ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyo Proxes CF2

396.027 Επισκέψεις στο άρθρο

Φρένα
Μια μέση επίδοση ανάμεσα στα ελαστικά της δοκιμής αυτής πέτυχε το Toyo Proxes CF2, το οποίο με 27,22 μέτρα στο στεγνό κατατάχθηκε στην 4η θέση. Ωστόσο είναι εντυπωσιακή η επαναληψημότητα της επίδοσης αυτής και η σαν καινούργια κατάσταση του ελαστικού μετά το σετ φρεναρισμάτων στο στεγνό ενδεικτικό πως δίνει βάση στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Από την άλλη όμως η σκληρή γόμα δεν βοήθησε το φρενάρισμα στο βρεγμένο με το ελαστικό της Toyo να σημειώνει τη δεύτερη χειρότερη επίδοση με 30,41 μέτρα πίσω και από το κινέζικο παρά τις ευρείες κεντρικές αυλακώσεις για εύκολη διάχυση του νερού και την αντοχή στην υδρολίσθηση. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν έδωσε την αίσθηση πως «γλιστράει» πάνω στο νερό με τη σχετική ανασφάλεια. Δίνοντας τη δέουσα προσοχή στο βρεγμένο, το Toyo Proxes CF2.

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο 
Στεγνό

Σταθερή απόδοση και καλή γενικά εικόνα είχαμε στη δοκιμή των ελαστικών Toyo Proxes CF2 στο στεγνό τεστ αποφυγής εμποδίου. Ξεκινήσαμε τις προσπάθειές μας από τα 70 χλμ./ώρα όπου και δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα, με το Focus να περνάει ιδιαίτερα άνετα το διάδρομο με καλή αίσθηση και γενικότερη συμπεριφορά. Στα 73 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του άλλαξε σημαντικά και είχαμε μια οριακή προσπάθεια αφού η υποστροφή άνοιξε σημαντικά την τροχιά του και χρειάστηκε η άμεση επέμβαση του ESP για να το διατηρήσει στην πορεία, με τον οδηγό να αντιμετωπίζει πρόβλημα στην τελευταία αλλαγή πορείας. Στα 72 χλμ./ώρα που ήταν και το επιτυχημένο όριο για τα συγκεκριμένα ελαστικά, το Focus είχε σταθερή πορεία σε όλο τον διάδρομο και μετέφερε απόλυτη αίσθηση στον οδηγό του μέσω του τιμονιού για να το διασχίσει με ασφάλεια και εύκολα.

Βρεγμένο
To Toyo Proxes CF2 έχασε λίγη από την αμεσότητά του στο βρεγμένο οδόστρωμα του τεστ (σ.σ. κοινό χαρακτηριστικό όλων εξαιτίας της ολισθηρότητας του δρόμου), όμως διατήρησε στο έπακρο τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά. Ετσι εμφάνισε και εδώ μια τάση για υποστροφή που μεγάλωνε όσο ανέβαιναν και τα χλμ. Στα 70 χλμ./ώρα αυτή η τάση μας έφερε σε δύσκολη θέση ακουμπώντας κάποιες εξωτερικές κορίνες, αναγκάζοντάς μας να «ψάξουμε» χαμηλότερα. Αυτό ήταν στα 69 χλμ./ώρα αφού σε αυτή την ταχύτητα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα στο να περάσει με ευκολία τον διάδρομο χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες από τον οδηγό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
VW