ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Maxxis Premitra HP5

396.022 Επισκέψεις στο άρθρο

Φρένα
Το Maxxis Premitra HP5 είναι ένα ελαστικό, που θέλει να ισορροπήσει ετερόκλητους παράγοντες όπως η χαμηλή κατανάλωση και το καλό κράτημα/φρενάρισμα. Στο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα, το ελαστικό της ταϊβανέζικης Maxxis πέτυχε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση σε απόσταση ακινητοποίησης (26,36 μ.) με εντυπωσιακή σταθερότητα και επαναληψιμότητα.   Η επίδοση αυτή είναι ανταγωνιστική ακόμη και απέναντι στα premium ελαστικά της πρώτης δοκιμής που πραγματοποίησε το Auto Τρίτη. Αυτό που μας προβλημάτισε όμως είναι η ανισορροπία και η πολύ χαμηλή επίδοση (η χειρότερη για την ακρίβεια) στο βρεγμένο με 31,5 μέτρα (πίσω και από το κινέζικο Hifly) παρά το σχετικό δείκτη Α στο eco label. Η αίσθηση του ελαστικού στο βρεγμένο ήταν μια αδυναμία να διώξει γρήγορα το νερό και η ελλιπής πρόσφυση. Καθόλου κολακευτική εικόνα για το ακριβότερο ελαστικό αυτής της δοκιμής.

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο 
Στεγνό

Τα ελαστικά Maxxis Premitra HP5 κατέδειξαν με τη συτμπεριφορά τους το πόσο σημαντικό είναι το 1 χλμ./ώρα στο συγκεκριμένο τεστ, αφού σε 4 προσπάθειες είχαμε 3 διαφορετικά αποτελέσματα. Ξεκινώντας από «χαμηλά», στα 70 χλμ./ώρα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα με πολύ καλό έλεγχο, καθόλου υποστροφή και καμία μεταφορά βάρους. Στα 72 χλμ./ώρα είχαμε μια μικρή τάση για υποστροφή που οδήγησε στην διακριτική εμπλοκή του ESP, με τη δοκιμασία να κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη. Στα 73 χλμ./ώρα αντίθετα, αυτή η υποστροφή οδήγησε σε μεγαλύτερο άνοιγμα της τροχιάς του Focus και χρήση μεγαλύτερης γωνίας τιμονιού, φλερτάροντας έντονα με τις κορίνες σε μια οριακή προσπάθεια. Αποτυχημένη ήταν η προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα, με το Focus να μην «χωράει» στο διάδρομο και τον οδηγό να δυσκολεύεται πολύ να διατηρήσει την τροχιά του.

Βρεγμένο
Όπως και στο φρενάρισμα, έτσι και στο κράτημα το ελαστικό της Maxxis δεν έδειξε να πολυσυμπαθεί το νερό. Έτσι καθόλου αντίστοιχη με την «εικόνα» με το στεγνό, ήταν αυτή στο βρεγμένο elk test. Στα 65 χλμ./ώρα δεν υπήρχε πρόβλημα, αλλά στα 71 χλμ./ώρα η απότομη αλλαγή κατεύθυνσης οδήγησε σε απώλεια της πρόσφυσης και έντονη υποστροφή με αδυναμία του ESP να σώσει την κατάσταση. Πιο ήπια ήταν τα φαινόμενα στα 70 χλμ./ώρα.  «Πέφτοντας» στα 69 χλμ./ώρα το Focus με τα Maxxis ελαστικά πέρασε επιτυχώς και με άνεση την δοκιμασία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
fiat