ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2011
Παρουσίαση
Good, better, best seller...
VW Golf IV 1,4 vs VW Golf VI 1,4 TSI
Διαβάστηκε από 26297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Downsizing model
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
old VW Golf IV 1,4
EuroNCAP: 4 αστέρια, 25 πόντοι
Αποτελεί μία από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις εξέλιξης, ειδικά όσον αφορά στον τομέα των κινητήρων, αφού το νέο Golf κρατάει τη σημαία της τάσης του downsizing. Ως ατμοσφαιρικό 1,4 το Golf απέδιδε πολύ συγκρατημένα νούμερα, είχε εξίσου συγκρατημένες επιδόσεις και λογική κατανάλωση. Με την προσθήκη του turbo αλλά και του άμεσου ψεκασμού, το ίδιου κυβισμού, μοτέρ, αναβαθμίστηκε παντού αποτελώντας πρότυπο απόδοσης και οικονομίας, ενώ έγινε το δυνατό χαρτί του μοντέλου.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
new VW Golf VI 1,4 TSI
EuroNCAP: 5 αστέρια, 35 πόντοι (αξιολόγηση μετά το 2009)
Από εκεί και πέρα, το Golf έχει διατηρήσει αφενός την ίδια σχεδιαστική φόρμα, εξελίσσοντάς την ανάλογα με τις ανάγκες τις εποχής και το πενάκι του Walter De Silva, αφετέρου, ανάλογες εξωτερικές διαστάσεις (μήκος κοντά στα 4,2 μέτρα), ενώ παράλληλα εκμεταλλεύεται καλύτερα τους εσωτερικούς χώρους, αφού ο χώρος για τα πόδια πίσω έχει μεγαλώσει κατά 4 εκατοστά. Τελειοποιημένο ποιοτικά το Golf VI δεν είναι μόνο στο εσωτερικό, αλλά και στο δρόμο, με τους πίσω πολλαπλούς συνδέσμους να αποτελούν κληροδότημα της 5ης του γενιάς, όπως και όλο το πλαίσιο αντικαθιστώντας τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. ¶λλωστε, το μοντέλο τώρα διατίθεται προαιρετικά με ενεργητική ανάρτηση (DCC), τη στιγμή που το στάνταρ ESP "πάει πακέτο" ακόμα και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό (XDS). Οι στάνταρ 7 αερόσακοι έχουν αναβαθμίσει και την ασφάλεια από 4άστερη, σε 5άστερη με 97% για την προστασία των μπροστινών επιβατών. Φυσικά, όλα αυτά έχουν αποτυπωθεί στο επιπλέον συνολικό βάρος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ενεργητική ασφάλεια έχει υποβαθμιστεί, με απόδειξη την καλύτερη απόδοση στα φρένα. Το κερασάκι στην τούρτα είναι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που έχουν αφήσει πίσω τα 5άρια χειροκίνητα του παρελθόντος (τουλάχιστον στις δημοφιλείς εκδόσεις τις αξιολόγησης).
Ποιοτικό το Golf ήταν και στην 4η γενιά του, αλλά 2 γενιές μετά έχει γίνει ένα ολοκληρωμένο μικρομεσαίο με τεχνολογία αιχμής σε
κινητήρες και ασφάλεια.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλοold VW Golf IV 1,4 new VW Golf VI 1,4 TSI
Κυβισμός (κ.εκ.)1.3901.390
Κύλινδροι / βαλβίδες 4/164/16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)78/5.160141/4.990
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)115/3.860222/2.180
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)14,39,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)*171200
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,26,2
100-0 χλμ./ώρα (μ.)42,939,8
Βάρος (κιλά)1.1441.314
Πόδια πίσω (χλστ.)100140
*Εργοστασιακές μετρήσεις

 
 Η εξέλιξη των Best Seller τα τελευταία 10 χρόνια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Opel Astra II 1,4 vs Opel Astra IV 1,4T
Toyota Corolla IX 1,4 vs Τoyota Auris 1,33
Ford Focus 1,6 vs Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
VW Golf IV 1,4 vs VW Golf VI 1,4 TSI
Opel Corsa C 1,4 vs Opel Corsa D 1,4
Toyota Yaris 1,3 vs Toyota Yaris 1,33
VW Polo IV 1,4 vs VW Polo V 1,2 TSI
Ford Fiesta V 1,4 vs Ford Fiesta VI 1,4
Seat Ibiza III 1,4 vs Seat Ibiza IV 1,2 TSI
Fiat Punto 1,2 80 vs Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir