Test αυτονομίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο ταξίδι με ζέστη
- Πρώτα testάραμε την αυτονομία 8 ηλεκτρικών στο ταξίδι, σε θερμοκρασία 12 έως 19°C
- Μετά στην ίδια διαδρομή, με ΖΕΣΤΗ (31-39°C), τα ίδια αυτοκίνητα έβγαλαν παραπάνω χιλιόμετρα
- Η Mustang Mach-E κέρδισε το Tesla Model Y έχοντας 6% περισσότερη μπαταρία, από εκεί που είχαν έρθει ισόπαλα
- 8% περισσότερη μπαταρία κέρδισε το Hyundai Ioniq 6, που δείχνει να λειτουργεί καλύτερα στη ζέστη
Πρώτα testάραμε την αυτονομία 8 ηλεκτρικών στο ταξίδι, σε θερμοκρασία 12 έως 19°C
Πόσο «καίνε» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο ταξίδι, με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα; Το AutoΤρίτη έκανε test αυτονομίας σε 8 μοντέλα, σε θερμοκρασίες που έπαιζαν από 12-19 βαθμούς Κελσίου. Έτσι, ξεκινήσαμε από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, για να δούμε πόσο μακριά θα φτάσουμε.
Μετά στην ίδια διαδρομή, με ΖΕΣΤΗ (31-39°C), τα ίδια αυτοκίνητα έβγαλαν παραπάνω χιλιόμετρα
Στο Part 2 της δοκιμής αυτονομίας τηρήθηκαν οι ίδιοι κανόνες (ίδια διαδρομή και ταχύτητα, ενεργοποιημένος κλιματισμός), αλλά υπό διαφορετικές καιρικές συνθήκες. Διότι είχαμε ζέστη και θερμοκρασίες που κυμαίνονταν από 31-39 βαθμούς Κελσίου.
Και τα τελικά ευρήματα κατέρριψαν το μύθο. Τα τέσσερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είχαμε στη διάθεσή μας (ίδια έκδοση κινητήρα και μπαταρίας) έφτασαν στο ίδιο σημείο με την προηγούμενη φορά με μεγαλύτερη μπαταρία. Που σημαίνει ότι τα ηλεκτρικά στην ζέστη μπορούν να βγάλουν πιο πολλά χιλιόμετρα!
Η Mustang Mach-E κέρδισε το Tesla Model Y έχοντας 6% περισσότερη μπαταρία, από εκεί που είχαν έρθει ισόπαλα
Ford Mustang Mach-E και Tesla Model Y είχαν σημειώσει τα καλύτερα αποτελέσματα στο αρχικό test αυτονομίας, με τα δύο ηλεκτρικά SUV να ολοκληρώνουν την διαδικασία ισόπαλα (20%). Στη δεύτερη δοκιμή μας τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά, με το Ford να κερδίζει τη μάχη. Πιο συγκεκριμένα, η Mustang Mach-E έμεινε με 6% περισσότερη μπαταρία (30% Vs 24%), διότι όπως θα δούμε στη συνέχεια έχει 50% λιγότερες απώλειες ενέργειες στον κλιματισμό, σε σχέση με το Model Y.
8% περισσότερη μπαταρία κέρδισε το Hyundai Ioniq 6, που δείχνει να λειτουργεί καλύτερα στη ζέστη
Σημαντικά αυξημένη αυτονομία είχε και το Hyundai Ioniq 6, που από το 18% ανέβηκε στο 24%, δείχνοντας να λειτουργεί καλύτερη (σωστή διαχείριση ενέργειας). Τέλος, η Mercedes EQA κέρδισε 3% σε αυτονομία, φτάνοντας στη Λάρισα στο 21%.
Σελίδα 2 | Ford Mustang Mach-E: Κέρδισε 10% στη μπαταρία & βγάζει 56 περισσότερα χιλιόμετρα |
Σελίδα 3 | Hyundai Ioniq 6: Αύξησε πολύ την αυτονομία του & κάνει 30 παραπάνω χιλιόμετρα στο 100% |
Σελίδα 4 | Mercedes EQA: Από το 18% τερμάτισε στο 21% |
Σελίδα 5 | Tesla Model Y: Στη ζέστη κάνει 21 παραπάνω χιλιόμετρα |
Σελίδα 6 | Από ισοπαλία, το Ford κέρδισε το Tesla & είχε 6% παραπάνω μπαταρία - Πώς το έκανε; |
Σελίδα 7 | Πώς επηρεάζουν οι καιρικές συνθήκες την λειτουργία της μπαταρίας & «to be continued...» |