ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2011
Παρουσίαση
Good, better, best seller...
Toyota Corolla IX 1,4 vs Τoyota Auris 1,33
Διαβάστηκε από 26297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Νέο όνομα, ίδια πλεύση
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
old Toyota Corolla IX 1,4
EuroNCAP: 4 αστέρια, 28 πόντοι
Ηπιο μεγάλη αλλαγή στην 5θυρη έκδοση της Corolla, που ήταν ανέκαθεν και η πιο δημοφιλής, είναι το όνομα, που έγινε Auris, θέλοντας να αναδείξει την αλλαγή νοοτροπίας στο πιο premium και πιο σύγχρονο, από το "παραδοσιακό", Toyota. Παρά την αλλαγή του ονόματος, το Auris του 2007 πρεσβεύει τις ίδιες αξίες που εκπροσωπούσε και η 9η γενιά του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2000, όπως η ποιότητα, η ευκολία στη χρήση και η αξιοπιστία.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
new Τoyota Auris 1,33
EuroNCAP: 5 αστέρια, 35 πόντοι (αξιολόγηση πριν το 2009)
Με ίδιο μεταξόνιο, αλλά ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις, τα δύο σχήματα δεν τα χωρίζει το χάος, από πλευράς αισθητικής, αλλά το Auris είναι σαφώς πιο δυναμικό. Στο εσωτερικό, το Auris είναι πιο ευρύχωρο, ενώ, η ποιότητα, η εργονομία και το φινίρισμα εξακολουθούν να βρίσκονται στα ίδια υψηλά επίπεδα του προκατόχου.
Παρόλο που η γκάμα των δημοφιλών κινητήρων παρέμεινε ατμοσφαιρική, ωστόσο βελτιστοποιήθηκε η λειτουργία τους προς όφελος της κατανάλωσης. Έτσι, με βάσει την τεχνολογία Optimal Drive, ο κυβισμός έπεσε λίγο, η απόδοση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, ενώ η μέση κατανάλωση περιορίστηκε για, περίπου, 1 λτ./100 χλμ. Με τις επιδόσεις να παραμένουν ανταγωνιστικές, το αυτοκίνητο έγινε περισσότερο ενδιαφέρον οδηγικά. Με νέο πλαίσιο και πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα, το Auris είναι ολοκληρωμένο και ασφαλές στο δρόμο, με το ESP να υπάρχει παντού και τους αερόσακους να φτάνουν τους 7, ανάλογα την έκδοση. Συστήματα που έκαναν και τη διαφορά στα crash tests ανάμεσα στα δύο μοντέλα.
Η 5θυρη ιαπωνική Corolla εξελίχθηκε σε Auris, εξακολουθώντας να τα κάνει όλα καλά και να συμφέρει, με bonus την κορυφαία ασφάλεια.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο old Toyota Corolla 1,4 newToyota Auris 1,33
Κυβισμός (κ.εκ.)1.3981.329
Κύλινδροι / βαλβίδες4/164/16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)97/6.00097/6.040
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)130/4.400131/3.770
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)11,812,4
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)*185175
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,75,9
100-0 χλμ./ώρα (μ.)-39,3
Βάρος (κιλά)1.1251.289
Πόδια πίσω (χλστ.)-123

 
 Η εξέλιξη των Best Seller τα τελευταία 10 χρόνια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Opel Astra II 1,4 vs Opel Astra IV 1,4T
Toyota Corolla IX 1,4 vs Τoyota Auris 1,33
Ford Focus 1,6 vs Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
VW Golf IV 1,4 vs VW Golf VI 1,4 TSI
Opel Corsa C 1,4 vs Opel Corsa D 1,4
Toyota Yaris 1,3 vs Toyota Yaris 1,33
VW Polo IV 1,4 vs VW Polo V 1,2 TSI
Ford Fiesta V 1,4 vs Ford Fiesta VI 1,4
Seat Ibiza III 1,4 vs Seat Ibiza IV 1,2 TSI
Fiat Punto 1,2 80 vs Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir