ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Παρουσίαση
Πέρα από την άσφαλτο…!
Mercedes GLK 280
Διαβάστηκε από 34456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Για σαλόνια και αλώνια!
Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις
Το πρώτο μεσαίο SUV στην ιστορία της Mercedes, η GLK, δε θα μπορούσε να λείπει από τα αυτοκίνητα που μας συνόδευσαν στο φετινό Γύρο 4Χ4. Μάλιστα, η GLK 280 που είχαμε στη διάθεσή μας, ήταν εξοπλισμένη με το προαιρετικό off road engineering package, το οποίο, πέρα από τα ελαστικά με μεγαλύτερο προφίλ και τις αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα, προσφέρει και μια σειρά από επιλογές που διευκολύνουν την εκτός δρόμου κίνηση, προσαρμόζοντας το κιβώτιο, το γκάζι και τη λειτουργία του ESP. Στην πράξη, η GLK δεν αντιμετώπισε πουθενά πρόβλημα στις χωμάτινες διαδρομές που κινηθήκαμε, ενώ στα πιο πατημένα κομμάτια, η ισχύς του 3λιτρου κινητήρα επέτρεψε αρκετά γρήγορα περάσματα. Κορυφαία ήταν τα επίπεδα άνεσης σε οποιουδήποτε είδους διαδρομή, με την ανάρτηση να φιλτράρει με πολύ καλό τρόπο το ανώμαλο έδαφος. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε, τέλος, στα φρένα, τα οποία ήταν πολύ αποτελεσματικά.
Κινητήρας
Το βασικό μοτέρ στην γκάμα της GLK είναι ένας ισχυρός 3λιτρος V6, με μέγιστη ισχύ 231 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 300 Nm στις 2.500. Ο κινητήρας έχει πολιτισμένη λειτουργία και, παράλληλα, κινεί με άνεση τη βάρους σχεδόν 1.900 κιλών GLK, προσδίδοντάς της παράλληλα πολύ καλά νούμερα στις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Συνδυάζεται δε με το 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο 7G-TRONIC, οι αλλαγές των σχέσεων του οποίου στη χειροκίνητη λειτουργία πραγματοποιούνται από paddles στο τιμόνι.
Σύστημα τετρακίνησης
Η μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC της GLK κατανέμει τη ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα συνεχώς σε ποσοστό 45:55. Στο προαιρετικό πακέτο off road engineering package, που διέθετε το αυτοκίνητο που είχαμε μαζί, δίδεται η δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει την προσαρμογή σε off road συνθήκες του ESP, της χαρτογράφησης του κιβωτίου και της απόκρισης του γκαζιού στο πάτημα του πεντάλ. Τέλος, περιλαμβάνεται και σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (DSR).

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)2.988
Κύλινδροι/ΒαλβίδεςV6/24
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ.)*231/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*300/2.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)8,9
60-100 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.)4,8
80-120 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.)6,3
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα)210
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)38,8
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)*10,4
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)228
Βάρος (κιλά)1.869
*Εργοστασιακές τιμές

Εκτός δρόμου Χαρακτηριστικά
Γωνία Προσέγγισης (μοίρες)23
Γωνία Ράμπας (μοίρες)19
Γωνία Διαφυγής (μοίρες)25
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)201

Εξοπλισμός-Τιμή
ESP
Αερόσακος οδ./συνοδ.•/•
Αερόσακοι πλευρ./οροφής•/•
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω•/•
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Air condition-
Κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Δερμάτινο σαλόνιo
Ηλιοροφήo
Ζάντες αλουμινίου
Τιμή (ευρώ)44.735
Τα θετικά…
Η λειτουργία της τετρακίνησης, η άνεση της ανάρτησης, η απόδοση των φρένων
… και τα αρνητικά
Η συντηρητική εικόνα στο εσωτερικό, η κατανάλωση καυσίμου

Η GLK εμφάνισε ικανοποιητικά νούμερα στη ράμπα, καταφέρνοντας να επιτύχει μια πολύ καλή επίδοση, κυρίως στην εμπρός μέτρηση RTI. RTI εμπρός: 402 - RTI πίσω: 373

Στο εσωτερικό της GLK κυριαρχούν η υψηλή ποιότητα κατασκευής και η σωστή εργονομία. Η σχεδίαση συνολικά είναι συγκρατημένη, με εμφανή την απουσία καμπύλων.

 
 Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
1η Ημέρα
2η Ημέρα
Εκτός δρόμου μετρήσεις - Ramp Travel Index (RTI)
Chevrolet Captiva 2,4
Citroen C-Crosser 2,4
Daihatsu Terios 1,5
Honda CR-V 2,0
Kia Sorento 3,3 FL
Mercedes GLK 280
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Nissan Qashqai+2 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Renault Koleos 2,5
SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
Subaru Forester 2,0
Suzuki Grand Vitara 2,4
Toyota Land Cruiser 5d
Volvo XC60 3,0 T6
Παραλειπόμενα