TOYOTA C-HR

TOYOTA C-HR
TOYOTA C-HR
TOYOTA C-HR
TOYOTA C-HR
TOYOTA C-HR
TOYOTA C-HR
  • TOYOTA C-HR
  • TOYOTA C-HR
  • TOYOTA C-HR
  • TOYOTA C-HR
  • TOYOTA C-HR
  • TOYOTA C-HR

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το TOYOTA C-HR

Το Toyota C-HR είναι το δημοφιλέστερο οικογενειακό SUV. Βγαίνει σε έκδοση Hybrid (υβριδικό) και έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Στα συν του είναι επίσης η coupe σχεδίαση, η οδική συμπεριφορά, η ποιότητα κατασκευής και τα τεχνολογικά συστήματα εξοπλισμού και ασφάλειας. Δες και σύγκρινε τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε όλες τις εκδόσεις του, βρες τις τελευταίες ειδήσεις.

15 Δοκιμες για TOYOTA C-HR

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

- Στο πορτ-μπαγκάζ χωρά 2 σχολικές τσάντες παραπάνω (+33 λτ.), σε σχέση με όσα λέει η Toyota
- Είναι το πιο οικονομικό οικογενειακό SUV σε μέση κατανάλωση (5 λτ./100 χλμ.)
- Κρατάει πολύ καλύτερα από την προηγούμενη γενιά του, αποφεύγει εμπόδιο με 3 χλμ./ώρα μεγαλύτερη ταχύτητα
- Έχει καλή τιμή (28.300 ευρώ), πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό & 6 χρόνια εγγύηση

78 διαθεσιμα αρθρα για TOYOTA C-HR

Συγκριτικό μεταχειρισμένων υβριδικών: Toyota Auris VS Toyota C-HR

Συγκριτικό μεταχειρισμένων υβριδικών: Toyota Auris VS Toyota C-HR

Auris HSD: Ο μέσος όρος τιμών ως μεταχειρισμένο είναι τα 15.000 ευρώ.
C-HR HSD: Τα μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 22.000 ευρώ.
Τα υβριδικά σύνολα είναι αξιόπιστα και καίνε γύρω στα 5 λτ/100 χλμ.
Δεν δημιουργούνται πρόωρες φθορές στο εσωτερικό του Auris και του C-HR.

AutoΤρίτη TEST CENTER για TOYOTA C-HR

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

Elk Test: To νέο Toyota C-HR στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου

Elk Test: To νέο Toyota C-HR στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου

- Mε το καλημέρα έκανε την επίδοση του προηγούμενου C-HR που είχαμε δοκιμάσει (73 χλμ./ώρα)
- Στο τέλος κατάφερε να «μπει» με 76,8 χλμ./ώρα
- Η επίδοση έγινε με τροχούς 19 ιντσών που δεν είναι στάνταρ
- Δούλεψε σωστά το ESP, που σε κρατάει στο δρόμο χωρίς να «πνίγει» την κίνηση του C-HR

68 ειδησεις για TOYOTA C-HR