Ο 1,6 T-GDI χρησιμοποιεί όλη τη μοντέρνα τεχνολογία (άμεσο ψεκασμό, ενσωματωμένο turbo στην πολλαπλή εξαγωγής, φίλτρο μικροσωματιδίων) για υψηλή απόδοση και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Αποδίδει 204 άλογα με 265 Nm ροπής – με την τελευταία να είναι σταθερή σε ένα εντυπωσιακό εύρος από 1.500 έως 4.500 σ.α.λ.- και πλέον μπορεί να συνδυαστεί με το in-house εξελιγμένο και κατασκευασμένο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT. Στην πράξη ο συνδυασμός ταιριάζει γάντι στο νέο CEED GT. Χωρίς ανούσια ξεσπάσματα, ανεβάζοντας εύκολα στροφές και με ωραίο ήχο (ειδικά με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα λειτουργίας) το κορυφαίο CEED επιταχύνει δυναμικά (0-100 σε 6,8 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ.). Αν του «πίνεις το αίμα» στη Sport λειτουργία η κατανάλωση φυσικά θα γίνει αμείλικτη, ωστόσο με τη Normal λειτουργία μια μέση τιμή γύρω από τα 10 λτ./100 χλμ. είναι εύκολο να επιτευχθεί. Θα θέλαμε πάντως και μια ECO λειτουργία, που θα βοηθούσε στην επίτευξη χαμηλότερων καταναλώσεων.
Η διαφορά με το i30 είναι ότι το ceed είναι 1.6 και όχι 2.0 οπότε όλα οκ με την εφορία παρά την ίδια τιμή τους.CEED δαγκωτο λοιπόν.
και γιατί να μην πάρω το FORD FOCUS 1.5 182ps ST-LINE με λίγα λιγότερα άλογα, αλλά ανώτερο στους περισσότερους τομείς ΚΑΙ 2000 ευρώ κάτω?