύπαρξης ρεζέρβας ανάγκης, το XC60 αποφασίζεται να αποσυρθεί και να πάρει το γυρισμό για Αθήνα. Το Grand Vitara συνεχίζει όμως απτόητο.
16:37: Τέλος της τρίτης ειδικής και πλέον κατεύθυνση για την τελευταία ειδική, αυτή του Κεφαλαρίου.
17:29: 27 χιλιόμετρα επαρχιακού δρόμου γεμάτου στροφές μας φέρνουν στο ξεκίνημα της πολύ ενδιαφέρουσας ειδικής, αυτής του Κεφαλαρίου.
18:25: Ευτυχώς, χωρίς κανένα απρόοπτο, ολοκληρώνουμε ύστερα από 24 χιλιόμετρα τη δύσκολη, αλλά πανέμορφη αυτή ειδική.
19:58: Παραδοσιακά, ο Γύρος 4Χ4 στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώνεται με το απαραίτητο "τραπέζωμα" των συμμετεχόντων. Φέτος, το τέλος δίδεται εν μέσω πανσετών, μπριζόλων και λοιπών εδεσμάτων, στην παραλία του Κιάτου και στην όμορφη ταβέρνα "Αννούλα". Ο γυρισμός για Αθήνα είναι σίγουρα μια δύσκολη υπόθεση με γεμάτο το στομάχι…
Ειδική Κλένια - Μυκήνες
Μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες, το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στην Πελοπόννησο, με την ειδική Κλένια - Μυκήνες να είναι η πρώτη που διεξάγεται χρονικά από τις τρεις "πελοποννησιακές". Γνώριμή μας από το ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, η ειδική αυτή χαρακτηρίζεται από την εναλλαγή των εδαφών της, αφού περιλαμβάνει κομμάτια τόσο με πατημένο χώμα, όσο και με "φυτεμένη" πέτρα. Καταλήγει λίγο έξω από τις Μυκήνες.
Ειδική Χαρβάτι
Η ειδική Χαρβάτι είναι η πρώτη ειδική του εθνικού μας αγώνα και διεξάγεται το πρωί της Παρασκευής 12 Ιουνίου. Ως τοποθεσία, η ειδική αυτή βρίσκεται πάνω από το Λουτράκι, ενώ ως διαδρομή περιλαμβάνει τμήματα από τους περσινούς Αγίους Θεοδώρους και τη φετινή και περσινή Πίσσια (φέτος ονομάστηκε "Νέα Πίσσια"). Συνολικά τα χιλιόμετρά της είναι 25 και ως ειδική είναι μέτριας δυσκολίας.
Ειδική Γυμνό
Όπως και η ειδική Κλένια - Μυκήνες, έτσι και η ειδική Γυμνό έχει περιληφθεί στις διαδρομές του ιστορικού Ράλι Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Είναι μια πολύ όμορφη ειδική, που ανεβαίνει πάνω σε βουνό, με αποτέλεσμα αρκετές υψομετρικές διαφορές, ενώ αρχίζει και καταλήγει κοντά στο χωριό Γυμνό. Δύσκολα προσβάσιμη από θεατές, έχει όμως κομμάτια με μεγάλες ταχύτητες, όπου τα αγωνιστικά θα πάνε με "τέρμα γκάζι".
Ειδική Κεφαλάρι
Πρόκειται για μια εντελώς νέα ειδική διαδρομή, η οποία βρίσκεται σε αρκετό υψόμετρο και περνά μέσα από ελατόδασος. Είναι μια από τις πιο τεχνικές ειδικές του αγώνα και ξεκινά από το ομώνυμο χωριό του νομού Κορινθίας, για να καταλήξει στο χωριό Βελίνα, κοντά στα Τρίκαλα Κορινθίας. Το έδαφός της περιλαμβάνει κυρίως κομμάτια με μαλακό χώμα, ενώ συνήθως, λόγω υψόμετρου, "κρατά" και πολλούς λασπόλακκους.