ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ευχάριστο, αλλά προβληματίζουν τα φρένα του

 Σχολιάστε 
17.867 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2024)
Οι νέες ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση και το δεδομένο μικρό βάρος έκαναν ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση, αφού έχει τονιστεί η αμεσότητα της κατευθυντικότητας με ταυτόχρονη μάλιστα βελτίωση στην τρόπο
2 Φωτογραφίες »

Οι νέες ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση και το δεδομένο μικρό βάρος έκαναν ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση, αφού έχει τονιστεί η αμεσότητα της κατευθυντικότητας με ταυτόχρονη μάλιστα βελτίωση στην τρόπο λείανσης των έντονων ανωμαλιών.

Το νέο Suzuki Swift συνεχίζει να στοχεύει στην ευκολία χρήσης, χαρακτηριστικό που τονίζεται από το μικρό κύκλο στροφής (9,6 μ.), τις compact διαστάσεις, την καλή περιμετρική ορατότητα και τα μαλακά «πηδάλια», χωρίς να αποποιείται τα γνωστά σπιρτόζικα οδικά χαρακτηριστικά του. Απεναντίας, οι νέες ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση, η σημαντική αναβάθμιση της σουίτας με τα συστήματα ασφάλειας και το δεδομένο μικρό βάρος (919 κιλά) έκαναν ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση, αφού έχει τονιστεί η αμεσότητα της κατευθυντικότητας με ταυτόχρονη μάλιστα βελτίωση στην τρόπο λείανσης των έντονων ανωμαλιών.


Προβληματίζει το φρενάρισμα σε κατάσταση πανικού με τη σχετική μέτρηση από τα 100 χλμ./ώρα να είναι απογοητευτική: Mε 46,1 μέτρα να είναι η χειρότερη επίδοση της κατηγορίας και όχι μόνο.
2 Φωτογραφίες »

Προβληματίζει το φρενάρισμα σε κατάσταση πανικού με τη σχετική μέτρηση από τα 100 χλμ./ώρα να είναι απογοητευτική: Mε 46,1 μέτρα να είναι η χειρότερη επίδοση της κατηγορίας και όχι μόνο.


Το μπροστινό σύστημα «ακούει», η πρόσφυση είναι δυναμική, ενώ ακόμα και σε πολύ σβέλτο ρυθμό μπορείς να ρυθμίσεις τη συμπεριφορά με το τιμόνι και τα φρένα. Από την άλλη, η μακριά 5η βοηθά ώστε το ταξίδι να είναι ήσυχο, αν και πάνω από τα 120 χλμ./ώρα γίνεται γίνεται αισθητός ο αεροδυναμικός θόρυβος και αυτός από τα ελαστικά (185/55 R16) και το δρόμο. Το ανησυχητικό όμως δεν είναι αυτό, αλλά το φρενάρισμα σε κατάσταση πανικού με τη σχετική μέτρηση από τα 100 χλμ./ώρα να είναι απογοητευτική: Mε 46,1 μέτρα είναι η χειρότερη επίδοση της κατηγορίας και όχι μόνο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Suzuki Swift Hybrid με 82 ίππους
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Εσωτερικό: Γεροδεμένο με νέα οθόνη & μεγαλύτερο χώρο για τους πίσω
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει 5,5 λτ./100 χλμ. χωρίς να σέρνεται
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ευχάριστο, αλλά προβληματίζουν τα φρένα του
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL