ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kumho Ecsta HS51

396.026 Επισκέψεις στο άρθρο

Φρένα
Το Kumho Ecsta HS51  είναι ένα αρκετά οικονομικό στην αγορά ελαστικό, το οποίο όμως δεν κατάφερε να πετύχει κάποια  αξιοσημείωτη επίδοση που θα το έφερνε στις πρώτες θέσεις της κατάταξης σε αυτή τη δοκιμή. Θα πρέπει να επισημάνουμε ωστόσο πως επέδειξε ένα ισορροπημένο προφίλ επιτυγχάνοντας ουσιαστικά ίδια επίδοση σε στεγνό (28,22 μ.) και στο βρεγμένο 28,93 (μ.).  Η μετριότατη επίδοση στο στεγνό έχει σίγουρα να κάνει και με την χαμηλή αντίσταση στην κύλιση, που προσφέρει προς όφελος της οικονομίας στην κατανάλωση. Αξιοσημείωτη ήταν η προοδευτικότητα στο φρενάρισμα και η σωστή συνεργασία με το ABS. Και στο βρεγμένο όμως είχε ανάλογη προοδευτική συμπεριφορά παρότι ο σχετικός δείκτης αξιολόγησης στην ετικέτα του είναι C. Μια από τις αξιόλογες και «τίμιες» Value for Money επιλογές.

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο 
Στεγνό

Κύριο χαρακτηριστικό των Kumho Ecsta HS51 στο στεγνό τεστ αποφυγής εμποδίου ήταν η σταθερή λειτουργία τους σε όλες τις ταχύτητες με την υποστροφική τάση ωστόσο να μεταβάλλεται ανάλογα. Στα 70 χλμ./ώρα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα και τα Kumho πέρασαν επιτυχώς το τεστ με ευκολία. Στα 73 χλμ./ώρα είχαμε να αντιμετωπίσουμε έντονη υποστροφή διαρκείας στο δεύτερο διιάδρομο του τεστ, με αποτέλεσμα να έρθουμε σε επαφή με τις περισσότερες από τις εξωτερικές κορίνες. Παράλληλα η απόκριση στο τιμόνι είχε χαθεί, ενώ το ESP δεν είχε μεγάλη εμπλοκή και δεν μπόρεσε να «σώσει» την κατάσταση. Στα 72 χλμ./ώρα η προσπάθεια είχε τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά η υποστροφή δεν μας οδήγησε εκτός ορίων του διαδρόμου, έχοντας έτσι μια οριακή και απόλυτη για το μέσο οδηγό κατάσταση. Στα 71 χλμ./ώρα η καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα από το τιμόνι, η καίρια αλλά διακριτική επέμβαση του ESP και η μικρή υποστροφή, μας έδωσαν εύκολα το όριο για μια επιτυχημένη και εύκολη προσπάθεια.

Βρεγμένο
Στο βρεγμένο οδόστρωμα του τεστ αποφυγής εμποδίου, τα Kumho Ecsta HS51 (wet C) είχαν  ίδια συμπεριφορά σε αναλογικά χαμηλότερα χιλιόμετρα. Στα 65 χλμ./ώρα πέρασε εύκολα με ουδέτερη αντίδραση στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναφοράς. Στα 70 χλμ./ώρα και μετά τη μερική απώλεια της πρόσφυσης, η τάση για υποστροφή ήταν εμφανής και στα 71 χλμ./ώρα είχε ακόμη μεγαλύτερη ένταση φτάνοντας σε μια αποτυχημένη προσπάθεια. Στα 69 χλμ./ώρα όμως η διαδικασία του elk test ολοκληρώθηκε με απόλυτα επιτυχία σε μια επίδοση χωρίς τεράστια απόκλιση σε σχέση με το στεγνό ενδεικτικό της ικανοποιητικής, αλλά ομοιογενούς και της ισορροπημένης εικόνας του ελαστικού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON