Το Kia CEED GT δεν είναι απλά ένα πιο γρήγορο CEED. Είναι χαμηλωμένο, έχει σκληρότερα ελατήρια, μαλακότερη πίσω αντιστρεπτική, σκληρότερη μπροστινή και επαναρυθμισμένο τιμόνι. Το καλό είναι πως όλα αυτά φαίνονται στην πράξη. Πατάς το κουμπί και ο μπάσος ήχος ακόμα και στη Normal λειτουργία κάνει αισθητή την παρουσία του, πόσο δε στη Sport που στέλνει σπορ νότες στην καμπίνα μέσα από τα ηχεία με αρκετά φυσικό τρόπο, ενώ ταυτόχρονα οξύνει την απόκριση στο γκάζι και στο τιμόνι. Κυλώντας με μια ιδιαίτερα ευχάριστη, συμπαγή αίσθηση, χωρίς όμως να κοπανάει και να βροντάει στις κακοτεχνίες με την ανάρτηση να ελέγχει άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος και να συγκρατεί την κλίση. Ευχάριστη έκπληξη και το τιμόνι, που είναι αισθητά πιο «κοφτερό» σε σχέση με τις απλές εκδόσεις και όντας ακριβές και καλοζυγισμένο εξασφαλίζει άμεσο και γρήγορο turn-in. Tα μαλακά σπορ ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 φορεμένα σε 17άρηδες τροχούς κρατάνε πεισματικά σε πολύ γρήγορο ρυθμό και μόνο αν υπερβάλεις θα δεις το μπροστινό να ανοίγει ελαφρά την τροχιά του. Ακόμα όμως και πιεσμένο το μπροστινό μέρος διατηρεί την ακρίβειά του με τη βοήθεια και του ESP με ενσωματωμένο Torque Vectoring, το οποίο όμως ενίοτε επεμβαίνει έντονα. Φταίει μάλλον το ότι το πράγμα «μαζεύει» χιλιόμετρα για πλάκα, αλλά ευτυχώς το πλαίσιο δείχνει αρκούντως ρυθμίσιμο στις διαθέσεις του οδηγού. Δεν είναι πάντως το σκληροπυρηνικό GTi γι αυτό και ενίοτε ο εσωτερικός τροχός θα σπινάρει ή το τιμόνι δε θα προσφέρει ΤΗΝ πληροφόρηση. Ωστόσο σε παρασύρει με την καλή έννοια, «πατάει» αρχοντικά, είναι ευθύβολο και σε κάνει να χαμογελάς με σύμμαχο και τα επικά φρένα, που συγκλονίζουν τόσο με την αποτελεσματικότητα, όσο και με την αίσθησή τους.
Η διαφορά με το i30 είναι ότι το ceed είναι 1.6 και όχι 2.0 οπότε όλα οκ με την εφορία παρά την ίδια τιμή τους.CEED δαγκωτο λοιπόν.
και γιατί να μην πάρω το FORD FOCUS 1.5 182ps ST-LINE με λίγα λιγότερα άλογα, αλλά ανώτερο στους περισσότερους τομείς ΚΑΙ 2000 ευρώ κάτω?