Διαβάστηκε από 34456αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Κατά τη μέτρηση RTI, το 4Χ4 ανεβαίνει με τη μια του ρόδα σε ράμπα κλίσης έως το όριο όπου δεν "κρεμάει" ο πίσω τροχός της αντίστοιχης πλευράς και στη συνέχεια γίνονται μια σειρά από μετρήσεις, βάσει των οποίων προκύπτει ο τελικός αριθμός RTI.
Για πρώτη φορά φέτος και σε συνεργασία με το "αδελφό" περιοδικό 4Χ4 Magazine, στην παρουσίαση κάθε αυτοκινήτου που πήρε μέρος στο φετινό Γύρο 4Χ4 έχουμε συμπεριλάβει και τη λεγόμενη "Ramp Travel Index" (RTI) μέτρηση, η οποία χρησιμοποιείται κατά κόρον παγκοσμίως για τη μέτρηση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων των 4Χ4 οχημάτων. Στη μέτρηση αυτή βλέπουμε ουσιαστικά μέχρι ποιου σημείου το όχημα μπορεί να κινηθεί εκτός δρόμου, χωρίς κάποιος από τους τροχούς του να σηκωθεί στον αέρα και άρα να διατηρήσει την πρόσφυσή του.
Το συνολικό αποτέλεσμα της μέτρησης έρχεται με τη μορφή ενός καθαρού αριθμού (αριθμός RTI), ο οποίος προκύπτει ύστερα από συγκεκριμένη διαδικασία μέτρησης, κατά την οποία το 4κίνητο ανεβαίνει με τη μια πλευρά τροχών και εναλλάξ με το εμπρός και το πίσω τμήμα του, σε σταθερή μεταλλική κατασκευή υπό γωνία κλίσεως (ράμπα) και μετράται η απόσταση που διήνυσε χωρίς να "κρεμάσει" ο εμπρός αριστερά ή ο πίσω δεξιά τροχός. Όσο λοιπόν μεγαλύτερος είναι αυτός ο αριθμός, τόσο αντίστοιχα πιο μεγάλες είναι και οι εκτός δρόμου ικανότητες του αυτοκινήτου.