Φρένα
Μια μέση επίδοση ανάμεσα στα ελαστικά της δοκιμής αυτής πέτυχε το Toyo Proxes CF2, το οποίο με 27,22 μέτρα στο στεγνό κατατάχθηκε στην 4η θέση. Ωστόσο είναι εντυπωσιακή η επαναληψημότητα της επίδοσης αυτής και η σαν καινούργια κατάσταση του ελαστικού μετά το σετ φρεναρισμάτων στο στεγνό ενδεικτικό πως δίνει βάση στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Από την άλλη όμως η σκληρή γόμα δεν βοήθησε το φρενάρισμα στο βρεγμένο με το ελαστικό της Toyo να σημειώνει τη δεύτερη χειρότερη επίδοση με 30,41 μέτρα πίσω και από το κινέζικο παρά τις ευρείες κεντρικές αυλακώσεις για εύκολη διάχυση του νερού και την αντοχή στην υδρολίσθηση. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν έδωσε την αίσθηση πως «γλιστράει» πάνω στο νερό με τη σχετική ανασφάλεια. Δίνοντας τη δέουσα προσοχή στο βρεγμένο, το Toyo Proxes CF2.
Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο
Στεγνό
Σταθερή απόδοση και καλή γενικά εικόνα είχαμε στη δοκιμή των ελαστικών Toyo Proxes CF2 στο στεγνό τεστ αποφυγής εμποδίου. Ξεκινήσαμε τις προσπάθειές μας από τα 70 χλμ./ώρα όπου και δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα, με το Focus να περνάει ιδιαίτερα άνετα το διάδρομο με καλή αίσθηση και γενικότερη συμπεριφορά. Στα 73 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του άλλαξε σημαντικά και είχαμε μια οριακή προσπάθεια αφού η υποστροφή άνοιξε σημαντικά την τροχιά του και χρειάστηκε η άμεση επέμβαση του ESP για να το διατηρήσει στην πορεία, με τον οδηγό να αντιμετωπίζει πρόβλημα στην τελευταία αλλαγή πορείας. Στα 72 χλμ./ώρα που ήταν και το επιτυχημένο όριο για τα συγκεκριμένα ελαστικά, το Focus είχε σταθερή πορεία σε όλο τον διάδρομο και μετέφερε απόλυτη αίσθηση στον οδηγό του μέσω του τιμονιού για να το διασχίσει με ασφάλεια και εύκολα.
Βρεγμένο
To Toyo Proxes CF2 έχασε λίγη από την αμεσότητά του στο βρεγμένο οδόστρωμα του τεστ (σ.σ. κοινό χαρακτηριστικό όλων εξαιτίας της ολισθηρότητας του δρόμου), όμως διατήρησε στο έπακρο τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά. Ετσι εμφάνισε και εδώ μια τάση για υποστροφή που μεγάλωνε όσο ανέβαιναν και τα χλμ. Στα 70 χλμ./ώρα αυτή η τάση μας έφερε σε δύσκολη θέση ακουμπώντας κάποιες εξωτερικές κορίνες, αναγκάζοντάς μας να «ψάξουμε» χαμηλότερα. Αυτό ήταν στα 69 χλμ./ώρα αφού σε αυτή την ταχύτητα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα στο να περάσει με ευκολία τον διάδρομο χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες από τον οδηγό.
Αναμενόμενο τα primacy 4 να βρεθούν στην κορυφή. Εξάλλου michelin ίσον κορυφή. Θα θέλαμε ωστόσο και ένα τεστ για sport ελαστιχα. Πχ. Pilot Sport 4 κλπ. Όσο για όσους βιάστηκαν να σχολιάσουν ότι δεν συμπεριλαμβάνονται στο τεστ πιο γνωστές μάρκες μάλλον δεν είδαν ότι έχει ήδη γίνει και part 1 του τεστ και τώρα βγαίνουν τα τελικά-συγκεντρωτικά αποτελέσματα. Δεν πειράζει όμως. Michelin και continental έχω δοκιμάσει. Φοβερά ελαστικά. Τα toyo cf2 τα είχα σε μεγαλύτερη εκτίμηση αλλά με διέψευσαν.
Ρε παιδιά έλεος, τι MEGA τεστ με 6 λάστιχα λέτε..., πείτε test ελαστικών σκέτο! Ποια είναι τα Hifly-Maxxis- Kumho???? Τα MITSUKO ξεχάσατε!!! Φαντάζομαι αν το συγκριτικό περιελάμβανε PIRELLI - MICHELIN - CONTINENTAL - BRIDGESTONE...κτλ...., θα βαζατε τίτλο ULTRA SUPERIOR TERA TEST!!!
Απάντηση: Tα Pirelli, Michelin, Bridgestone έχουν δοκιμαστεί στο προηγούμενο τεστ (το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Live-Mega-Test-Elastikwn-se-bregmeno-stegno-_185032.asp) ενώ σε βάθος χρόνου θα δοκιμάσουμε και άλλα ελαστικά, ώστε να έχετε όσο το δυνατόν πιο πλήρη εικόνα.
Εγώ δεν έχω καταλάβει τί νόημα έχει η έννοια "live" test.. Ένα τεστ για λάστιχα είναι, τα δοκιμάζετε και δημοσιεύετε τις μετρήσεις. Δεν προσφέρει κάτι το live ...
Απάντηση: Σε τόσο σημαντικά για την οδική ασφάλεια τεστ, το "live" είναι απαραίτητο για τη διασφάλιση απόλυτης διαφάνειας, ώστε να διατηρήσουμε τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε με τους αναγνώστες μας αλλά και τις εταιρείες!
Οι "ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΤΙ ΝΑ`ΝΑΙ" που γραφω ειναι οτι δεν αναφερεστε πουθενα για στεγνο οδοστρωμα ή κανω λαθος , χρησιμο το βρεγμενο , αλλα δε πρεπει να ξερουμε και τη συμπεριφορα του στο ΣΤΕΓΝΟ ; Εννοειται πως δε μπορουν να δοκιμαστουν πολλα σε μια μερα . Αλλα τα τεστ σας δεν εχουν συνοχη . Δε δοκιμαζεις ¨ΦΤΗΝΑ¨ ελαστικα παραλληλα με καποιο ΕΠΩΝΥΜΟ , κανεις 2 και 3 και 4 τεστ αναλογα τις κατηγοριες ελαστικων απο τιμες .
Απάντηση: Αυτή τη στιγμή διαβάζετε μόνο το live θέμα. Προφανώς το τεστ έγινε τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα, αλλά για λόγους οικονομίας χρόνου, προτιμήσαμε να δείτε σε live μετάδοση τη δοκιμασία του βρεγμένου, όπου υπάρχουν και οι μεγαλύτερες διαφορές στην απόδοση των ελαστικών. Σύντομα θα διαβάσετε το πλήρες θέμα του 2ου τεστ ελαστικών, στη μορφή του πρώτου, (το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Live-Mega-Test-Elastikwn-se-bregmeno-stegno-_185032.asp ) με τα αποτελέσματα και τα σχόλια-συμπεράσματα των δοκιμαστών μας.
Τέλος, όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος των δοκιμών με όλες τις μάρκες ελαστικών, τότε προφανώς και θα υπάρξει και μια τελική κατάταξη με τα αποτελέσματα όλων των δοκιμασμένων ελαστικών και στους δύο τύπους δοκιμής (φρενα, elk test), τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό.
Απορω με την εννοια των ΤΕΣΤ , ειδικα αυτων που λενε μεγαΤΕΣΤ .
μεγαΤΕΣΤ με 6 στην 1η φαση και 6 στη 2η με αμμετρητες ελλειψεις σε μαρκες ελαστικων δε μπορω να το θεωρησω ΜΕΓΑ !
Γιατι δε κανατε 3 τεστ , 1 με τις μεγαλες εταιρειες , ενα με τις εξισου καλες και 1 με τις οικονομικες ;
Σιγουρα με ολα τα ελαστικα δε μπορει να γινει , αλλα οχι τεστ με οτι να`ναι και οτι να ναι συνθηκες .
Απάντηση: Καλημέρα σας, παρακαλούμε εξηγήστε μας τις "ότι να `ναι συνθήκες". Όσο για τις μάρκες και την ποσότητα των ελαστικών, πρέπει να υπολογίσετε ότι δεν γίνεται να δοκιμαστούν περισσότερα ελαστικά σε μια μέρα. Θα δοκιμάσουμε περισσότερα ελαστικά ώστε σιγά σιγά να αποκτήσετε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη και να καλύψουμε και τους πιο απαιτητικούς.
Δεν ξέρω αν το LIVE είναι απαραίτητο και ποιός έχει τόσο χρόνο να κάτσει να το δει όλο μα σίγουρα ξέρω πως πάντα εσείς κάνετε ξεχωριστά πράγματα ρε παιδιά...Μπράβο στους δημοσιογράφους σας.
Χρησιμοποιήσατε ελαστικά μιας συγκεκριμένης διάστασης 205/55/R16. Το θέμα όμως είναι ότι όσοι έχουν αυτοκίνητα, που χρησιμοποιούν διαφορετικές διαστάσεις, για όλες τις άλλες διαστάσεις ισχύουν οι ίδιες ή ανάλογες επιδόσεις, αυτών των ελαστικών; Αν όχι, τότε το τεστ έχει χρησιμότητα μόνο για όσους χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες διαστάσεις αυτών των ελαστικών και επομένως θα πρέπει να κάνετε τεστ και για όλες τις υπόλοιπες διαστάσεις.
Όταν κάνεις 30.000+ χλμ./χρόνο ξέρεις ότι θα αλλάξεις λάστιχα λόγω φθοράς του πέλματος και όχι (όπως οι υπόλοιποι) λόγω χρόνου. Αρά, θέτεις άλλα κριτήρια όπως τέλειο φρενάρισμα ακόμα και με λίγα mm πέλμα. Φυσικά μετράει πολύ και ο fuel index. Ένα λάστιχο με ένδειξη Α θα εξοικονομήσει περίπου 300€ στα 60.000χλμ σε σχέση με ένα που έχει ένδειξη C. Για μενά michelin/continental για τέτοιες περιπτώσεις. Σε άλλη περίπτωση, (πχ.10.000χλμ/χρόνο) τα λάστιχα δε θα δοκιμαστούν ποτέ πραγματικά. Οπότε πας και σε φτηνότερα.
Τεσσερις μήνες από το τελευταιο τεστ και δεν κανατε 3ο οπώς ειχατε υποσχεθεί. Δεν γινεται από μια δοκιμή να λείπουν μαρκες όπως Continental EcoContact 6, Uniroyal RainSport 3 ,Hankook Ventus Prime 3 K125,Yokohama Advan Fleva V701, Kleber Dynaxer HP4, Nokian Wetproof,
Αναμενόμενο τα primacy 4 να βρεθούν στην κορυφή. Εξάλλου michelin ίσον κορυφή. Θα θέλαμε ωστόσο και ένα τεστ για sport ελαστιχα. Πχ. Pilot Sport 4 κλπ. Όσο για όσους βιάστηκαν να σχολιάσουν ότι δεν συμπεριλαμβάνονται στο τεστ πιο γνωστές μάρκες μάλλον δεν είδαν ότι έχει ήδη γίνει και part 1 του τεστ και τώρα βγαίνουν τα τελικά-συγκεντρωτικά αποτελέσματα. Δεν πειράζει όμως. Michelin και continental έχω δοκιμάσει. Φοβερά ελαστικά. Τα toyo cf2 τα είχα σε μεγαλύτερη εκτίμηση αλλά με διέψευσαν.
Ρε παιδιά έλεος, τι MEGA τεστ με 6 λάστιχα λέτε..., πείτε test ελαστικών σκέτο! Ποια είναι τα Hifly-Maxxis- Kumho???? Τα MITSUKO ξεχάσατε!!! Φαντάζομαι αν το συγκριτικό περιελάμβανε PIRELLI - MICHELIN - CONTINENTAL - BRIDGESTONE...κτλ...., θα βαζατε τίτλο ULTRA SUPERIOR TERA TEST!!!
Απάντηση: Tα Pirelli, Michelin, Bridgestone έχουν δοκιμαστεί στο προηγούμενο τεστ (το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Live-Mega-Test-Elastikwn-se-bregmeno-stegno-_185032.asp) ενώ σε βάθος χρόνου θα δοκιμάσουμε και άλλα ελαστικά, ώστε να έχετε όσο το δυνατόν πιο πλήρη εικόνα.
Εγώ δεν έχω καταλάβει τί νόημα έχει η έννοια "live" test.. Ένα τεστ για λάστιχα είναι, τα δοκιμάζετε και δημοσιεύετε τις μετρήσεις. Δεν προσφέρει κάτι το live ...
Απάντηση: Σε τόσο σημαντικά για την οδική ασφάλεια τεστ, το "live" είναι απαραίτητο για τη διασφάλιση απόλυτης διαφάνειας, ώστε να διατηρήσουμε τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε με τους αναγνώστες μας αλλά και τις εταιρείες!
Οι "ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΤΙ ΝΑ`ΝΑΙ" που γραφω ειναι οτι δεν αναφερεστε πουθενα για στεγνο οδοστρωμα ή κανω λαθος , χρησιμο το βρεγμενο , αλλα δε πρεπει να ξερουμε και τη συμπεριφορα του στο ΣΤΕΓΝΟ ; Εννοειται πως δε μπορουν να δοκιμαστουν πολλα σε μια μερα . Αλλα τα τεστ σας δεν εχουν συνοχη . Δε δοκιμαζεις ¨ΦΤΗΝΑ¨ ελαστικα παραλληλα με καποιο ΕΠΩΝΥΜΟ , κανεις 2 και 3 και 4 τεστ αναλογα τις κατηγοριες ελαστικων απο τιμες .
Απάντηση: Αυτή τη στιγμή διαβάζετε μόνο το live θέμα. Προφανώς το τεστ έγινε τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα, αλλά για λόγους οικονομίας χρόνου, προτιμήσαμε να δείτε σε live μετάδοση τη δοκιμασία του βρεγμένου, όπου υπάρχουν και οι μεγαλύτερες διαφορές στην απόδοση των ελαστικών. Σύντομα θα διαβάσετε το πλήρες θέμα του 2ου τεστ ελαστικών, στη μορφή του πρώτου, (το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Live-Mega-Test-Elastikwn-se-bregmeno-stegno-_185032.asp ) με τα αποτελέσματα και τα σχόλια-συμπεράσματα των δοκιμαστών μας. Τέλος, όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος των δοκιμών με όλες τις μάρκες ελαστικών, τότε προφανώς και θα υπάρξει και μια τελική κατάταξη με τα αποτελέσματα όλων των δοκιμασμένων ελαστικών και στους δύο τύπους δοκιμής (φρενα, elk test), τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό.
Απορω με την εννοια των ΤΕΣΤ , ειδικα αυτων που λενε μεγαΤΕΣΤ . μεγαΤΕΣΤ με 6 στην 1η φαση και 6 στη 2η με αμμετρητες ελλειψεις σε μαρκες ελαστικων δε μπορω να το θεωρησω ΜΕΓΑ ! Γιατι δε κανατε 3 τεστ , 1 με τις μεγαλες εταιρειες , ενα με τις εξισου καλες και 1 με τις οικονομικες ; Σιγουρα με ολα τα ελαστικα δε μπορει να γινει , αλλα οχι τεστ με οτι να`ναι και οτι να ναι συνθηκες .
Απάντηση: Καλημέρα σας, παρακαλούμε εξηγήστε μας τις "ότι να `ναι συνθήκες". Όσο για τις μάρκες και την ποσότητα των ελαστικών, πρέπει να υπολογίσετε ότι δεν γίνεται να δοκιμαστούν περισσότερα ελαστικά σε μια μέρα. Θα δοκιμάσουμε περισσότερα ελαστικά ώστε σιγά σιγά να αποκτήσετε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη και να καλύψουμε και τους πιο απαιτητικούς.
Δεν ξέρω αν το LIVE είναι απαραίτητο και ποιός έχει τόσο χρόνο να κάτσει να το δει όλο μα σίγουρα ξέρω πως πάντα εσείς κάνετε ξεχωριστά πράγματα ρε παιδιά...Μπράβο στους δημοσιογράφους σας.
Χρησιμοποιήσατε ελαστικά μιας συγκεκριμένης διάστασης 205/55/R16. Το θέμα όμως είναι ότι όσοι έχουν αυτοκίνητα, που χρησιμοποιούν διαφορετικές διαστάσεις, για όλες τις άλλες διαστάσεις ισχύουν οι ίδιες ή ανάλογες επιδόσεις, αυτών των ελαστικών; Αν όχι, τότε το τεστ έχει χρησιμότητα μόνο για όσους χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες διαστάσεις αυτών των ελαστικών και επομένως θα πρέπει να κάνετε τεστ και για όλες τις υπόλοιπες διαστάσεις.
Απάντηση: Οι διαφορές θα είναι αντίστοιχες εφόσον μιλάμε για το ίδιο μοντέλο ελαστικού και άρα ίδιο πέλμα-γόμα!
Όταν κάνεις 30.000+ χλμ./χρόνο ξέρεις ότι θα αλλάξεις λάστιχα λόγω φθοράς του πέλματος και όχι (όπως οι υπόλοιποι) λόγω χρόνου. Αρά, θέτεις άλλα κριτήρια όπως τέλειο φρενάρισμα ακόμα και με λίγα mm πέλμα. Φυσικά μετράει πολύ και ο fuel index. Ένα λάστιχο με ένδειξη Α θα εξοικονομήσει περίπου 300€ στα 60.000χλμ σε σχέση με ένα που έχει ένδειξη C. Για μενά michelin/continental για τέτοιες περιπτώσεις. Σε άλλη περίπτωση, (πχ.10.000χλμ/χρόνο) τα λάστιχα δε θα δοκιμαστούν ποτέ πραγματικά. Οπότε πας και σε φτηνότερα.
ΤΑ PIRELLI P7 CINTURANTO BLUE ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ???
για continental θα κάνετε?
Τεσσερις μήνες από το τελευταιο τεστ και δεν κανατε 3ο οπώς ειχατε υποσχεθεί. Δεν γινεται από μια δοκιμή να λείπουν μαρκες όπως Continental EcoContact 6, Uniroyal RainSport 3 ,Hankook Ventus Prime 3 K125,Yokohama Advan Fleva V701, Kleber Dynaxer HP4, Nokian Wetproof,