ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ηyundai Kona Electric με 204 PS

280.472 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
Mέσα στην πόλη, το Kona Electric όχι μόνο ήταν εύχρηστο, ευέλικτο και… αθόρυβο, αλλά η αυτονομία κέρδισε αρκετά χιλιόμετρα ειδικά με τη χρήση της λειτουργίας Eco+.
7 Φωτογραφίες »

Mέσα στην πόλη, το Kona Electric όχι μόνο ήταν εύχρηστο, ευέλικτο και… αθόρυβο, αλλά η αυτονομία κέρδισε αρκετά χιλιόμετρα ειδικά με τη χρήση της λειτουργίας Eco+.

Για ακόμα μια φορά, η μπαταρία του Hyundai Kona Electric είχε τον… ατελείωτο και έτσι το κορεάτικο ηλεκτρικό B-SUV εκτός από οικονομία, πρόσφερε και απαλλαγή από το άγχος της αυτονομίας. 

Διαδρομή 1:  Αστική – 14 χλμ.

Με… φουλαρισμένες τις μπαταρίες των 64 kWh κάναμε με το ηλεκτρικό Kona των 204 ίππων την πρώτη αστική μας διαδρομή με μέση κατανάλωση 13,2 kWh/100 χλμ.. Είναι χαρακτηριστικό πως σε αυτή την απόσταση, η αυτονομία του Kona Electric ξεπέρασε τα 500 χλμ. χρησιμοποιώντας την επιλογή Eco από τα προγράμματα οδήγησης και αξιοποιώντας το «έξυπνο» σύστημα Brake Regeneration με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης, τα οποία επιλέγεις από paddles πίσω από το τιμόνι. 

Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο κομμάτι της «σφιχτής» ορεινής διαδρομής, το Kona Electric έχασε αρκετή από την αυτονομία του στην ανάβαση, ενώ αυξήθηκε και η κατανάλωση ενέργειας κάτι που είναι απόλυτα λογικό και φυσιολογικό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η ισορροπία ήλθε στην κατηφόρα, όπου η ανάκτηση ενέργειας χάρισε στην αυτονομία περισσότερα χλμ. από ότι έχασε στην αρχή! Συνολικά στα 45 χλμ. της διαδρομής η κατανάλωση ενέργειας ήταν στις 14 kWh/100 χλμ. με χρήση μάλιστα και της λειτουργίας Sport, που ταιριάζει στην ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, στην ακρίβεια και στην ευκολία του χειρισμού, καθώς επίσης και στη ζωντάνια των επιταχύνσεων που εμφανίζει το Kona Electric.

Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος  – 24 χλμ.
Το τρίτο κομμάτι της διαδρομής μας αφορούσε κίνηση στην εθνική οδό. Σε αυτό το κομμάτι μήκους 24 χλμ. συνολικά εκτιμήσαμε τη σταθερότητα του Kona Electric έχοντας επιλεγμένη τη Normal  λειτουργία. Σε αυτές τις συνθήκες, η μέση κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε τις 10,5 kWh, ωστόσο η συνεχής κίνηση και η μη συχνή χρήση ανάκτησης ενέργειας «έφαγε» αρκετά από τα χιλιόμετρα της αυτονομίας.  

Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Mέσα στην καρδιά της πόλης, το Kona Electric όχι μόνο ήταν εύχρηστο, ευέλικτο και… αθόρυβο, αλλά η αυτονομία κέρδισε αρκετά χιλιόμετρα ειδικά με τη χρήση της λειτουργίας Eco+, που περιορίζει την τελική. Στα 24 χλμ. της hardcore αστικής διαδρομής, το Kona Electric είχε μέση κατανάλωση στις 16,5 kWh/100 χλμ., ωστόσο η αυτονομία  παρέμεινε σε υψηλό επίπεδο. Η ρύθμιση της ανάκτησης από τα paddles βολεύει, αφού έτσι μπορείς να διαχειριστείς και να ρυθμίσεις την οδήγησή σου, βλέποντας την αυτονομία να αυξάνεται και να οδηγείς χωρίς σχεδόν να πατάς φρένο.

Συμπέρασμα
Συνολικά στα 100+ χλμ. διαδρομών, χρησιμοποιήσαμε κάτι περισσότερο από το 1/4 της ενέργειας των μπαταριών του Hyundai Kona Electric και είχαμε ακόμα διαθέσιμα σχεδόν 400 χλμ. αυτονομίας! Η μέση κατανάλωση σε όλη τη διάρκεια του γύρου μας ήταν στα 13,6 kWh/100 χλμ.. Το Kona Electric άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις ως ηλεκτρικό μιας και μέσα σε όλα δεν είχαμε κανένα άγχος αυτονομίας.   

Σελίδα 1Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη;
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV
Σελίδα 4Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS
Σελίδα 5Ηyundai Kona Electric με 204 PS
Σελίδα 6Jeep Renegade 4xe με 240 PS
Σελίδα 7Peugeot e-2008 με 136 PS
Σελίδα 8Renault Captur LPG με 100 PS
Σελίδα 9Skoda Kamiq CNG με 90 PS
Σελίδα 10Συμπεράσματα
KIA
ETHNIKH ASFALISTIKH FYSIKES KAT.