Ηyundai Kona Electric με 204 PS
279.954 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
7 Φωτογραφίες »
Mέσα στην πόλη, το Kona Electric όχι μόνο ήταν εύχρηστο, ευέλικτο και… αθόρυβο, αλλά η αυτονομία κέρδισε αρκετά χιλιόμετρα ειδικά με τη χρήση της λειτουργίας Eco+.
Για ακόμα μια φορά, η μπαταρία του Hyundai Kona Electric είχε τον… ατελείωτο και έτσι το κορεάτικο ηλεκτρικό B-SUV εκτός από οικονομία, πρόσφερε και απαλλαγή από το άγχος της αυτονομίας.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Με… φουλαρισμένες τις μπαταρίες των 64 kWh κάναμε με το ηλεκτρικό Kona των 204 ίππων την πρώτη αστική μας διαδρομή με μέση κατανάλωση 13,2 kWh/100 χλμ.. Είναι χαρακτηριστικό πως σε αυτή την απόσταση, η αυτονομία του Kona Electric ξεπέρασε τα 500 χλμ. χρησιμοποιώντας την επιλογή Eco από τα προγράμματα οδήγησης και αξιοποιώντας το «έξυπνο» σύστημα Brake Regeneration με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης, τα οποία επιλέγεις από paddles πίσω από το τιμόνι.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο κομμάτι της «σφιχτής» ορεινής διαδρομής, το Kona Electric έχασε αρκετή από την αυτονομία του στην ανάβαση, ενώ αυξήθηκε και η κατανάλωση ενέργειας κάτι που είναι απόλυτα λογικό και φυσιολογικό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η ισορροπία ήλθε στην κατηφόρα, όπου η ανάκτηση ενέργειας χάρισε στην αυτονομία περισσότερα χλμ. από ότι έχασε στην αρχή! Συνολικά στα 45 χλμ. της διαδρομής η κατανάλωση ενέργειας ήταν στις 14 kWh/100 χλμ. με χρήση μάλιστα και της λειτουργίας Sport, που ταιριάζει στην ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, στην ακρίβεια και στην ευκολία του χειρισμού, καθώς επίσης και στη ζωντάνια των επιταχύνσεων που εμφανίζει το Kona Electric.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Το τρίτο κομμάτι της διαδρομής μας αφορούσε κίνηση στην εθνική οδό. Σε αυτό το κομμάτι μήκους 24 χλμ. συνολικά εκτιμήσαμε τη σταθερότητα του Kona Electric έχοντας επιλεγμένη τη Normal λειτουργία. Σε αυτές τις συνθήκες, η μέση κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε τις 10,5 kWh, ωστόσο η συνεχής κίνηση και η μη συχνή χρήση ανάκτησης ενέργειας «έφαγε» αρκετά από τα χιλιόμετρα της αυτονομίας.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Mέσα στην καρδιά της πόλης, το Kona Electric όχι μόνο ήταν εύχρηστο, ευέλικτο και… αθόρυβο, αλλά η αυτονομία κέρδισε αρκετά χιλιόμετρα ειδικά με τη χρήση της λειτουργίας Eco+, που περιορίζει την τελική. Στα 24 χλμ. της hardcore αστικής διαδρομής, το Kona Electric είχε μέση κατανάλωση στις 16,5 kWh/100 χλμ., ωστόσο η αυτονομία παρέμεινε σε υψηλό επίπεδο. Η ρύθμιση της ανάκτησης από τα paddles βολεύει, αφού έτσι μπορείς να διαχειριστείς και να ρυθμίσεις την οδήγησή σου, βλέποντας την αυτονομία να αυξάνεται και να οδηγείς χωρίς σχεδόν να πατάς φρένο.
Συμπέρασμα
Συνολικά στα 100+ χλμ. διαδρομών, χρησιμοποιήσαμε κάτι περισσότερο από το 1/4 της ενέργειας των μπαταριών του Hyundai Kona Electric και είχαμε ακόμα διαθέσιμα σχεδόν 400 χλμ. αυτονομίας! Η μέση κατανάλωση σε όλη τη διάρκεια του γύρου μας ήταν στα 13,6 kWh/100 χλμ.. Το Kona Electric άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις ως ηλεκτρικό μιας και μέσα σε όλα δεν είχαμε κανένα άγχος αυτονομίας.
Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Με… φουλαρισμένες τις μπαταρίες των 64 kWh κάναμε με το ηλεκτρικό Kona των 204 ίππων την πρώτη αστική μας διαδρομή με μέση κατανάλωση 13,2 kWh/100 χλμ.. Είναι χαρακτηριστικό πως σε αυτή την απόσταση, η αυτονομία του Kona Electric ξεπέρασε τα 500 χλμ. χρησιμοποιώντας την επιλογή Eco από τα προγράμματα οδήγησης και αξιοποιώντας το «έξυπνο» σύστημα Brake Regeneration με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης, τα οποία επιλέγεις από paddles πίσω από το τιμόνι.
Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο κομμάτι της «σφιχτής» ορεινής διαδρομής, το Kona Electric έχασε αρκετή από την αυτονομία του στην ανάβαση, ενώ αυξήθηκε και η κατανάλωση ενέργειας κάτι που είναι απόλυτα λογικό και φυσιολογικό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η ισορροπία ήλθε στην κατηφόρα, όπου η ανάκτηση ενέργειας χάρισε στην αυτονομία περισσότερα χλμ. από ότι έχασε στην αρχή! Συνολικά στα 45 χλμ. της διαδρομής η κατανάλωση ενέργειας ήταν στις 14 kWh/100 χλμ. με χρήση μάλιστα και της λειτουργίας Sport, που ταιριάζει στην ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, στην ακρίβεια και στην ευκολία του χειρισμού, καθώς επίσης και στη ζωντάνια των επιταχύνσεων που εμφανίζει το Kona Electric.
Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Το τρίτο κομμάτι της διαδρομής μας αφορούσε κίνηση στην εθνική οδό. Σε αυτό το κομμάτι μήκους 24 χλμ. συνολικά εκτιμήσαμε τη σταθερότητα του Kona Electric έχοντας επιλεγμένη τη Normal λειτουργία. Σε αυτές τις συνθήκες, η μέση κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε τις 10,5 kWh, ωστόσο η συνεχής κίνηση και η μη συχνή χρήση ανάκτησης ενέργειας «έφαγε» αρκετά από τα χιλιόμετρα της αυτονομίας.
Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Mέσα στην καρδιά της πόλης, το Kona Electric όχι μόνο ήταν εύχρηστο, ευέλικτο και… αθόρυβο, αλλά η αυτονομία κέρδισε αρκετά χιλιόμετρα ειδικά με τη χρήση της λειτουργίας Eco+, που περιορίζει την τελική. Στα 24 χλμ. της hardcore αστικής διαδρομής, το Kona Electric είχε μέση κατανάλωση στις 16,5 kWh/100 χλμ., ωστόσο η αυτονομία παρέμεινε σε υψηλό επίπεδο. Η ρύθμιση της ανάκτησης από τα paddles βολεύει, αφού έτσι μπορείς να διαχειριστείς και να ρυθμίσεις την οδήγησή σου, βλέποντας την αυτονομία να αυξάνεται και να οδηγείς χωρίς σχεδόν να πατάς φρένο.
Συμπέρασμα
Συνολικά στα 100+ χλμ. διαδρομών, χρησιμοποιήσαμε κάτι περισσότερο από το 1/4 της ενέργειας των μπαταριών του Hyundai Kona Electric και είχαμε ακόμα διαθέσιμα σχεδόν 400 χλμ. αυτονομίας! Η μέση κατανάλωση σε όλη τη διάρκεια του γύρου μας ήταν στα 13,6 kWh/100 χλμ.. Το Kona Electric άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις ως ηλεκτρικό μιας και μέσα σε όλα δεν είχαμε κανένα άγχος αυτονομίας.
Σελίδα 1 | Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη; |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8 |
Σελίδα 3 | Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV |
Σελίδα 4 | Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS |
Σελίδα 5 | Ηyundai Kona Electric με 204 PS |
Σελίδα 6 | Jeep Renegade 4xe με 240 PS |
Σελίδα 7 | Peugeot e-2008 με 136 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur LPG με 100 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Kamiq CNG με 90 PS |
Σελίδα 10 | Συμπεράσματα |
Τι έγινε; πλησιάζει η ώρα που θα σκάσει η φουσκα της ηλεκτροκινησης ; όσο και να προσπαθειτε...είναι για λίγους...
Ωραία αυτά που λέτε αλλά επειδή δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε εκδρομή στον Διόνυσο και τήν Νέα Μακρη αλλά τ αγοράζουμε για αρκετά χρόνια καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και κάποια στιγμή ένα μεγάλο ταξίδι,γιατί όχι στην Κέρκυρα, και να δούμε κατά πόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30 +χιλιάδων ευρώ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των,Πόσο χρόνο θέλουν για ένα τέτοιο ταξίδι,άντε κι έφτασες στο νησί τρέχεις σαν τρελός με τα μπαγκάζια να βρεις πρίζα μην ξεμεινεις,εδώ γίνονται γέφυρες,τούνελ για εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και δυστυχώς με τον χρόνο φόρτισης αυτό το πλεονέκτημα χάνεται. Οπότε ένα συγκριτικό με διάφορα είδη καυσίμων θα ήταν πολύ κατατοπιστικό.
Οι επιχειρήσεις που ανανεώνουν τους στόλους δεν ξέρουν το συμφέρον τους και ξαναγοραζουν ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αφού συμφέρουν τόσο; Πως το εξηγειτε;
Πάντως τα εταιρικά που πρόσφατα αλλάξαμε πάλι diesel πήραμε…… υπάρχει μια άνευ προηγούμενου προσπάθεια για προώθηση τις ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως δείχνουν τα στοιχεία το diesel κυριαρχεί. Στο κέντρο τις πόλης δεν κυκλοφορούμε έτσι και αλλιώς, όποτε μας είναι αδιάφορο ποτέ και έαν θα απαγορευθεί…..
Αυτό που παραδέχομαι στο autotriti είναι ότι ανεβάζει και τις μομφες που στρέφονται εναντίον του! Καλό Πάσχα σε όλους!
Μα για να είσαι trend πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό για να είσαι με full οικολογική συνείδηση, να πηγαίνεις όμως με πατίνι ή ποδήλατο στην δουλειά (δηλαδή να μην κάνεις χρήση του αυτοκινήτου). Όσο αφορά δεν τις διακοπές.....ποιες διακοπές...αυτές θα είναι για τους ξένους, τους τουρίστες ! Τώρα αν θες αυτόκίνητο στις διακοπές, ή θα νοικιάσεις (το dieselακι της εταιρείας) ή θα πάρεις το diesel του πατέρα σου.
Αν οι μετρήσεις έγιναν με τα trip computer των αυτοκινήτων τα αποτελέσματα δεν είναι αξιόπιστα!