Ο μη turbo κινητήρας του Swift είναι 1.197 κ.εκ., όπως και πριν, μόνο που πλέον έχει 3 και όχι 4 κυλίνδρους στοχεύοντας την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Παράλληλα μια σειρά βελτιώσεων, όπως η αύξηση της συμπίεσης στο 13,9 από 13,0:1, το νέο σύστημα πολλαπλού ψεκασμού και το εξελιγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής, προσφέρουν ελαστικότητα και καλή απόκριση, καθώς και πολιτισμένη λειτουργία.
Μάλιστα αν και η ισχύς παραμένει στους 82 ίππους, η ροπή έχει αυξηθεί από τα 107 Nm στα 112 Nm, με τα περισσότερα διαθέσιμα από χαμηλά, μη σας τρομάξει λοιπόν το «στις 4.500 σ.α.λ.». Φυσικά, υπάρχει συνδυασμός με 12-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτεράκι ενσωματωμένο στον 3κύλινδρο κινητήρα υποβοηθώντας το έργο του με 3 ίππους και 60 Νm ροπής. Το σύνολο σε κερδίζει με την αμεσότητα και τη γραμμική του απόδοση, αλλά σίγουρα ένα 6τάχυτο κιβώτιο διαφορετικής κλιμάκωσης θα το κολάκευε περισσότερο. Το υφιστάμενο 5τάχυτο κιβώτιο με το θετικό σε γενικές γραμμές επιλογέα (μόνο οι πολύ γρήγορες αλλαγές σε υψηλές στροφές δεν τον κολακεύουν) έχει πιο «κοντές» τις 3 πρώτες σχέσεις με τις πιο «μακριές» 2 τελευταίες να στοχεύουν στην οικονομία αφενός και στο χαμηλό θόρυβο στο ταξίδι ένεκα του χαμηλού ρυθμού περιστροφής του κινητήρα. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πιο σβέλτες επιταχύνσεις από πριν (11,3 δλ. από 12,0 δλ. για το 0-100, 11,4 δλ από 13,3 για το 60-100 με 4η και 20,2 από 23,5 δλ για το 80-120 με 5η), σίγουρα πάντως ένα 6άρι κιβώτιο θα τόνιζε την προθυμία του κινητήρα.
Το αντιστάθμισμα ήρθε με τις μετρήσεις που έδειξαν χαμηλή κατανάλωση. Με μέση τιμή στα 5,5 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση του νέου Suzuki Swift θυμίζει αυτή ενός full υβριδικού. Στην πόλη δεν υπάρχει ουσιαστική αύξηση, ενώ στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα πέφτει κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ.. Και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.