ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Παρουσίαση
Πέρα από την άσφαλτο…!
Renault Koleos 2,5
Διαβάστηκε από 34456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Παντός εδάφους
Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις
Ένα από τα πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα στο φετινό Γύρο 4Χ4 του Auto Τρίτη ήταν το Renault Koleos 2,5. Το γαλλικό SUV κέρδισε τις εντυπώσεις όσων το οδήγησαν, κυρίως λόγω των μεγάλων επιπέδων της άνεσης που προσφέρει, καθιστώντας μια ξεκούραστη διαδικασία το πέρασμα από τις χωμάτινες ειδικές του Ράλι Ακρόπολις. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το σύστημα τετρακίνησης του Koleos ανταποκρίθηκε θετικά τόσο στο πατημένο χώμα (με τη σύμπραξη και του ESP), όσο και σε πιο δύσβατα κομμάτια. Σημειώστε ότι το Koleos ωφελήθηκε και από το σχετικά αυξημένο ύψος από το έδαφος που διαθέτει, αφού με 206 χλστ. ελάχιστη απόσταση, είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία των SUV. Μοναδική τροχοπέδη αποτέλεσαν τα ασφάλτινα ελαστικά του οχήματος, αν και λόγω της προσοχής που επέδειξαν όσοι το οδήγησαν στην επιλογή των "πατημάτων" του, τελικά το Koleos ολοκλήρωσε το διήμερο χωρίς να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο που βρίσκεται κάτω από το καπό του Koleos είναι ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 2,5 λίτρων της Nissan. Αποδίδει 170 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, το οποίο διαθέτει σχετικά αραιή κλιμάκωση. Ο συνδυασμός αυτός παρουσιάζει συνολικά πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, ενώ το άμεσο σε απόκριση και με πολύ καλή ελαστικότητα μοτέρ προσδίδει αρκετά καλές επιδόσεις στο Koleos. Η κατανάλωση, από την πλευρά της, βρίσκεται σε σχετικά αυξημένα επίπεδα.
Σύστημα τετρακίνησης
Στο Koleos αρχικά η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ, μέσω διακόπτη στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την αυτόματη μετάδοση της κίνησης ανάμεσα στους δύο άξονες ή να κλειδώσει το ποσοστό στο 50:50. Το Koleos διαθέτει και σύστημα ελέγχου σε έντονες κατωφέρειες, καθώς και σύστημα συγκράτησης του οχήματος κατά την εκκίνηση σε ανωφέρειες (Hill Descent και Hill Assist, αντίστοιχα).

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)2.488
Κύλινδροι/Βαλβίδες4/16
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ.)*170/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*226/4.400
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)9,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 8,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 12,2
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα)185
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)43,0
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)*9,9
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)237
Βάρος (κιλά)1.669
*Εργοστασιακές τιμές

Εκτός δρόμου Χαρακτηριστικά
Γωνία Προσέγγισης (μοίρες)27
Γωνία Ράμπας (μοίρες)21
Γωνία Διαφυγής (μοίρες)31
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)206

Εξοπλισμός-Τιμή
ESPo
Αερόσακος οδ./συνοδ.•/•
Αερόσακοι πλευρ./οροφής•/•
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω•/•
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Air condition
Κλιματισμόςo
Ηχοσύστημα
Δερμάτινο σαλόνιo
Ηλιοροφήo
Ζάντες αλουμινίου
Τιμή (ευρώ)22.425
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Τα θετικά…
Η λειτουργία της τετρακίνησης, η άνεση, ο αποδοτικός κινητήρας
… και τα αρνητικά
Η σχετικά αυξημένη κατανάλωση, κάποιες ατέλειες στο φινίρισμα

Το Renault Koleos εμφάνισε καλή επίδοση στην πίσω μέτρηση RTI, ενώ μέτρια ήταν η επίδοσή του στην εμπρός μέτρηση. RTI εμπρός: 356 - RTI πίσω: 397

Η σχεδίαση στο εσωτερικό του Koleos είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και σε κάποια σημεία ιδιαίτερη. Στο πάνω τμήμα του ταμπλό υπάρχει μαλακό πλαστικό, όμως το φινίρισμα κρίνεται συνολικά μέτριο.

 
 Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
1η Ημέρα
2η Ημέρα
Εκτός δρόμου μετρήσεις - Ramp Travel Index (RTI)
Chevrolet Captiva 2,4
Citroen C-Crosser 2,4
Daihatsu Terios 1,5
Honda CR-V 2,0
Kia Sorento 3,3 FL
Mercedes GLK 280
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Nissan Qashqai+2 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Renault Koleos 2,5
SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
Subaru Forester 2,0
Suzuki Grand Vitara 2,4
Toyota Land Cruiser 5d
Volvo XC60 3,0 T6
Παραλειπόμενα