Όταν πείθεις τον πρώην επικεφαλής της BMW M, Aλμπερτ Μπίερμαν, να έχει το γενικό πρόσταγμα για τις hot κατασκευές σου τότε κάτι καλό ψήνεται… Η αρχή των ευχάριστων εκπλήξεων από τον όμιλο Hyundai-Kia έγινε με το Hyundai i30 N, στο οποίο ήδη αποδώσαμε τα εύσημα για τα πολλά χαμόγελα ανά ώρα, που προσφέρει, ειδικά σε σχέση και με την δελεαστική τιμή του. Tώρα εστιάζουμε σε μια λιγότερο σκληροπυρηνική, αλλά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα περίπτωση, αυτής της GT έκδοσης του νέου Kia CEED με 1.600άρη turbo κινητήρα 204 ίππων. Χωρίς να είναι κραυγαλέο, το CEED GT έχει επιθετική εικόνα και ξεχωρίζει χάρη στις μεγάλες εισαγωγές, τους σπορ προφυλακτήρες εμπρός-πίσω, τις πανέμορφες ζάντες των 18 ιντσών, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα μαρσπιέ με κόκκινες πινελιές, τις (μούφα) τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης και φυσικά τις υπογραφές GT εμπρός και πίσω. Με το καλημέρα δείχνει πως δεν είναι το super καυτό χάτσμπακ, αλλά μια πιο… ζεστή έκδοση, που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας.
Τσουχτερό…
Στην κορυφή της γκάμας το Kia CEED GT τοποθετείται και τιμολογιακά με την τιμή για την χειροκίνητη έκδοση να είναι στα 26.600 ευρώ, ενώ για το μοντέλο με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7τάχυτο κιβώτιο DCT θα πρέπει να εκταμιεύσει κανείς 28.390 ευρώ. Εντάξει, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι top, υπάρχει 7ετής εργοστασιακή εγγύηση, αλλά στα ίδια λεφτά με το χειροκίνητο CEED GT υπάρχει το Hyundai i30 N με τα 250 άλογα. Η DCT έκδοση πέφτει ακριβώς πάνω στο ζεματιστό i30 Ν Performance των 275 ίππων...
Η διαφορά με το i30 είναι ότι το ceed είναι 1.6 και όχι 2.0 οπότε όλα οκ με την εφορία παρά την ίδια τιμή τους.CEED δαγκωτο λοιπόν.
και γιατί να μην πάρω το FORD FOCUS 1.5 182ps ST-LINE με λίγα λιγότερα άλογα, αλλά ανώτερο στους περισσότερους τομείς ΚΑΙ 2000 ευρώ κάτω?