Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8
280.476 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
5 Φωτογραφίες »
Την παραδοσιακή πρόταση κινητήρα βενζίνης «εκπροσώπησε» το Citroen C3 Aircross με τον 1,2 PureTech των 110 ίππων στην έκδοση C-Series, ένα από τα οικονομικά και ευχάριστα σύνολα βενζίνης.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Με γεμάτο ρεζερβουάρ και σχεδόν 550 χλμ. αυτονομίας, επιλέξαμε την ρύθμιση Eco και ξεκινήσαμε τη διαδρομή στα αναπαυτικά Advanced Comfort καθίσματα που λειτουργούν αγχολυτικά σε κάθε διαδρομή. Παρά την κίνηση, εμείς μέσα στο C3 Aircross ήμασταν άνετοι, ενώ η κατανάλωση ήταν λογική, στα 7,6 λτ./100 χλμ..
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Το δεύτερο τμήμα της διαδρομής περιελάμβανε βουνό. Πρόκειται για μία διαδρομή την οποία κάνουμε συνήθως σε free ημέρες, όταν ο διαθέσιμος ελεύθερος χρόνος μάς επιτρέπει εξορμήσεις στην φύση ή την θάλασσα. Εμείς, συνδυάσαμε και τα δύο τοπία, καθώς ξεκινήσαμε στις ορεινές διαδρομές της Πεντέλης, φτάσαμε στην παραλία της Νέας Μάκρης και κατόπιν κάναμε στάση στην Γέφυρα της Βαρυπόμπης. Στο σύνολο των 45 χιλιομέτρων που διανύσαμε, η κατανάλωση του Citroen C3 C-Cross κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα με την πρώτη διαδρομή, δηλαδή στα 7,7 λτ. βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Η ώρα να πατήσουμε λίγο περισσότερο το γκάζι έφτασε. Στην τρίτη διαδρομή αφήσαμε πόλη και βουνό, κινούμενοι αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο. Όπως ήταν αναμενόμενο, εδώ το Citroen C3 Aircross σημείωσε την χαμηλότερη κατανάλωση με σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων να αναφέρει 4,7 λτ./100 χλμ.. Το 6τάχυτο κιβώτιο προσφέρει την απαραίτητη ζωντάνια στο γαλλικό B-SUV, με το οποίο, βέβαια, θέσαμε ως όριο ταχύτητας, το προβλεπόμενο από το νόμο, αν και λόγω της κίνησης δεν ξεπεράσαμε σε πολλά σημεία τα 110 χλμ./ώρα..
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Για το φινάλε, αφήσαμε την κίνηση στα πιο κεντρικά σημαία της Αττικής. Η διαδρομή μέσα από το κέντρο της Αθήνας και στους πηγμένους δρόμους της πόλης, είναι η συνηθέστερη για όσους μένουν στην πρωτεύουσα, οπότε περιμέναμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πόσο... πεινασμένο σε βενζίνη θα ήταν το Citroen C3 Aircross. Αναμενόμενα σε αυτή τη διαδρομή γράψαμε και την μεγαλύτερη κατανάλωση, με 7,8 λτ./100 χλμ.., νούμερο καλό για τέτοιο περιβάλλον.
Συμπέρασμα
Έχοντας κινηθεί για 100+ χιλιόμετρα σε κάθε άκρη της Αθήνας όπου και αντιμετώπισε διαφορετικές συνθήκες και προκλήσεις, το Citroen C3 Aircross κατέγραψε μέση κατανάλωση 7,0 λτ.100 χλμ.. Με μέση τιμή βενζίνης τα 1,62 ευρώ στον Γύρο Οικονομίας του AutoΤριτη το γαλλικό SUV χρειάστηκε 12,10 ευρώ. Ναι μεν υψηλότερο από τα υπόλοιπα μοντέλα συγκριτικά, όμως είναι και αυτό με το μικρότερο κόστος απόκτησης…
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Με γεμάτο ρεζερβουάρ και σχεδόν 550 χλμ. αυτονομίας, επιλέξαμε την ρύθμιση Eco και ξεκινήσαμε τη διαδρομή στα αναπαυτικά Advanced Comfort καθίσματα που λειτουργούν αγχολυτικά σε κάθε διαδρομή. Παρά την κίνηση, εμείς μέσα στο C3 Aircross ήμασταν άνετοι, ενώ η κατανάλωση ήταν λογική, στα 7,6 λτ./100 χλμ..
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Το δεύτερο τμήμα της διαδρομής περιελάμβανε βουνό. Πρόκειται για μία διαδρομή την οποία κάνουμε συνήθως σε free ημέρες, όταν ο διαθέσιμος ελεύθερος χρόνος μάς επιτρέπει εξορμήσεις στην φύση ή την θάλασσα. Εμείς, συνδυάσαμε και τα δύο τοπία, καθώς ξεκινήσαμε στις ορεινές διαδρομές της Πεντέλης, φτάσαμε στην παραλία της Νέας Μάκρης και κατόπιν κάναμε στάση στην Γέφυρα της Βαρυπόμπης. Στο σύνολο των 45 χιλιομέτρων που διανύσαμε, η κατανάλωση του Citroen C3 C-Cross κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα με την πρώτη διαδρομή, δηλαδή στα 7,7 λτ. βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Η ώρα να πατήσουμε λίγο περισσότερο το γκάζι έφτασε. Στην τρίτη διαδρομή αφήσαμε πόλη και βουνό, κινούμενοι αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο. Όπως ήταν αναμενόμενο, εδώ το Citroen C3 Aircross σημείωσε την χαμηλότερη κατανάλωση με σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων να αναφέρει 4,7 λτ./100 χλμ.. Το 6τάχυτο κιβώτιο προσφέρει την απαραίτητη ζωντάνια στο γαλλικό B-SUV, με το οποίο, βέβαια, θέσαμε ως όριο ταχύτητας, το προβλεπόμενο από το νόμο, αν και λόγω της κίνησης δεν ξεπεράσαμε σε πολλά σημεία τα 110 χλμ./ώρα..
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Για το φινάλε, αφήσαμε την κίνηση στα πιο κεντρικά σημαία της Αττικής. Η διαδρομή μέσα από το κέντρο της Αθήνας και στους πηγμένους δρόμους της πόλης, είναι η συνηθέστερη για όσους μένουν στην πρωτεύουσα, οπότε περιμέναμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πόσο... πεινασμένο σε βενζίνη θα ήταν το Citroen C3 Aircross. Αναμενόμενα σε αυτή τη διαδρομή γράψαμε και την μεγαλύτερη κατανάλωση, με 7,8 λτ./100 χλμ.., νούμερο καλό για τέτοιο περιβάλλον.
Συμπέρασμα
Έχοντας κινηθεί για 100+ χιλιόμετρα σε κάθε άκρη της Αθήνας όπου και αντιμετώπισε διαφορετικές συνθήκες και προκλήσεις, το Citroen C3 Aircross κατέγραψε μέση κατανάλωση 7,0 λτ.100 χλμ.. Με μέση τιμή βενζίνης τα 1,62 ευρώ στον Γύρο Οικονομίας του AutoΤριτη το γαλλικό SUV χρειάστηκε 12,10 ευρώ. Ναι μεν υψηλότερο από τα υπόλοιπα μοντέλα συγκριτικά, όμως είναι και αυτό με το μικρότερο κόστος απόκτησης…
Σελίδα 1 | Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη; |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8 |
Σελίδα 3 | Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV |
Σελίδα 4 | Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS |
Σελίδα 5 | Ηyundai Kona Electric με 204 PS |
Σελίδα 6 | Jeep Renegade 4xe με 240 PS |
Σελίδα 7 | Peugeot e-2008 με 136 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur LPG με 100 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Kamiq CNG με 90 PS |
Σελίδα 10 | Συμπεράσματα |
Τι έγινε; πλησιάζει η ώρα που θα σκάσει η φουσκα της ηλεκτροκινησης ; όσο και να προσπαθειτε...είναι για λίγους...
Ωραία αυτά που λέτε αλλά επειδή δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε εκδρομή στον Διόνυσο και τήν Νέα Μακρη αλλά τ αγοράζουμε για αρκετά χρόνια καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και κάποια στιγμή ένα μεγάλο ταξίδι,γιατί όχι στην Κέρκυρα, και να δούμε κατά πόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30 +χιλιάδων ευρώ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των,Πόσο χρόνο θέλουν για ένα τέτοιο ταξίδι,άντε κι έφτασες στο νησί τρέχεις σαν τρελός με τα μπαγκάζια να βρεις πρίζα μην ξεμεινεις,εδώ γίνονται γέφυρες,τούνελ για εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και δυστυχώς με τον χρόνο φόρτισης αυτό το πλεονέκτημα χάνεται. Οπότε ένα συγκριτικό με διάφορα είδη καυσίμων θα ήταν πολύ κατατοπιστικό.
Οι επιχειρήσεις που ανανεώνουν τους στόλους δεν ξέρουν το συμφέρον τους και ξαναγοραζουν ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αφού συμφέρουν τόσο; Πως το εξηγειτε;
Πάντως τα εταιρικά που πρόσφατα αλλάξαμε πάλι diesel πήραμε…… υπάρχει μια άνευ προηγούμενου προσπάθεια για προώθηση τις ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως δείχνουν τα στοιχεία το diesel κυριαρχεί. Στο κέντρο τις πόλης δεν κυκλοφορούμε έτσι και αλλιώς, όποτε μας είναι αδιάφορο ποτέ και έαν θα απαγορευθεί…..
Αυτό που παραδέχομαι στο autotriti είναι ότι ανεβάζει και τις μομφες που στρέφονται εναντίον του! Καλό Πάσχα σε όλους!
Μα για να είσαι trend πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό για να είσαι με full οικολογική συνείδηση, να πηγαίνεις όμως με πατίνι ή ποδήλατο στην δουλειά (δηλαδή να μην κάνεις χρήση του αυτοκινήτου). Όσο αφορά δεν τις διακοπές.....ποιες διακοπές...αυτές θα είναι για τους ξένους, τους τουρίστες ! Τώρα αν θες αυτόκίνητο στις διακοπές, ή θα νοικιάσεις (το dieselακι της εταιρείας) ή θα πάρεις το diesel του πατέρα σου.
Αν οι μετρήσεις έγιναν με τα trip computer των αυτοκινήτων τα αποτελέσματα δεν είναι αξιόπιστα!