ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2011
Παρουσίαση
Good, better, best seller...
VW Polo IV 1,4 vs VW Polo V 1,2 TSI
Διαβάστηκε από 26297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Μια TSI γενιά
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
old VW Polo IV 1,4
EuroNCAP: 4 αστέρια, 28 πόντοι
Μια γενιά χωρίζει, τυπικά, το σημερινό μοντέλο, με το Polo που κυκλοφορούσε δέκα χρόνια πριν. Ωστόσο, αυτή είναι αρκετή για να δημιουργήσει μια μεγάλη απόσταση ανάμεσα στα δύο. Τo νέο μοντέλο εξακολουθεί να είναι λίγο μικρότερο από τα 4 μέτρα μήκους, όντας λίγο μακρύτερο από το προηγούμενο, ενώ αισθητικά δεν εισάγει κενά δαιμόνια, εξελίσσοντας τις φόρμες και υιοθετώντας όλα τα νέα σχεδιαστικά στοιχεία της φίρμας.
Ανάλογη εξέλιξη επικρατεί στο εσωτερικό που, από καλό ποιοτικά, για αυτοκίνητο 10ετίας, έχει μεταλλαχθεί σε υπόδειγμα ποιότητας για την κατηγορία, με πολλές εκδόσεις να επωφελούνται του αφρώδους πλαστικού σε όλο το ταμπλό.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
new VW Polo V 1,2 TSI
EuroNCAP: 5 αστέρια, 32 πόντοι (αξιολόγηση μετά το 2009)
Φυσικά, η εργονομία έχει παραμείνει προσιτή, ενώ ο εξοπλισμός ασφάλειας παρέχει, πλέον, 6 αερόσακους και πλήρες ESP, ακόμα και με σύστημα διόρθωσης του τιμονιού σε λάθος ελιγμούς, σε όλες τις εκδόσεις.
Με την οδική συμπεριφορά να έχει γίνει ακόμα πιο ασφαλής, βασιζόμενη εντούτοις στην παλαιότερη λογική ανάρτησης (ημιάκαμπτος πίσω άξονας), αλλά και με κορυφαία ποιότητα κύλισης, τα φώτα της δημοσιότητας κερδίζουν, όχι άδικα, οι κινητήρες. Αιχμή του δόρατος ο 1,2 TSI, με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, που υπερνικάει τον απλό 1,4 του προηγούμενου μοντέλου κατά κράτος σε όλους τους τομείς. Η δυνατότητα συνδυασμού του με 7άρι DSG κιβώτιο καθιστά το χάσμα με το 5τάχυτο χειροκίνητο παρελθόν, ακόμα μεγαλύτερο.
Η πραγματική επανάσταση του νέου Polo κρύβεται κάτω από τη συντηρητική λαμαρίνα, στους κινητήρες, στην ποιότητα και στην ασφάλεια.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλοold VW Polo 1,4 new VW Polo 1,2 TSI
Κυβισμός (κ.εκ.)1.3901.197
Κύλινδροι / βαλβίδες 4/164/8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)83/4.920122/5.040
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)127/3.950196/3.010
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)13,99,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)*172190
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,45,3
100-0 χλμ./ώρα (μ.)-37,4
Βάρος (κιλά)1.1041.112
Πόδια πίσω (χλστ.)6545

 
 Η εξέλιξη των Best Seller τα τελευταία 10 χρόνια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Opel Astra II 1,4 vs Opel Astra IV 1,4T
Toyota Corolla IX 1,4 vs Τoyota Auris 1,33
Ford Focus 1,6 vs Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
VW Golf IV 1,4 vs VW Golf VI 1,4 TSI
Opel Corsa C 1,4 vs Opel Corsa D 1,4
Toyota Yaris 1,3 vs Toyota Yaris 1,33
VW Polo IV 1,4 vs VW Polo V 1,2 TSI
Ford Fiesta V 1,4 vs Ford Fiesta VI 1,4
Seat Ibiza III 1,4 vs Seat Ibiza IV 1,2 TSI
Fiat Punto 1,2 80 vs Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir