Διαβάστηκε από 26297αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Multi εξέλιξη
oldFiat Punto 1,2 80 vs
EuroNCAP: 4 αστέρια, 26 πόντοι
Το Fiat Punto Evo θα μπορούσε να θεωρηθεί μοντέλο δύο γενιές μπροστά από το Punto που κυκλοφορούσε πριν από 10 χρόνια, αλλά η αλήθεια δεν είναι ακριβώς έτσι. Ο πραγματικός διάδοχος του Punto ήταν το Grande Punto και το Evo είναι ένα εκτεταμένο face lift αυτού. Ωστόσο, ο πραγματικός λόγος είναι οι κινητήρες. Η Fiat, που επί Grande Punto δεν ήξερε ποια θα είναι η επόμενη μέρα της, ανέκαμψε στα χέρια του Μαρκιόνε (που πίστεψε στο 500) και το "γιόρτασε" με την τεχνολογία ηλεκτροϋδραυλικού ελέγχου των βαλβίδων με το όνομα MultiAir.
newFiat Punto Evo 1,4 MultiAir
EuroNCAP: 5 αστέρια, 33 πόντοι (αξιολόγηση πριν το 2009)
Έτσι ακόμα και χωρίς τούρμπο, σε όλες τις εκδόσεις, μπορεί να καυχιέται για ανταγωνιστική απόδοση με χαμηλή κατανάλωση. Με τη βοήθεια και του συστήματος
Start&Stop. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Fiat, με το πρόγραμμα eco:Drive, επιχειρεί και μία πλουραλιστική προσέγγιση στο θέμα της οικολογικής οδήγησης.
Από εκεί και πέρα, οι αναβαθμίσεις σε σχέση με το Punto, είναι πολλές, ιδιαίτερα στην ποιότητα, που επωφελείται από την επιλογή υλικών που δείχνουν λουσάτα, όπως το διάτρητο πλαστικό στο ταμπλό. Παράλληλα, ο εξοπλισμός είναι πλήρης, με τη δυνατότητα προσθήκης ακόμα και navi, ή με τις φωνητικές εντολές για το τηλέφωνο, τη στιγμή που οι χώροι για επιβάτες είναι αισθητά μεγαλύτεροι. ¶λλωστε το Punto, από εποχής Grande, έχει ξεπεράσει τα 4 μέτρα σε μήκος. Γεγονός που συνάδει τόσο με την αύξηση του βάρους, όσο και με την αναβάθμιση στα αποτελέσματα του EuroNCAP. Σε κάθε περίπτωση η οδική συμπεριφορά παρέμεινε ενδιαφέρουσα ιταλική. Η τεχνολογία MultiAir που εγκαινιάστηκε στο Punto Evo
μαρτυράει, πάνω από όλα, τα βήματα πρoόδου σε σχέση
με το Punto.