Διαβάστηκε από 26297αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Η επανάσταση ήρθε στην πρώτη γενιά
old Toyota Yaris 1,3
EuroNCAP: 4 αστέρια, 29 πόντοι
Ο διάδοχος του Starlet σχεδιάστηκε από τον Έλληνα Σωτήρη Κωβό και επαναστάτησε στο γεγονός ότι τα χώρεσε όλα σε ένα μικρό πακέτο. Το εμπνευσμένο σχέδιο την πρώτης γενιάς σήμαινε ευρύχωρο εσωτερικό, σε αμάξωμα σχεδόν ενός όγκου, που δεν άφηνε τίποτα να πάει χαμένο. Στην ίδια λογική συνέχισε και η δεύτερη γενιά, με την εκμετάλλευση του εσωτερικού να υπερθεματίζει σε επίπεδο χώρων -για μικροαντικείμενα- και χρηστικότητας, αφού το πίσω κάθισμα σύρεται.
newToyota Yaris 1,33
EuroNCAP: 5 αστέρια, 35 πόντοι (αξιολόγηση πριν το 2009)
Η απτή ποιότητα ακολουθεί την ίδια minimal λογική και στα δύο, αν και στο 2ο, τα πλαστικά είναι καλύτερης ποιότητας.
Όπως καλύτερη είναι και η ποιότητα κύλισης και τα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ διατίθεται και σε εκδόσεις με ESP. Σε κάθε περίπτωση, την ασφάλεια εγγυώνται 4 (αντί για δύο) αερόσακοι, ενώ στο σύνολό του, το μοντέλο είναι και πιο ασφαλές, με 5 αστέρια αντί για τα 4 της πρώτης γενιάς.
Όσον αφορά στους κινητήρες, στόχος είναι πάντα η οικονομία και αυτό εκφράζεται μέσα από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,3, με ελαφρά μεγαλύτερη χωρητικότητα από παλιά, αλλά τεχνολογία (Optimal Drive) που επιτρέπει χαμηλότερες τριβές και μεγαλύτερη απόδοση. Ο συνδυασμός με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το καθιστά οικονομικό και ένα από τα λίγα με αυτό το προνόμιο στην κατηγορία. Το επιτυχημένο πακέτο του πρώτου Yaris, οικονομία, χρηστικότητα, αξιοπιστία,
εμφανίζεται εξελιγμένο στη δεύτερη γενιά του.