ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Dunlop Sport Bluresponse

396.023 Επισκέψεις στο άρθρο

Φρένα
Tην καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα (26,04 μ.) κατάφερε το Sport BluResponse της Dunlop ανάμεσα στα 6 ελαστικά αυτή της δοκιμής. Πέρα από το νούμερο αυτό-καθαυτό είναι η ομοιογενής συμπεριφορά σε όλη τη διάρκεια του φρεναρίσματος, που κέρδισε την εκτίμησή μας, χωρίς το ελαστικό να γλιστράει ή να προκαλεί αχρείαστη λειτουργία του ABS. Ανάλογη ήταν η εικόνα του ελαστικού τουρισμού της Dunlop και στο βρεγμένο, όπου επίσης κατάφερε την καλύτερη επίδοση δικαιολογώντας τον δείκτη Α, που έχει στην ετικέτα του για το φρενάρισμα σε υγρές συνθήκες. Συνολικά επέδειξε την καλύτερη και πιο σταθερή συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο, ωστόσο οι επιδόσεις του δεν φάνηκαν να «τρομάζουν» αυτές της πιο upper class 6άδας ελαστικών, που είχαμε δοκιμάσει στο τεύχος 12/2019. 

Τest αποφυγής κινδύνου (Elk Test)
Στεγνό
Aπό τις υψηλότερες επιδόσεις στο στεγνό τεστ αποφυγής κινδύνου σημείωσε το ελαστικό Dunlop Sport BluResponse. Ξεκινώντας τις προσπάθειές μας από τα 70 χλμ./ώρα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα με τη συμπεριφορά του Focus μέσα στον διάδρομο να μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως μπορεί να περάσει με περισσότερα χλμ./ώρα. Στα 72 χλμ./ώρα τα Dunlop συμπεριφέρθηκαν και πάλι άψογα χωρίς να υπάρχει έντονη επέμβαση του ESP, ενώ και στα 73 χλμ./ώρα και παρά την εμφανώς μεγαλύτερη τροχιά του αυτοκινήτου μέσα στο διάδρομο λόγω υποστροφικής τάσης, δεν δυσκολεύτηκε σε δυο διαδοχικές προσπάθειές μας. Αντίθετα στα 74 χλμ./ώρα είχαμε μια οριακή προσπάθεια και μια αποτυχημένη όπου και στις δύο περιπτώσεις διαπιστώσαμε σημαντική αλλαγή της συμπεριφοράς, με αρκετή υποστροφή που μας οδήγησε σε επαφή με τις κορίνες στο τελευταίο κομμάτι του διαδρόμου. 

Βρεγμένο
Αντίστοιχα αρκετά καλή (και κορυφαία για αυτή την 6άδα ελαστικών) ήταν η επίδοση του Dunlop Bluresponse και στο βρεγμένο οδόστρωμα του elk test. Και εδώ η συμπεριφορά του ήταν αναλογικά η ίδια με ικανοποιητικό επίπεδο πρόσφυσης. Ξεκινήσαμε τη διαδικασία από τα 68 χλμ./ώρα όπου και πέρασε χωρίς κανένα πρόβλημα. Στα 71 χλμ./ώρα  δεν τα κατάφερε με αρκετή υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας, αλλά προοδευτική αντίδραση. Τα 70 χλμ./ώρα ήταν η ταχύτητα που πέρασε επιτυχώς το τεστ χωρίς να μεταβληθεί ο χαρακτήρας του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS