ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Firestone Roadhawk

396.021 Επισκέψεις στο άρθρο

Φρένα
To πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση στο οικονομικό ελαστικό Firestone Roadhawk ήταν η άνεση και το χαμηλό, συγκριτικά, επίπεδο θορύβου. Από εκεί και πέρα το συγκεκριμένο ελαστικό κατάφερε την 3η καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα σε στεγνό με 27,14 μ. Στα ατού του ήταν η σταθερή απόδοση. Στο βρεγμένο παρουσίασε ανάλογα χαρακτηριστικά τόσο στην επίδοση, όσο και στην απόδοσή του. Φυσικά τίποτα δεν είναι τυχαίο, καθώς το συγκεκριμένο ελαστικό της Firestone διαθέτει ειδική σχεδίαση και εξελιγμένο μείγμα γόμας, το οποίο υπόσχεται πολύ καλή συμπεριφορά στο βρεγμένο. Εξ΄ου και ο σχετικός δείκτης Α στην ετικέτα του. Αυτό φάνηκε στην πράξη με το 2ο καλύτερο φρενάρισμα και επίδοση 27,64 μ. ανάμεσα στα 6 ελαστικά αυτής της δοκιμής. Συνολικά μιλάμε για ένα οικονομικό, αλλά αρκετά ομοιογενές στο φρενάρισμα θερινό ελαστικό. 

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο 
Στεγνό

Το Firestone RoadHawk είναι ένα ελαστικό με πολύ μαλακά πλαϊνά, στοιχείο που επηρέασε την συμπεριφορά του στο τεστ αποφυγής κινδύνου αφού σε αυτό γίνονται αρκετές και βίαιες αλλαγές κατεύθυνσης. Στα 70 χλμ./ώρα τα Firestone δεν αντιμετώπισαν το παραμικρό πρόβλημα και έβγαλαν με σχετική άνεση το τεστ. Ανεβαίνοντας στα 73 χλμ./ώρα, η συμπεριφορά άλλαξε σημαντικά και δεν ήταν δυνατό να ολοκληρώσει επιτυχημένα το τεστ. Στα 72 χλμ./ώρα και πάλι υπήρξε μια έντονη διαφορά στο επίπεδο της πρόσφυσης από την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης και μετά, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται υποστροφή και να «χάνεται» η καλή αίσθηση και στο τιμόνι. Στα 71 χλμ./ώρα και πάλι στις αλλαγές κατεύθυνσης είχαμε παραμόρφωση του πέλματος και δεν μπορούσε να μεταφερθεί άμεσα η αλλαγή κατεύθυνσης από το τιμόνι. 

Βρεγμένο
Τα πολύ μαλακά πλαϊνά δεν βοήθησαν το ελαστικό Firestone Roadhawk να σημειώσει κάποια αξιόλογη επίδοση και στο βρεγμένο elk test, όπου συνέχισε να δίνει την αίσθηση πως αποτελείται από 2 μέρη. Αναλογικά πάντως η εικόνα ήταν καλύτερη από αυτή στο στεγνό και αυτό που κρατάμε είναι η προοδευτική και καθόλου απότομη αντίδραση. Στα 65 χλμ./ώρα δεν προβληματιστήκαμε, αλλά όσο ανέβαινε η ταχύτητα τόσο αισθητή γινόταν η ανακολουθία στην εντολή του τιμονιού και στην αντίδραση του οχήματος. Στα 70 χλμ./ώρα υπήρχε έντονη υποστροφή με ενεργοποίηση του ESP, που όμως δεν κατάφερε να συγκρατήσει το όχημα στην πορεία του.  Η προσπάθεια στα 69 χλμ./ώρα ήταν οριακή και τελικά ως επιτυχημένη προσπάθεια κρατάμε τα 68 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
fiat