ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2011
Παρουσίαση
Good, better, best seller...
Ford Fiesta V 1,4 vs Ford Fiesta VI 1,4
Διαβάστηκε από 26297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Kinetic γενιά
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
old Ford Fiesta V 1,4
EuroNCAP: 4 αστέρια, 25 πόντοι
Η αισθητική του Fiesta, του κύριου εκφραστή του New Kinetic Design, είναι αυτή που όρισε το στιλ όλων των σύγχρονων Ford, όπως τα C-Max και Focus, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό. Η συνταγή της επιτυχίας του νέου μοντέλου, βέβαια, είναι ότι χώρεσε μέσα σε ένα, μεγαλύτερο, trendy περιτύλιγμα της προηγούμενης γενιάς, το DNA ενός αυτοκινήτου που το αγόραζες, κυρίως, για το πώς πάει στο δρόμο. Και αυτό, παρά το γεγονός ότι οι εξελικτικές τάσεις της εποχής επιβάλλουν καλύτερη ποιότητα κύλισης, και πιο ασφαλή οδική συμπεριφορά στο σύνολό της.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
new Ford Fiesta VI 1,4
EuroNCAP: 5 αστέρια, 34 πόντοι (αξιολόγηση πριν το 2009)
Γι΄ αυτό και το Fiesta έχει, πλέον, στάνταρ ESP και σύστημα που διορθώνει το τιμόνι στους λάθος χειρισμούς.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, αυτό έχει καλή ποιότητα κατασκευής ανάλογη του προηγούμενου μοντέλου μετά το face lift, όποτε και υιοθετήθηκε η χρήση αφρώδους πλαστικού στο ταμπλό, ενώ η εργονομία έχει προσπαθήσει να προσομοιάσει τη λογική του κινητού τηλεφώνου, με τη δικαιολογία ότι "έτσι ξέρουν, πλέον, οι νέοι". Παράλληλα, εμφανώς βελτιωμένος, κατά πάνω από 40 λίτρα, εμφανίζεται ο χώρος αποσκευών, αλλά σε βάρος των χώρων για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Στο χώρο του κινητήρα, τα νέα δεν είναι σπουδαία σε τεχνολογικό επίπεδο, αφού, ο 1.400άρης κινητήρας είναι, ουσιαστικά ο ίδιος, με ελαφρώς αυξημένη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις, αλλά σημαντικά μειωμένη κατανάλωση. ¶λλωστε, παρά το επιπλέον μέταλλο, το αυτοκίνητο δεν έχει βαρύνει σημαντικά. Ενώ, αντίθετα, έχει προαχθεί, όσον αφορά στην παθητική του ασφάλεια.
Με το New Kinetic Design του, μέσα και έξω, το Fiesta έδειξε το δρόμο στα καινούρια Ford, ενώ δεν ξέχασε τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλοold Ford Fiesta 1,4 new Ford Fiesta 1,4
Κυβισμός (κ.εκ.)1.3881.388
Κύλινδροι / βαλβίδες 4/164/16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)84/5.64096/5.710
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)138/3.220131/4.180
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)14,512,2
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)*166175
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,45,7
100-0 χλμ./ώρα (μ.)-40,5
Βάρος (κιλά)1.0841.101
Πόδια πίσω (χλστ.)10765

 
 Η εξέλιξη των Best Seller τα τελευταία 10 χρόνια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Opel Astra II 1,4 vs Opel Astra IV 1,4T
Toyota Corolla IX 1,4 vs Τoyota Auris 1,33
Ford Focus 1,6 vs Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
VW Golf IV 1,4 vs VW Golf VI 1,4 TSI
Opel Corsa C 1,4 vs Opel Corsa D 1,4
Toyota Yaris 1,3 vs Toyota Yaris 1,33
VW Polo IV 1,4 vs VW Polo V 1,2 TSI
Ford Fiesta V 1,4 vs Ford Fiesta VI 1,4
Seat Ibiza III 1,4 vs Seat Ibiza IV 1,2 TSI
Fiat Punto 1,2 80 vs Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir