Χωρίς μοντέρνες εξάρσεις είναι «κτισμένο» με σκληρά πλαστικά, ενώ οι περισσότεροι φυσικοί διακόπτες είναι ίδιας υφής με πριν.
Το εσωτερικό του νέου Suzuki Swift δεν μπορούμε να πούμε πως εξελίχθηκε ιδιαίτερα, αν εξαιρέσουμε τη νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής που είναι τοποθετημένη ψηλά και στραμμένη προς τον οδηγό. Χωρίς μοντέρνες εξάρσεις είναι «κτισμένο» με σκληρά πλαστικά, ενώ οι περισσότεροι φυσικοί διακόπτες είναι ίδιας υφής με πριν. Είναι προφανές, πως το Swift συνεχίζει να επενδύει περισσότερο στην εργονομία και στην αντοχή, χάρη στην συναρμολόγηση που δείχνει γερή να αντέξει στον χρόνο, πράγμα που δεν μας βρίσκει αντίθετους.
Χωροταξικά τώρα, μπορεί το μεταξόνιο να έμεινε ίδιο στα 2.450 χλστ., η αναβαθμισμένη πλατφόρμα όμως έδωσε τη δυνατότητα για βελτιστοποιημένη τοποθέτηση των μηχανικών μερών, ώστε να αυξηθεί ο χώρος για τα γόνατα των πίσω. Αυτό φάνηκε και στις μετρήσεις μας που δείχνουν αύξηση του σχετικού «αέρα» από τα 10,7 στα 12 εκατοστά με μια παράλληλη μικρή αύξηση στο ωφέλιμο πλάτος. Ο χώρος αποσκευών όμως παρέμεινε στα 265 λτ., που πλέον είναι λίγα και αρκετά κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας, παραπέμπουν σε μίνι και όχι σε μικρό όχημα.