ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2011
Παρουσίαση
Good, better, best seller...
Toyota Yaris 1,3 vs Toyota Yaris 1,33
Διαβάστηκε από 26297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Η επανάσταση ήρθε στην πρώτη γενιά
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
old Toyota Yaris 1,3
EuroNCAP: 4 αστέρια, 29 πόντοι
Ο διάδοχος του Starlet σχεδιάστηκε από τον Έλληνα Σωτήρη Κωβό και επαναστάτησε στο γεγονός ότι τα χώρεσε όλα σε ένα μικρό πακέτο. Το εμπνευσμένο σχέδιο την πρώτης γενιάς σήμαινε ευρύχωρο εσωτερικό, σε αμάξωμα σχεδόν ενός όγκου, που δεν άφηνε τίποτα να πάει χαμένο. Στην ίδια λογική συνέχισε και η δεύτερη γενιά, με την εκμετάλλευση του εσωτερικού να υπερθεματίζει σε επίπεδο χώρων -για μικροαντικείμενα- και χρηστικότητας, αφού το πίσω κάθισμα σύρεται.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
new Toyota Yaris 1,33
EuroNCAP: 5 αστέρια, 35 πόντοι (αξιολόγηση πριν το 2009)
Η απτή ποιότητα ακολουθεί την ίδια minimal λογική και στα δύο, αν και στο 2ο, τα πλαστικά είναι καλύτερης ποιότητας.
Όπως καλύτερη είναι και η ποιότητα κύλισης και τα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ διατίθεται και σε εκδόσεις με ESP. Σε κάθε περίπτωση, την ασφάλεια εγγυώνται 4 (αντί για δύο) αερόσακοι, ενώ στο σύνολό του, το μοντέλο είναι και πιο ασφαλές, με 5 αστέρια αντί για τα 4 της πρώτης γενιάς.
Όσον αφορά στους κινητήρες, στόχος είναι πάντα η οικονομία και αυτό εκφράζεται μέσα από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,3, με ελαφρά μεγαλύτερη χωρητικότητα από παλιά, αλλά τεχνολογία (Optimal Drive) που επιτρέπει χαμηλότερες τριβές και μεγαλύτερη απόδοση. Ο συνδυασμός με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το καθιστά οικονομικό και ένα από τα λίγα με αυτό το προνόμιο στην κατηγορία.
Το επιτυχημένο πακέτο του πρώτου Yaris, οικονομία, χρηστικότητα, αξιοπιστία, εμφανίζεται εξελιγμένο στη δεύτερη γενιά του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλοold Toyota Yaris 1,3 new Toyota 1,33
Κυβισμός (κ.εκ.)1.2991.329
Κύλινδροι / βαλβίδες4/164/16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)81/5.120100/5.910
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)124/4.280132/3.830
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)11,511,1
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)*175175
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*5,95,2
100-0 χλμ./ώρα (μ.)44,941,2
Βάρος (κιλά)9291.088
Πόδια πίσω (χλστ.)10993

 
 Η εξέλιξη των Best Seller τα τελευταία 10 χρόνια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Opel Astra II 1,4 vs Opel Astra IV 1,4T
Toyota Corolla IX 1,4 vs Τoyota Auris 1,33
Ford Focus 1,6 vs Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
VW Golf IV 1,4 vs VW Golf VI 1,4 TSI
Opel Corsa C 1,4 vs Opel Corsa D 1,4
Toyota Yaris 1,3 vs Toyota Yaris 1,33
VW Polo IV 1,4 vs VW Polo V 1,2 TSI
Ford Fiesta V 1,4 vs Ford Fiesta VI 1,4
Seat Ibiza III 1,4 vs Seat Ibiza IV 1,2 TSI
Fiat Punto 1,2 80 vs Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir