Διαβάστηκε από 26297αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Kinetic γενιά
old Ford Fiesta V 1,4
EuroNCAP: 4 αστέρια, 25 πόντοι
Η αισθητική του Fiesta, του κύριου εκφραστή του New Kinetic Design, είναι αυτή που όρισε το στιλ όλων των σύγχρονων Ford, όπως τα C-Max και Focus, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό. Η συνταγή της επιτυχίας του νέου μοντέλου, βέβαια, είναι ότι χώρεσε μέσα σε ένα, μεγαλύτερο, trendy περιτύλιγμα της προηγούμενης γενιάς, το DNA ενός αυτοκινήτου που το αγόραζες, κυρίως, για το πώς πάει στο δρόμο. Και αυτό, παρά το γεγονός ότι οι εξελικτικές τάσεις της εποχής επιβάλλουν καλύτερη ποιότητα κύλισης, και πιο ασφαλή οδική συμπεριφορά στο σύνολό της.
newFord Fiesta VI 1,4
EuroNCAP: 5 αστέρια, 34 πόντοι (αξιολόγηση πριν το 2009)
Γι΄ αυτό και το Fiesta έχει, πλέον, στάνταρ ESP και σύστημα που διορθώνει το τιμόνι στους λάθος χειρισμούς.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, αυτό έχει καλή ποιότητα κατασκευής ανάλογη του προηγούμενου μοντέλου μετά το face lift, όποτε και υιοθετήθηκε η χρήση αφρώδους πλαστικού στο ταμπλό, ενώ η εργονομία έχει προσπαθήσει να προσομοιάσει τη λογική του κινητού τηλεφώνου, με τη δικαιολογία ότι "έτσι ξέρουν, πλέον, οι νέοι". Παράλληλα, εμφανώς βελτιωμένος, κατά πάνω από 40 λίτρα, εμφανίζεται ο χώρος αποσκευών, αλλά σε βάρος των χώρων για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Στο χώρο του κινητήρα, τα νέα δεν είναι σπουδαία σε τεχνολογικό επίπεδο, αφού, ο 1.400άρης κινητήρας είναι, ουσιαστικά ο ίδιος, με ελαφρώς αυξημένη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις, αλλά σημαντικά μειωμένη κατανάλωση. ¶λλωστε, παρά το επιπλέον μέταλλο, το αυτοκίνητο δεν έχει βαρύνει σημαντικά. Ενώ, αντίθετα, έχει προαχθεί, όσον αφορά στην παθητική του ασφάλεια. Με το New Kinetic Design του, μέσα και έξω, το Fiesta έδειξε το δρόμο στα καινούρια
Ford, ενώ δεν ξέχασε τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του.