Οι νέες ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση και το δεδομένο μικρό βάρος έκαναν ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση, αφού έχει τονιστεί η αμεσότητα της κατευθυντικότητας με ταυτόχρονη μάλιστα βελτίωση στην τρόπο λείανσης των έντονων ανωμαλιών.
Το νέο Suzuki Swift συνεχίζει να στοχεύει στην ευκολία χρήσης, χαρακτηριστικό που τονίζεται από το μικρό κύκλο στροφής (9,6 μ.), τις compact διαστάσεις, την καλή περιμετρική ορατότητα και τα μαλακά «πηδάλια», χωρίς να αποποιείται τα γνωστά σπιρτόζικα οδικά χαρακτηριστικά του. Απεναντίας, οι νέες ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση, η σημαντική αναβάθμιση της σουίτας με τα συστήματα ασφάλειας και το δεδομένο μικρό βάρος (919 κιλά) έκαναν ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση, αφού έχει τονιστεί η αμεσότητα της κατευθυντικότητας με ταυτόχρονη μάλιστα βελτίωση στην τρόπο λείανσης των έντονων ανωμαλιών.
Προβληματίζει το φρενάρισμα σε κατάσταση πανικού με τη σχετική μέτρηση από τα 100 χλμ./ώρα να είναι απογοητευτική: Mε 46,1 μέτρα να είναι η χειρότερη επίδοση της κατηγορίας και όχι μόνο.
Το μπροστινό σύστημα «ακούει», η πρόσφυση είναι δυναμική, ενώ ακόμα και σε πολύ σβέλτο ρυθμό μπορείς να ρυθμίσεις τη συμπεριφορά με το τιμόνι και τα φρένα. Από την άλλη, η μακριά 5η βοηθά ώστε το ταξίδι να είναι ήσυχο, αν και πάνω από τα 120 χλμ./ώρα γίνεται γίνεται αισθητός ο αεροδυναμικός θόρυβος και αυτός από τα ελαστικά (185/55 R16) και το δρόμο. Το ανησυχητικό όμως δεν είναι αυτό, αλλά το φρενάρισμα σε κατάσταση πανικού με τη σχετική μέτρηση από τα 100 χλμ./ώρα να είναι απογοητευτική: Mε 46,1 μέτρα είναι η χειρότερη επίδοση της κατηγορίας και όχι μόνο.