ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2011
Παρουσίαση
Good, better, best seller...
Ford Focus 1,6 vs Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
Διαβάστηκε από 26297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Με όπλο την οδική συμπεριφορά
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
old Ford Focus 1,6
EuroNCAP: 4 αστέρια, 25 πόντοι
Η άρτι αφιχθείσα τρίτη γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου μεγαλώνει ακόμα περισσότερο το χάσμα με την πρώτη γενιά του που κυκλοφορούσε 10 χρόνια πριν. Αυτό που τα καθιστά τόσο ξεχωριστά σε πρώτη θεώρηση, δεν είναι τόσο το μεγάλωμα των όγκων, με το μήκος να είναι μεγαλύτερο κατά 20 εκατοστά, όσο η διαφορά φιλοσοφίας. Το πρώτο μοντέλο έπρεπε να είναι αρεστό στην Ευρώπη, το τρίτο όμως, πρέπει να είναι αρεστό στον κόσμο. Οπότε, η όποια ρηξικέλευθη σχεδίαση της πρώτη γενιάς, έρχεται σε αντιδιαστολή με τα παγκοσμιοποιημένα χαρακτηριστικά της 3ης.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
new Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
 EuroNCAP: 5 αστέρια, 33 πόντοι (αξιολόγηση μετά το 2009)
Εκείνο που παρέμεινε ίδιο είναι η προσήλωση στην οδική συμπεριφορά, γι΄αυτό και το πρώτο Focus ήταν από τα λίγα αυτοκίνητα με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το σημερινό συνεχίζει με τον ίδιο ζήλο να είναι οδηγοκεντρικό, έχοντας για παράδειγμα ένα πολύ γρήγορο (ηλεκτρικό, πλέον) τιμόνι, αλλά επιπλέον τώρα είναι σαφώς πιο άνετο και πιο ραφιναρισμένο.
Όπως είναι και πολύ πιο προσεγμένο ποιοτικά στο space εσωτερικό του, που ασπάζεται το new kinetic design που εκφράζει τη Ford, πολύ περισσότερο από το εξωτερικό. Βέβαια, ο εξοπλισμός, άνεσης και ασφάλειας, έχει γίνει, πλέον τόσο πλούσιος, που χειρισμός του χρειάζεται manual. Αυτό είναι για καλό σκοπό, αφού υπάρχουν συστήματα που φρενάρουν μόνα τους το αυτοκίνητο (Low Speed City Safety), αλλά και γραφικά στο πίνακα οργάνων που εκπαιδεύουν τον οδηγό να οδηγεί οικονομικά. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η νέα γενιά κινητήρων turbo (EcoΒoost) που, σε συνδυασμό με 6άρια ή διπλού συμπλέκτη, κιβώτια ταχυτήτων, έχουν μεταφέρει την οδηγική εμπειρία, σε ένα νέο επίπεδο απόδοσης και οικονομίας.
Στόχος είναι πάντα η οδηγική ευχαρίστηση στο Focus, αλλά η παγκόσμια τρίτη γενιά του πρέπει να αρέσει σε όλους, οπότε οι συμβιβασμοί είναι αναπόφευκτοι.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο old Ford Focus 1,6 new Ford Focus 1,6 ΕcoBoost
Κυβισμός (κ.εκ.)1.5961.596
Κύλινδροι / βαλβίδες 4/164/16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)104/5.910150/5.700*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)154/3.880240/1.600*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)11,68,9
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)*185210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,86,0
100-0 χλμ./ώρα (μ.)45,840,2
Βάρος (κιλά)1.1211.333*
Πόδια πίσω (χλστ.)95136
*Εργοστασιακές μετρήσεις

 
 Η εξέλιξη των Best Seller τα τελευταία 10 χρόνια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Opel Astra II 1,4 vs Opel Astra IV 1,4T
Toyota Corolla IX 1,4 vs Τoyota Auris 1,33
Ford Focus 1,6 vs Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
VW Golf IV 1,4 vs VW Golf VI 1,4 TSI
Opel Corsa C 1,4 vs Opel Corsa D 1,4
Toyota Yaris 1,3 vs Toyota Yaris 1,33
VW Polo IV 1,4 vs VW Polo V 1,2 TSI
Ford Fiesta V 1,4 vs Ford Fiesta VI 1,4
Seat Ibiza III 1,4 vs Seat Ibiza IV 1,2 TSI
Fiat Punto 1,2 80 vs Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir